Het Grote weggeeftopic

20-02-2013 12:05 1803 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ellie,

Dat tasje heb ik nog!

Je kan me mailen op x _ woeps _x @ hotmail . com
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Wie spaarde ook al weer de Olvarit streepjescodes? Ik heb er weer (een stuk of 15).

Ik heb nog heel veel dubbele mini's. Ik wil zelf nog heel graag de hamburger....

Mailen kan op kikkerprinsesviva @ ziggo.nl

Verder staat het opruimen even stil. Ik heb al weer last van een slijmbeursontsteking in m'n schouder, die vooral 's nachts erg pijnlijk is. Dus ik zit 's nachts op van de pijn en overdag gaat het redelijk, waardoor ik hem weer te veel belast en 's nachts weer op zit. Verder ook wat dingen die tegen zitten, dus ik kom alleen toe aan de echt noodzakelijk dingen.
Bikorimana, ik zou best de bonnen willen....

Kikkerprinses, wij hebben de hamburger volgens mij wel tig-dubbel....
Ayla2 , je mag me mailen op si-style@hotmail.com
quote:kikkerprinses schreef op 12 maart 2013 @ 16:37:

Wie spaarde ook al weer de Olvarit streepjescodes? Ik heb er weer (een stuk of 15).

Ik heb nog heel veel dubbele mini's. Ik wil zelf nog heel graag de hamburger....

Mailen kan op kikkerprinsesviva @ ziggo.nl

Verder staat het opruimen even stil. Ik heb al weer last van een slijmbeursontsteking in m'n schouder, die vooral 's nachts erg pijnlijk is. Dus ik zit 's nachts op van de pijn en overdag gaat het redelijk, waardoor ik hem weer te veel belast en 's nachts weer op zit. Verder ook wat dingen die tegen zitten, dus ik kom alleen toe aan de echt noodzakelijk dingen.

@kikkerprinses,

Dat ben ik! Lief dat je aan me denkt!

Vervelend dat je zo'n last van je schouder hebt zeg! Heb je geen pijnstilling oid gekregen voor s'nachts?
hoi,

ik ben ook op zoek naar lekker in het leven bonnen. Dus als iemand ze nog over heeft, wil ik ze graag, ik gebruik geen pamperbonnen dus die mogen wel naar iemand anders, of geef ik door.

meesi@live.nl
Ik heb nog in de aanbieding:

bonnen voor korting op musea (2e persoon gratis, uit SPOOR):

- het Rembrandthuis, Amsterdam (geldig t/m 26 mei)

- Zeeuws museum, Middelburg (geldig t/m 8 juni)

- Universiteitsmuseum, Utrecht (geldig t/m 8 juni)

- Keramiekmuseum, Leeuwarden (geldig t/m 26 juni)

Verder nog:

- een DVD van de film 'Away from her', deze is in Engeland gekocht, dus er zit volgens mij geen NL ondertiteling bij!

- een mummy slaapzak

- vier blauwe borden

- vier vrolijke kop-en schotels (met bloemetje erop)

mail naar ukkie21 at hotmail punt nl
[quote]ukkie21 schreef op 11 maart 2013 @ 21:25:

Ik kom alleen even melden dat de krokodil dit weekend met groot enthousiasme ontvangen is. [quote]

Leuk om te horen. Fijn voor het arme ding dat ie niet weer helemaal ondergesneeuwd is hier ;)
Mali, ik zie dus nu pas dat jij ook had gereageerd! Maar idd, Marels was je natuurlijk al voor, haha! Maar ze heeft beloofd dat als er wat overblijft ze het door zal geven! Dus dat komt vast goed!
Hi Chocolover! Ik heb wel interesse in het boek van Saskia Noort: De verbouwing. Heb je die nog?! Groetjes Marielle
Hi Marielle, mail me op chocolover_viva @ hotmail . com, boek is voor jou! Ik lees je morgen, ga nu naar bed namelijk
Vanwege stress gaat alles wat langzamer bij mij.

Maar komt allemaal in orde.

Sorry voor degene die nu wat langer op hun pakje of reactie moeten wachten.
beterschap Flower!! (of hoe zeg je dat? Stuur je even wat digitale zen stralen )

Heb je nog mini's over? kratjes kunnen idd helaas niet, niet echt in de buurt. hoor het wel als je weer goed in je vel zit!
Hai Ukkie,

Heb je iets meer info over de mummieslaapzak? Mijn kampeergekke man toont ineens interesse.
@mamaK

Houdt jou vraag ook in dat jullie vaker kamperen, ook met jullie kleine kinderen? Nog tips voor een kampeervakantie met zoon die dan 9 maanden oud is?

