Oh oh oh

13-03-2013 09:20 45 berichten
Ik heb een nieuwe baan en kreeg van oude baan nog een afscheidsdiner afgelopen vrijdag. Daar kreeg ik van de baas ook een afscheidsspeech en verdomd wat zegt ie...

Ja en ik vind het toch een beetje vreemd dat je op het viva forum zit als man!

1: vinden jullie dit nou niet ouderwets?:-)

2: ik riep altijd naar mijn collega's als ik een vreemd topic las: "zo wat die wijven nou weer kletsen op het viva forum moet je luisteren" en dan hadden we weer lol voor 10. Leuk he:-)

Als mijn man op het Viva-forum zou zitten, zou ik ook mijn wenkbrauwen optrekken

Máár ik lees wel altijd de maffe topics hardop voor aan hem
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het als baas meer problemen mee hebben dat je als werknemer op een forum zit. Zit je echt onder werktijd te forummen en daar je collega's op attent te maken?
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
1. Beetje wel. Als man mag je toch ook lekker forummen? Maar misschien omdat het natuurlijk wel een forum is van een blad voor vrouwen? En je baas weet vast niet dat de meeste mensen op het forum de Viva niet eens lezen.

2. Vind ik leuk
Vind het woord `wijven` niet heel erg aardig klinken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Maar ik snap wel dat je je als man ook prima kan vermaken op het Viva-forum. Volgens mij zijn er weinig forums waar zoveel verschillende types rondlopen en dat maakt het leuker, interessanter en soms grappiger dan veel andere forums.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Ik vind het vreemder dat je openlijk toegeeft hier te zitten ;) Viva is in elk geval mijn stiekeme genoegen. Alleen vriend weet het en die pest me er al mee.
Wijven?

En je baas heeft gelijk
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Je leest voor onder werktijd? oh oooooh
quote:MilaDila schreef op 13 maart 2013 @ 09:34:

Ik vind het vreemder dat je openlijk toegeeft hier te zitten ;) Viva is in elk geval mijn stiekeme genoegen. Alleen vriend weet het en die pest me er al mee.Dit dus, dat heb ik ook
quote:MilaDila schreef op 13 maart 2013 @ 09:34:

Ik vind het vreemder dat je openlijk toegeeft hier te zitten ;) Viva is in elk geval mijn stiekeme genoegen. Alleen vriend weet het en die pest me er al mee. Hier ook. De mijne begon er eens vrolijk over in een groepsmatig samenzijn. Heb hem echt een enorme trap onder tafel verkocht.
quote:ViolaHolt schreef op 13 maart 2013 @ 09:47:

[...]

Hier ook. De mijne begon er eens vrolijk over in een groepsmatig samenzijn. Heb hem echt een enorme trap onder tafel verkocht.haha, wat errug! Ik heb al meermaals gezegd dat het PRIVE danwel geheim is, dus als hij dat flikt hebben we een probleem.
Je baas heeft gelijk. Als een man zou zeggen dat ie op het viva-forum rond hangt, zou ik hem niet meer serieus nemen.
wat je water geeft, groeit
De meeste mensen denken nu eenmaal in hele conservatieve man-vrouw rolpatronen Badmeester, en daar hoort een man die op dit forum zit niet bij. Zie de reactie van chocokat hierboven. Die heeft vast een echte vent thuis die 's avonds aan zijn auto klust en een half woord genoeg vindt.
Ach ja, wat 'die wijven' te kletsen hebben is negen van de tien keer een stuk interessanter dan wat er op een gemiddeld mannenforum besproken wordt. Ik snap dus wel dat mannen hier mee komen praten.
quote:Eleonora schreef op 13 maart 2013 @ 10:37:

Ach ja, wat 'die wijven' te kletsen hebben is negen van de tien keer een stuk interessanter dan wat er op een gemiddeld mannenforum besproken wordt. Ik snap dus wel dat mannen hier mee komen praten.

Helemaal mee eens. Ik hou wel van bepaalde 'vrouwelijke' onderwerpen en over gevoelens praten en heb niets met gadgets, dure voertuigen en stoere praat en ik vind het hier hardstikke leuk. Voel ik me niet minder man door.

Oh ja, en er zitten hier ook mannen die wél motor rijden van gadgets en auto's houden en stoerder zijn dan menig 'niet-viva-man'.
Wat worden mijn opmerkingen weer serieus genomen!
Op dit forum is álles potentieel voer voor een serieuze discussie BM

Ik kan trouwens met mijn vriendin ook goed lachen om sommige forum topics...
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 maart 2013 @ 09:26:

Vind het woord `wijven` niet heel erg aardig klinken.Wie de schoen past.
Beklaag je niet over de duisternis, steek een kaars aan.
Hahaha ik zou me rotschamen als mijn baas dat zou zeggen (doe dat forummen onder werktijd dan ook stiekem, zoals ik )
quote:wdr schreef op 13 maart 2013 @ 10:33:

De meeste mensen denken nu eenmaal in hele conservatieve man-vrouw rolpatronen Badmeester, en daar hoort een man die op dit forum zit niet bij. Zie de reactie van chocokat hierboven. Die heeft vast een echte vent thuis die 's avonds aan zijn auto klust en een half woord genoeg vindt. nou momenteel niet, maar da's mss idd meer mijn type ja. Ach ja, moet iedereen ook zelf weten wat ie doet. Ik denk dat ik wat geïrriteerd raakte door het woord 'wijven' van Badmeester.
wat je water geeft, groeit
Ach chocokat maak je niet druk

Ik hou gewoon van plagen
Ik vermoed dat 1van mijn mannelijke collega's op het viva forum zit, ik vind hem er niet minder mannelijk door...
Oh vertel wie neener neener we wanna know
Roept die collega soms op het werk over wat die wijven nu weer kletsen op het viva-forum?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven