Gezondheid alle pijlers

rekeningen zucht..

14-03-2013 20:05 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom net thuis , zie ik in de post een rekening van 177 euro voor een bonnen abonnement van de telegraaf. Het is op andermans naam maar wel ons adres, ik met mijn stond kop (zonder te kijken) open gemaakt terwijl ik hem net zo goed retour kon zenden.

Nu zit ik er toch mee in mijn maag... Bellen of als nog retourzenden.

Dit is overigens al het 4rde bedrijf in 1 jaar tijd.
O jee hij staat in gezondheid, wie kan hem verplaatsen? Ben duidelijk moe...
Al het 4e bedrijf in 1 jaar tijd? Dus iemand maakt je lid van dingen/bestelt dingen op jouw naam? Weet je ook wie?

Of is het een buurman, die bijvoorbeeld op nummer 16 woont en jij woont op 16A oid?

Ik zou zeker even contact opnemen ja, straks krijg je een herinnering.
Zeg maar Spijker.
De rekening is niet op jullie naam?

Dus vermoedelijk zal de krant nooit een deurwaarder sturen?

1. envelop met plakband dichtplakken, adres doorstrepen, "verhuisd" erop zetten en in een brievenbus gooien

2. Voor de zekerheid zou je bij de gemeente kunnen doorgeven dat er post voor een ander bij jou komt, en of ze willen zorgen dat deze persoon niet op jouw adres geregistreerd staat.

Dat is omdat anders een keer een deurwaarder kan komen voor een onbetaalde rekening.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Dichtplakken en retour afzender + woont hier niet meer, erop zetten en in de brievenbus stoppen. Post NL stuurt hem dan terug naar het betreffende bedrijf!
Retour afzender.

Helpt overigens niet bij bedelpost van de Nierstichting.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Dichtplakken en retour afzender + woont hier niet meer, erop zetten en in de brievenbus stoppen. Post NL stuurt hem dan terug naar het betreffende bedrijf!
De mensen die voor ons op dit adres woonden hadden een andere naam dan van de brief. Van de vorige bewoners heb ik zeker tientallen poststukken gehad, retour er op en sommigen kwamen zo weer terug met mijn retour erop.. Erg vervelend, maar met zo,n rekening schrik

Je toch...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven