Oh oh oh

13-03-2013 09:20 45 berichten
Ik heb een nieuwe baan en kreeg van oude baan nog een afscheidsdiner afgelopen vrijdag. Daar kreeg ik van de baas ook een afscheidsspeech en verdomd wat zegt ie...

Ja en ik vind het toch een beetje vreemd dat je op het viva forum zit als man!

1: vinden jullie dit nou niet ouderwets?:-)

2: ik riep altijd naar mijn collega's als ik een vreemd topic las: "zo wat die wijven nou weer kletsen op het viva forum moet je luisteren" en dan hadden we weer lol voor 10. Leuk he:-)

Alle reacties Link kopieren
quote:wdr schreef op 13 maart 2013 @ 10:41:

[...]

Helemaal mee eens. Ik hou wel van bepaalde 'vrouwelijke' onderwerpen en over gevoelens praten en heb niets met gadgets, dure voertuigen en stoere praat en ik vind het hier hardstikke leuk. Voel ik me niet minder man door.

Oh ja, en er zitten hier ook mannen die wél motor rijden van gadgets en auto's houden en stoerder zijn dan menig 'niet-viva-man'.

Sterker nog, hier zitten vróuwen die van motorrijden en gadgets en auto's houden (ik ben het niet) en dat zijn dan de échte Vivavrouwen, toch?

Ik vraag me dan wel af, hoe doet een badmeester dat, forummen onder werktijd.. ?
Later is nu
Nee, hij gebruikte een woord dat ik alleen ken van het forum! Zijn naam hier ken ik niet helaas...
quote:neener-neener schreef op 13 maart 2013 @ 11:51:

Nee, hij gebruikte een woord dat ik alleen ken van het forum! Zijn naam hier ken ik niet helaas... In het forum kom je veel spreektaal en uitdrukkingen tegen die je om je heen misschien minder snel hoort. Er bestaan wel woorden die op het forum bedacht zijn (ik denk dingen als Huilie Rescue Squad en EAUSM) maar veel zal gewoon zijn opgepikt uit 'het echte leven'. Dus...welk woord was het?!?
Andijvie... En dan niet als groente!
quote:neener-neener schreef op 13 maart 2013 @ 11:56:

Andijvie... En dan niet als groente!Dat is inderdaad erg 'verdacht'. Misschien heeft hij een vriendin die forumster is en die het is gaan gebruiken hé. Wijven hebben allerlei trucjes om ons echte mannen te manipuleren...
Ik was vroeger badmeester toen ik jonger was

Nu doe ik hele andere dingen

(waarom ga ik serieus op die vraag in?)
dat is ook mogelijk, het is ook maar een vermoeden! Toch vind ik het wel bij hem passen, forummen.
quote:neener-neener schreef op 13 maart 2013 @ 12:04:

dat is ook mogelijk, het is ook maar een vermoeden! Toch vind ik het wel bij hem passen, forummen.Gefeliciteerd! Dan heb je een hele leuke en bijzondere collega... want wij mannelijke viva forummers zijn best zeldzaam. Eigenlijk.
Ik forum eigenlijk nooit onder werktijd, ik durf dat niet... Ook omdat ik paranoide genoeg ben om te bedenken dat de administratie je surfgedrag wel in de gaten houdt... Ik hou het dus netjes!
quote:badmeester schreef op 13 maart 2013 @ 12:01:

Ik was vroeger badmeester toen ik jonger was

Nu doe ik hele andere dingen

(waarom ga ik serieus op die vraag in?)
Later is nu
quote:wdr schreef op 13 maart 2013 @ 12:06:

[...]

Gefeliciteerd! Dan heb je een hele leuke en bijzondere collega... want wij mannelijke viva forummers zijn best zeldzaam. Eigenlijk.

Alle mannelijke vivaforummers zijn leuk? Echt álle?

Of zijn alleen de léuke mannelijke vivaforummers zeldzaam?
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 13 maart 2013 @ 12:07:

[...]

Op het viva forum wel! Maar ik heb andere fora gezien...
quote:Dreamer schreef op 13 maart 2013 @ 12:08:

[...]

Of zijn alleen de léuke mannelijke vivaforummers zeldzaam?

Nee ze zijn niet allemaal leuk, net zoals alle wijven hier niet leuk zijn.

Ja dat klopt dan weer wel
quote:Dreamer schreef op 13 maart 2013 @ 12:08:

[...]

Of zijn alleen de léuke mannelijke vivaforummers zeldzaam? Alle mannelijke vivaforummers zijn iig bijzonder
Een mannelijke forummer die 'andijvie' roept is vast leuk, die heeft dus wat opgestoken van het forum en is niet alleen bezig geweest met hengelen of vieze fantasietjes plaatsen

Als je collega daarentegen over een 'fucking machine' begint...
Het is inderdaad een leuke collega, ook al roept hij andijvie
quote:wdr schreef op 13 maart 2013 @ 12:12:[/

Als je collega daarentegen over een 'fucking machine' begint... Ik moest hier ook leren wat dat nou was! Altijd leuk om dingen bij te leren...
Ik kende "andijvie" al voordat ik op het VF kwam. Ik zou er niet te zeker van zijn dat hij het hiervan kent.
Home is where your wifi connects automatically.
Ik heb het nog nooit eerder gehoord/gezien behalve hier... Waar ken jij het van? (misschien van een andere vivaforummer? )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven