***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Framboos, het was tot nu toe alle keren zacht kabbelend water. Wel met wat golven (in een droom, de rest niet), maar het was niet zo dat ik er bang van werd. Ik vond het eigenlijk wel prettig.
Lievelust, wat een prachtig nieuws! Ik ben hartstikke opgelucht en ben enorm blij dat jullie nu uit de stress zijn! Maak je er ene lekker relax-avondje van vanavond?
Tommy zit te krijsen aan tafel en weigerd zijn broodje, en wat zag ik????? een KIES!!!! dat verklaard het gedrag en gekwijl van de afgelopen dagen!
had zo over het nieuws van lievelustje heen gelezen!! Wat fijn!!!! pfffff wat een opluchting zeg! Gefeliciteerd!

Muisje: Rustig stromend water is een gunstig teken voor innerlijke evenwicht van de dromer! (aldus mijn boek)

Nu nog even dromen over een waterval, en je krijgt psychische energie!
Lievelust wat een heerlijk nieuws zeg!

Ik ben helemaal blij voor je!

Hier een hele gezellige middag gehad, Robbie en Finn konden het helemaal vinden samen. Ze waren gezellig samen met de blokken aan het spelen en zaten af en toe te gieren van het lachen.

Ze zijn allebei alleen waarschijnlijk redelijk lek geprikt want de mama's vonden het een goed idee om te gaan wandelen. Het bleek alleen echt te stikken van de muggen. Dus wij liepen al wapperend door het bos. Straks maar eens checken op teken en muggenbulten.

Muis, dat "showen" doet Finn ook, dat heb je wel gemerkt in Luzern. Hij is heel vaak aan het charmen en aan het laten zien wat hij allemaal kan.
Jeetje, wat een Callimero's hier vandaag! Het was leuk met Micha, Morris en Lars. We zijn naar de speeltuin geweest. Die Morris zeg, hij klimt overal bovenop, zelfs naar de glijbaan toe! Hij lijkt wel een echte peuter zeg.

Ik vind het knap hoe je het volhoudt met twee van die actieve (wel hele lieve hoor!) jongetjes en je zwangerschap Mich. Het lijkt mij best pittig namelijk.

Muisje; het lijkt me ook heel leuk eens naar D. te komen. Moet vriend even de auto afstaan en die gebruikt hij om naar kantoor te gaan. Nu is zijn motor nog stuk, maar als hij gemaakt is moeten we eens kijken of er een minimeet te regelen valt (ik ga er gewoon even van uit dat jij dat ook gezellig vindt ).
Hoera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een opluchting Lievelust!
Lara, eigenlijk worden meetings nu leuker, vind je niet? Nu is het niet alleen voor de moeders leuk, maar vooral ook voor de kids. Ik vind het ook zo leuk Robbie weer te zien, en vooral om te zien hoe ze op elkaar reageren, heel schattig!
Lievelust wat fijn dat alles toch goed blijkt te zijn. Jullie zullen toch een slechte scenario's in jullie hoofd hebben gehad de afgelopen dagen. Relax-time

Hier ook weer soms een humeurig jongetje. Slecht zelf kunnen spelen, al mopperen als hij wakker wordt en ik hem ga verschonen, vanavond nog eens slecht eten. pffff. afzien. Hopelijk gaat hij zo lekker (lang) slapen.

Leuk die meetings. Ik wil ook. Straks weer verlof en alle tijd van de wereld. Op dit moment vliegt de tijd echt. En ik merk ook dat ik op mijn dagen thuis heel rustig aan moet doen om het allemaal een beetje te kunnen handelen.

Morgen lekker een weekend naar de Ardennen met vriendinnen. koen gaat gezellig mee, dus misschien gaat hij zich ook lekker uitsloven met al die meiden. Heb het eigenlijk nog nooit heel bewust gezien.

Nu ff een jongetje in bed en bad stoppen. Tot later
Lievelust, wat ben ik blij voor jullie! Fijn dat het toch allemaal goed was, wat klinkt dat echo apparaat mooi, dat zouden ze dan eigenlijk in ieder ziekenhuis moeten hebben,dan had je niet een paar dagen in de zenuwen hoeven zitten.
Soms "speelt" Puk wel met andere kinderen, maar niet vandaag. Morris en hij zaten zelfs rug tegen rug in de zandbak... Nouja, er komt een dag dat ze vriendjes worden!

BM: sterkte! Lijkt me best zwaar, een lastig jongetje in combinatie met zwanger zijn.

Icke: ligt Ruubje nu lekker te slapen? Het is natuurlijk wel de bedoeling dat hij overdag goed slaapt zodat jij relaxtijd hebt!
Jaaaaaaa!!!! *Droppie klapt in de handen van blijdschap!!!!* Wat een goed nieuws over het lieve meisje!!!!

