lelijk lichaam in bikini
dinsdag 12 maart 2013 om 16:02
Ik heb altijd cup b met grote push up. Maar eigenlijk pas ik in een A. ik heb er geen problemen mee als ik gewone kleding draag maar als ik een bikini aan heb ga ik natuurlijk geen grote push dragen en heb ik gewoon een topje met een beetje vulling. Mijn buik is niet heel plat en aan de zijkant heb ik ook wel heel iets vet. mijn benen zijn ook dun. maar dat staat heel raar met bijna geen borsten.. het begint dun met de benen dan iets voller bij de buik en dan weer plat. ik vind het vreselijk maar kan er niks aan veranderen dus. Heeft iemand ook zo'n vorm?
dinsdag 12 maart 2013 om 17:05
quote:flower263 schreef op 12 maart 2013 @ 16:59:
[...]
Die had ik vroeger ook, alleen als je dan uit t water komt dan druipt al dat water uit die cups haha Klopt, als ik er zo een aan heb, duw ik met mijn bovenarmen het water er uit, net voor ik echt het zwembad uit kom. Ik zie het anderen ook doen, soort samenzwering: vrouwen die van elkaar weten dat het een pushup is.
[...]
Die had ik vroeger ook, alleen als je dan uit t water komt dan druipt al dat water uit die cups haha Klopt, als ik er zo een aan heb, duw ik met mijn bovenarmen het water er uit, net voor ik echt het zwembad uit kom. Ik zie het anderen ook doen, soort samenzwering: vrouwen die van elkaar weten dat het een pushup is.
dinsdag 12 maart 2013 om 17:10
dinsdag 12 maart 2013 om 17:11
Accepteer hoe je eruit ziet en je voelt je vrijer in je lichaam en je bent meteen de mooiste van het strand. Met andere woorden, schoonheid zit vooral tussen je oren. Hoe accepteer je je lichaam, ga een avondje naar de sauna en bekijk eens goed hoe de rest er naakt uitziet en zich er ook niet voor schaamt.
dinsdag 12 maart 2013 om 17:18
Jij bent slank in bikini. Ik niet. Ik heb genoeg tiet, maar ook meer buik, stevige benen en armen. Wel allemaal mooi in verhouding gelukkig. Maar in een bikini ben ik ook niet echt blij hoor. Dan zie ik zo´n spriet als jij (denk ik) en probeer mijn buik in te houden .
Kortom, het is ook nooit goed.
Maar goed, dat buikje kan ik verstoppen achter een pareo. En volgens mij kun jij die pareo gewoon kruislings over je borsten dragen en dan lijkt het ook al wat meer.
En die voorgevormde bikini´s? Dan heb je geen push-up maar wel een extra welving. Scheelt toch weer een halve cup.
Kortom, het is ook nooit goed.
Maar goed, dat buikje kan ik verstoppen achter een pareo. En volgens mij kun jij die pareo gewoon kruislings over je borsten dragen en dan lijkt het ook al wat meer.
En die voorgevormde bikini´s? Dan heb je geen push-up maar wel een extra welving. Scheelt toch weer een halve cup.
dinsdag 12 maart 2013 om 18:43
geloof me, het maakt niet uit wat van figuur je hebt..iedereen heeft zn of haar onzekerheden. Ik heb maat 34 met een c cup, maar dat wil echt niet zeggen dat ik altijd met zelfvertrouwen in een bikini rond paradeer. Ben juist weer keihard met sporten begonnen om me beter in mijn vel te voelen en dan nog zijn er altijd mensen die vinden dat slanke mensen niet ontevreden mogen zijn. Ik probeer altijd te omarmen dat er zoveel verschillende mensen zijn..en eerlijk, mensen met een maatje meer in bikini..daar heb ik echt RESPECT voor..die doen lekker wat ze zelf willen! Vooral mee doorgaan!!
dinsdag 12 maart 2013 om 19:37
Ik wou ook nog dat ik een bikini aan kon en het mooi staat. Daarom heb ik vorig jaar een leuke tankini gekocht, verbergt toch je buik iets en ik heb een model met een rechte bovenkant, zo lijkt het ook wat voller dan eentje met een V zeg maar. Er is geloof ik al wat badkleding verkrijgbaar, maar over een paar weken als het (eindelijk) mooier weer word, zijn er vast allemaal leuke en vrolijke modellen en kleuren verkrijgbaar.
woensdag 13 maart 2013 om 11:29
Ik heb ook geen ideaal figuur en vond dat ook moeilijk, maar sinds ik regelmatig dagjes thermen doe niet meer! Ik heb inmiddels zoveel vrouwen naakt gezien en heb daarvan geleerd dat er slechts twee groepen zijn die het ideale lijf hebben: meisjes van vijftien en vrouwen die al jaren iedere dag intensief sporten. En dat zijn er weinig! Niemand ziet er uit zoals in tijdschriften en wat wij voorgeschoteld krijgen op tv. Dus; relax!
woensdag 13 maart 2013 om 11:37
woensdag 13 maart 2013 om 11:55
Altijd weer een drama om een bikini te kopen. Ik heb ook een 'raar' figuur. Broekje moet maat 36/38 zijn, zeker niet te strak anders vallen mijn zadeltassen zo op, en dan het bovenstukje 70D. Meestal zit bij de broekjes maat 36 een bovenstukje met hooguit een B-cup waardoor mijn (helemaal niet zo grote borsten) er aan alle kanten uitpuilen. Heel flauw, maar om me beter te voelen kijk ik altijd rond naar hoe leeftijdsgenoten (40'ers) eruit zien. En dan valt het allemaal best wel mee
Als ik ga zwemmen in een binnenbad heb ik altijd een sportbadpak aan. Nee, dat ziet er lekker uit ;-( Daarin worden mijn borsten helemaal platgedrukt (voorgevormde cups heb je niet in maat 36, of ze zijn te klein), en mijn buikje steekt parmantig vooruit. Ik doe het er toch maar mee, want het is wel eens mis gegaan toen ik in bikini was en mijn dochter door het water smeet. Zat mijn bovenstukje onder mijn kin
Als ik ga zwemmen in een binnenbad heb ik altijd een sportbadpak aan. Nee, dat ziet er lekker uit ;-( Daarin worden mijn borsten helemaal platgedrukt (voorgevormde cups heb je niet in maat 36, of ze zijn te klein), en mijn buikje steekt parmantig vooruit. Ik doe het er toch maar mee, want het is wel eens mis gegaan toen ik in bikini was en mijn dochter door het water smeet. Zat mijn bovenstukje onder mijn kin
woensdag 13 maart 2013 om 12:05
Waarvoor ga je naar het strand/zwembad? Om te flaneren en mooi gevonden te worden? Of om te genieten van het strand/zwembad, de omgeving en al het moois dat die omgeving jou te bieden heeft? In het geval van het laatste maakt het namelijk geen klap uit hoe jij eruit ziet in bikini, daar draait je bezoek immers niet om.
Ik ben zelf altijd slank geweest, maat 36, alles mooi in proportie, platte buik. Door mijn ziekte ben ik flink aangekomen op mijn buik en straks wordt die buik ook nog ontsierd door een joekel van een litteken. Maar ik kan daar eerlijk gezegd niet van wakker liggen. Tuurlijk vond ik het een mooier plaatje toen ik nog slank was, maar als ik toch kan genieten van het strand, ga ik toch niet de hele tijd naar mijn buik liggen kijken? Ik heb wel wat beters te doen!
Ik ben zelf altijd slank geweest, maat 36, alles mooi in proportie, platte buik. Door mijn ziekte ben ik flink aangekomen op mijn buik en straks wordt die buik ook nog ontsierd door een joekel van een litteken. Maar ik kan daar eerlijk gezegd niet van wakker liggen. Tuurlijk vond ik het een mooier plaatje toen ik nog slank was, maar als ik toch kan genieten van het strand, ga ik toch niet de hele tijd naar mijn buik liggen kijken? Ik heb wel wat beters te doen!