lelijk lichaam in bikini
dinsdag 12 maart 2013 om 16:02
Ik heb altijd cup b met grote push up. Maar eigenlijk pas ik in een A. ik heb er geen problemen mee als ik gewone kleding draag maar als ik een bikini aan heb ga ik natuurlijk geen grote push dragen en heb ik gewoon een topje met een beetje vulling. Mijn buik is niet heel plat en aan de zijkant heb ik ook wel heel iets vet. mijn benen zijn ook dun. maar dat staat heel raar met bijna geen borsten.. het begint dun met de benen dan iets voller bij de buik en dan weer plat. ik vind het vreselijk maar kan er niks aan veranderen dus. Heeft iemand ook zo'n vorm?
dinsdag 12 maart 2013 om 16:17
Dessssy,
Ik weet zeker dat als je eenmaal met je bikini aan op het strand ligt, lekker in de zon, wijntje in je hand, zonnebril op, lekker bruin worden, je genoeg mensen ziet die er net zo 'raar' uitzien als jij. Misschien wel 'raarder'. En dan? Lach je ze dan uit? Nee toch?
Geniet er juist lekker van, want de momenten dat je in NL in een bikini kan zijn zeer schaars
Laduree (onder maat 42/44 boven 40 75B)
Ik weet zeker dat als je eenmaal met je bikini aan op het strand ligt, lekker in de zon, wijntje in je hand, zonnebril op, lekker bruin worden, je genoeg mensen ziet die er net zo 'raar' uitzien als jij. Misschien wel 'raarder'. En dan? Lach je ze dan uit? Nee toch?
Geniet er juist lekker van, want de momenten dat je in NL in een bikini kan zijn zeer schaars
Laduree (onder maat 42/44 boven 40 75B)
dinsdag 12 maart 2013 om 16:18
dinsdag 12 maart 2013 om 16:20
Ik heb momenteel ook niet het meest charmante bikini-figuur. Ik ben 28 weken zwanger, dus: BUIK. Mn kont is gaan hangen omdat ik de eerste maanden alleen maar in bed/ziekenhuis heb gelegen en ik daarna maar heel langzaam weer wat mocht/kon gaan bewegen. En hoe mijn borsten uit de zwangerschap komen, moet ik nog afwachten. Dat was qua cup ongeveer hetzelfde wat jij hebt, momenteel iets voller en aangezien ik van plan ben borstvoeding te geven, verwacht ik nog wat meer omvang.
Maar goed, tegen de tijd dat ik ook geen bv meer geef, ben ik benieuwd hoe ze er uit zien. Daar kan ik nu natuurlijk nog niks over zeggen.
Maar dan nog, maak je je daar nou echt druk om?! Loop je dagelijks in bikini over straat oid, dat mensen dat allemaal zien? Als je je buik te dik vindt: ga naar de sportschool, gerichte oefeningen doen om die buik weg te werken. Borsten niet goed? Kies dan toch voor de push-up.
En bekijk het van de positieve kant: als je gaat zwemmen in bikini, ben je toch het grootste gedeelte van de tijd onder water, dus geen hond die het ziet.
Maar goed, tegen de tijd dat ik ook geen bv meer geef, ben ik benieuwd hoe ze er uit zien. Daar kan ik nu natuurlijk nog niks over zeggen.
Maar dan nog, maak je je daar nou echt druk om?! Loop je dagelijks in bikini over straat oid, dat mensen dat allemaal zien? Als je je buik te dik vindt: ga naar de sportschool, gerichte oefeningen doen om die buik weg te werken. Borsten niet goed? Kies dan toch voor de push-up.
En bekijk het van de positieve kant: als je gaat zwemmen in bikini, ben je toch het grootste gedeelte van de tijd onder water, dus geen hond die het ziet.
dinsdag 12 maart 2013 om 16:22
Zoveel mensen, zoveel vormen. Ik heb dus ook die vorm. En ik baal er ook soms wel van hoor (maar niet zo erg dat ik een topic ga openen ) En ach, gewoon lekker genieten van de zon, lekker blij zijn met wat je hebt. Ik heb me dus nog nooit zorgen gemaakt over hoe andere mensen mij in mijn bikini zien: boeie!
dinsdag 12 maart 2013 om 16:23
dinsdag 12 maart 2013 om 16:23
Desyyy, hoe oud ben je? Vroegah vond ik mezelf ook lelijk. Maat 36 en a cup en wát lelijk voelde ik me! Nu wilde ik dat ik er toen meer van had genoten dat ik helemaal niet lelijk was maar een best goed lijf had. Nu ben ik 40, en heb helemaal niet zo'n goed lijf meer maar geniet erg en het interesseert me geen zak meer. Mijn man vind me prachtig, mijn buikje heeft een heul kind gehuisvest, er zijn ergere dingen en eigenlijk valt het best wel mee..