We hebben een behoorlijke tent, hij krijgt eigen slaapcabine naast papa en mama. Hij slaapt daar in zijn campingbedje.
Shenandoah, wij zijn ook fervente kampeerders. Heb je vragen?
quote:Shenandoah schreef op 13 maart 2013 @ 13:05:

@mamaK

Houdt jou vraag ook in dat jullie vaker kamperen, ook met jullie kleine kinderen? Nog tips voor een kampeervakantie met zoon die dan 9 maanden oud is?

We hebben een behoorlijke tent, hij krijgt eigen slaapcabine naast papa en mama. Hij slaapt daar in zijn campingbedje.

Kamperen met kleine kinderen is heel leuk, negen maanden is nog wel wat klein, als in, hij gaat nog niet echt de camping overstruinen om alles te ontdekken (wacht, maar volgend jaar, ik viel kilo's af van kamperen ). Een camping hoeft dan ook niet veel te hebben, een natuurcamping met een zandbak is al goed. Een klein opblaaszwembadje mee en klaar ben je.

Wij zijn toen dochter 7 maanden was naar Zuid-Frankrijk gegaan, ging prima, omdat ze toen veel sliep in de auto. Vorig jaar in NL gebleven, dit jaar gaan we naar Italie.
quote:chocolover schreef op 12 maart 2013 @ 12:14:

Ok daar gaat ie bij mij dan ook een keer

Boeken!

- Kookkalender - Jeanne Scheepstra

- Taal is zeg maar echt mijn ding - Paulien Cornelisse

Spullen:

- Wierook

-Efteling sloffen, hooguit 3 x gedragen, maat 40/41

Wat een leuk topic! Ik ga ook meedoen. Volgende week heb ik een dag vrij en dan ga ik mijn boekenkast en berging maar eens opruimen en hier dingen weggeven.

Zou jij mij over bovenstaande spullen willen mailen chocolover? krijtje86@hotmail.com
Marielle en pingpang (ik heb je krijtje genoemd, komt door je emailadres) zijn gemaild!
@fabienne

wij zijn ook fervente kampeerders alleen nog geen ervaring in kamperen met een kleintje, dus vandaar dat ik zoiets had misschien zijn er nog tips waar ik niet aan gedacht had oid.

We willen in ieder geval een bestemming waar het mooi weer is, we boeken eigenlijk nooit, nog nooit geen plek gehad op een camping, en we zoeken eigenlijk nooit van die massale anwb campinggids campings uit, maar staan vaak juist op kleine lokale campings. Meestal bepalen we een land van tevoren, maar als blijkt dat het weer er beroerd is doen we wat anders. We denken nu aan oostenrijk (karinthie tegen italiaanse grens aan) of tsjechie, reuzengebergte (vorig jaar paar dagen op een erg leuke, betaalbare ook geschikt voor kinderen camping gestaan)
Hier wel fervente kampeerders, maar we gaan dit jaar pas voor het eerst met de kinderen. De eerste zomer lagen ze nog in het zh. Vorig jaar waren zo nog erg gevoelig voor prikkels en waren ze moeilijk mee te nemen, maar dit jaar zou het dan eindelijk moeten lukken! Dus ik kan je nog niet van raad voorzien Shenan wat betreft kinderen. Soley volgens mij wel zo te horen! Leuk Italie!! Ik wil oohoook! Maar we blijven gewoon in NL. Wie weet volgens jaar...
Ik heb nog Optimel codes.

Shampoo Goldwell Dual Senses Color. 1 keer gebruikt.

Conditioner Goldwell Dual Senses Green. Nieuw

Twee Efteling DE zegels.
Ellie, heb je mail gezien.

Zal vd week ff kijken of t tasje door de brievenbus past.

Heb vandaag met mn moeder grote schoonmaak in de keuken gehouden en ben nu kapot!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ayla2 ik heb nog geen mail van je gehad, kan dat kloppen?
@mamaK Het toeval wil dat ik vandaag een reactie kreeg op de slaapzak die al weken op marktplaats stond (maar niemand toonde interesse). Ik wacht even af of de geintereseerde de slaapzak deze of volgende week ook daadwerkelijk komt ophalen, zo niet dan is ie voor jou (als je hem wilt).

Een paar foto's: http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=alb ... y=SUZGFSN7

Verder info: de slaapzak is van het merk Salewa, type Tatra Polarguard. Afmetingen: 225 x 82 x 55 cm, gewicht: 1600 gram en pakvolume: 40 x 20 cm, comfort-temperatuur: + 5 graden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven