doorgeefvraag
donderdag 22 mei 2008 om 10:49
donderdag 22 mei 2008 om 11:01
lijkt me enig om uit te proberen Giz, wanneer schikt het?
@ Labelle: als hij na het komen niet ook 'gaat' zie ik niet in waarom verder plezier niet zou kunnen.
Stel hij komt en is (even) niet meer in staat verder te neuken.
Wat dan? Welk vervolg heeft je voorkeur mocht je toch zelf ook nog willen komen?
@ Labelle: als hij na het komen niet ook 'gaat' zie ik niet in waarom verder plezier niet zou kunnen.
Stel hij komt en is (even) niet meer in staat verder te neuken.
Wat dan? Welk vervolg heeft je voorkeur mocht je toch zelf ook nog willen komen?
donderdag 22 mei 2008 om 12:45
Nee hoor... Ik vertrouw m`n man blind en als het wel iets is waar ik me druk om zou moeten maken dan hoop ik dat hij het of eerlijk zegt, of dat het zo de moeite waard is dat hij die giga knal op z`n bek op de koop toeneemt..
Je zoent/vrijt met iemand die er echt niets van bakt... zeg je hier iets van??
Je zoent/vrijt met iemand die er echt niets van bakt... zeg je hier iets van??
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 22 mei 2008 om 13:00
donderdag 22 mei 2008 om 13:33
@ stew: waarom zou je je daar voor schamen? Is redelijk normaal dat je je niet altijd als een sexbom gedraagt met kleine kids (geldt overigens ook voor een betrokken pappa).
Maar zonder sex kunnen? Tja... mag ik dan ook niet met mezelf spelen? Geen phone sex? Geen cyber? Of gaat het puur om het fysieke real life contact?
Ik heb mijn SV door omstandigheden bijna een half jaar moeten missen onlangs en dat was niet makkelijk. Sex met manlief werd daardoor ook minder (gek genoeg). Ideaal voor mij is zo'n 3x per week, maar tegen elke dag echt goeie geile sex zeg ik ook geen nee..
En een overdosis sex? Ach, in de eerste 5 jaar van de relatie met mijn man spraken we wel eens af om "een dagje over te slaan" .. lol.. en dat mislukte veelal..
En mijn vraag:
Zijn er "sex stijlen" waar je niets mee kunt, en zo ja welke?
Maar zonder sex kunnen? Tja... mag ik dan ook niet met mezelf spelen? Geen phone sex? Geen cyber? Of gaat het puur om het fysieke real life contact?
Ik heb mijn SV door omstandigheden bijna een half jaar moeten missen onlangs en dat was niet makkelijk. Sex met manlief werd daardoor ook minder (gek genoeg). Ideaal voor mij is zo'n 3x per week, maar tegen elke dag echt goeie geile sex zeg ik ook geen nee..
En een overdosis sex? Ach, in de eerste 5 jaar van de relatie met mijn man spraken we wel eens af om "een dagje over te slaan" .. lol.. en dat mislukte veelal..
En mijn vraag:
Zijn er "sex stijlen" waar je niets mee kunt, en zo ja welke?
anoniem_60175 wijzigde dit bericht op 22-05-2008 13:40
Reden: vraag vergeten
Reden: vraag vergeten
% gewijzigd