Computer says nooooo
dinsdag 12 maart 2013 om 16:25
Ik vind mezelf ook niet mooi in bikini. Weeg niks te zwaar (1.67 en 54 kg) maar heb ook geen strakke buik. Hele dunne benen en een B-cup. Maar ik trek geen bikini aan omdat het er mooi uit moet zien, maar omdat je toch iets van badkleding aan moet als je gaat zwemmen (behalve op een naaktstrand of in een saunacomplex).
dinsdag 12 maart 2013 om 16:26
quote:Mlle_j schreef op 12 maart 2013 @ 16:23:
[...]
Hmm, hebben peervormige vrouwen niet juist een smalle taille?Nee, niet perse. Het gaat er juist om dat de omvang rond billen/buik/bovenbenen zit en niet de rest.
http://www.bysjanty.nl/fa ... en-planken-en-zandlopers/
[...]
Hmm, hebben peervormige vrouwen niet juist een smalle taille?Nee, niet perse. Het gaat er juist om dat de omvang rond billen/buik/bovenbenen zit en niet de rest.
dinsdag 12 maart 2013 om 16:33
quote:NummerZoveel schreef op 12 maart 2013 @ 16:26:
[...]
Nee, niet perse. Het gaat er juist om dat de omvang rond billen/buik/bovenbenen zit en niet de rest.
Bij peer staat dat je een platte buik hebt...
Ik ben een plank met een pens
[...]
Nee, niet perse. Het gaat er juist om dat de omvang rond billen/buik/bovenbenen zit en niet de rest.
Bij peer staat dat je een platte buik hebt...
Ik ben een plank met een pens
dinsdag 12 maart 2013 om 16:44
Je hoeft toch niet in bikini? er zijn ook badpakken etc te koop. Ik heb zelf een heel leuk figuurcorrigerend badpak. Ik kon of me de hele tijd ergeren of dat badpak aanschaffen.
(1.70. cup A/B en ong. 70 kilo niet zwanger)
Nu moet ik wel zeggen dat ik inmiddels hoogzwanger van de 3e ben. De vorige keren sprong ik wel weer redelijk terug in oude staat. Geen idee hoe dat straks zal zijn. Maar een ding troost me, over het algemeen loop ik in kleding en als ik ga zwemmen doe ik dat badpak aan.
En zoals iemand eerder al schreef: had ik vroeger maar meer genoten van mijn lijf!
(1.70. cup A/B en ong. 70 kilo niet zwanger)
Nu moet ik wel zeggen dat ik inmiddels hoogzwanger van de 3e ben. De vorige keren sprong ik wel weer redelijk terug in oude staat. Geen idee hoe dat straks zal zijn. Maar een ding troost me, over het algemeen loop ik in kleding en als ik ga zwemmen doe ik dat badpak aan.
En zoals iemand eerder al schreef: had ik vroeger maar meer genoten van mijn lijf!
dinsdag 12 maart 2013 om 16:52
ik heb dan wel cup d,maar een lichaam dat al aardig aan t uitzakken is,stria,buik,emma,s aan de armen,2 forse littekens en toch zit ik in de sauna waar ik mensen zie die er erger uitzien en de 1/2 jonger zijn als ik(60)
niemand is volmaakt,als je jong bent trek je je dat aan,als je ouder bent niet meer.
koop een push-up bikini en wees trots op je lichaam,je bent uniek!
niemand is volmaakt,als je jong bent trek je je dat aan,als je ouder bent niet meer.
koop een push-up bikini en wees trots op je lichaam,je bent uniek!
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
dinsdag 12 maart 2013 om 16:57
Ik heb dan wel maat 34 en nu wel borsten maar ook ik voel me niet altijd prettig in bikini hoor. Denk dat veel meiden dat hebben. Niemand heeft het perfecte lichaam! Als jij idd wat hierboven al gezegd is lekker bruin bent een mooie bikini aan hebt, leuke zonnebril op hebt en zelfvertrouwen uit straalt dan is er niets aan de hand