Ik heb het idd druk nu ik weer 4 dagen werk en ik ben de laatste dagen zo ontzettend moe. Ik lig iedere keer al om half negen in bed en het helpt helemaal niet.....

Morgen de hele kiet poetsen. Of ik begin vanavond vast aangezien mijn man toch in de kroeg zit en Fleur in bed ligt.

Gisteren hebben we ons eerste 10 minuten gesprekje gehad op het kdv en Fleur is een ideaal kind. haha, dat wisten we natuurlijk allang. wel met een eigen willetje en dat laat ze goed merken op de opvang en daar zijn we natuurlijk heel blij mee. Nu maar hopen dat de tweede straks weer zo'n lieverd is.

Michá: Ik blijf me verbazen over de kunsten die Morris uithaalt. Tjeempie, wat een snelle kerel is dat toch!

UUUhhhhhh, de rest ben ik weer kwijt. Morgen kom ik wel weer buurten hoor. Zaterdag een dagje naar Den Haag met de trein. Spannend en leuk!
Lievelust wat een opluchting !! Ben enorm blij voor je dat alles toch ok is !
Lievelust wat een opluchting dat het toch allemaal meevalt.

Ze konden nu dus duidelijk zien dat het een meisje is?

Het klinkt misschien gek, maar ik ben heel benieuwd hoe het zou zijn als ik een dochter zou krijgen. Of dat 'anders' is als een jongetje etc. Nou ja, dat blijft voorlopig bij denken!

Wat gezellig weer al die minimeets! Best jammer dat ik niet in het bezit ben van een auto en in the middle of nowhere woon.

Framboos wat fijn dat je van die nare buikloop af bent. Dit weekend is inderdaad een mooi weekend om te bevallen.

Kieran was gister van zijn loopwagentje afgevallen (aaah) en heeft een schaafwondje op zijn hoofd en een snee in zijn vingertjes.

Hij zegt ook nog niet zo heel veel woordjes. Poes is erg favoriet (poesj) en vis is 'pisj' dus klinkt meestal hetzelfde als 'poesj'.

Eigenlijk is bijna alles 'Poesj' en natuurlijk mama!

Hij brabbelt wel veel, maar helaas nog niet verstaanbaar.

Morgen laatste dagje werken weer. Helaas wel een druk dagje.

Gelukkig komt mijn moeder samen met Kieran me van mijn werk halen. Zie ik hem weer even wat eerder
Poezewoef: Ik vind het echt heel knap hoe jij het allemaal doet! Je bent toch in je eentje mama met de steun van je ouders en dan nog zoveel erbij werken. petje af hoor!
Weltrusten famkes!
Jeetje Lievelust, wat een heerlijk nieuws zeg! Wat moeten jullie opgelucht zijn! Fijn!

Leuk Muis huizen kijken! Hopelijk zit er wat voor jullie tussen.

Framboos, wat fijn dat je niet meer ziek bent zeg Dan ben je er nu echt klaar voor! Spannend.....

Poezewoefke, waar in het land woon jij ergens (in de buurt)

Buitenmeisje, wat heerlijk een weekendje Ardennen. Hebben jullie een huisje gehuurd?
*is opgelucht en heel blij voor Lievelust*
Lievelust, ik hoorde het goede nieuws toen ik nog bij Swissie was! Ben erg blij voor je. Wat een enorme opluchting!!!

Het was inderdaad erg gezellig bij Finn en Swissie. Robbie en Finn vinden elkaar grappig. Robbie meer het afwachtende, observerende jongetje, en Finn maar lachen en doen! Wat een heerlijk lachebekje is dat toch. Ik heb er echt van genoten. Minpuntje was de enorme file op de terugweg, maar Robbie sliep (toch dus Swissie!) en heeft daar gelukkig weinig van meegekregen. Misschien volgende keer iets eerder weggaan :-)

Het wordt weer mooi weer! Gelukkig. Een mooi weekend voor m'n neus, nog één dagje werken. Ga zometeen al weg, even een lang dagje maken, want al die feestdagen van de laatste tijd, ik krijg m'n werk niet meer af!

Fijne dag digidinnetjes!
Goedemorgen,

Hier actie ondernemen om een tas in te pakken. Daarna lekker weg. Heb er zin in.

Maar moest natuurlijk ff kijken of er nieuws is.
Buitenmeisje, waar ga je naar toe? Gaat het alweer wat beter met Buitenman?

Jesses, Hugo is moe, maar wil niet slapen. Hij is zo vreselijk overstuur en ik weet niet wat er met hem aan de hand is. A. is vrij vandaag (gelukkig!) en gaat hem nu weer in bedje leggen.

Oh, nu is Steijn ook over de pis.
Goedemorgen!
Goedenmorgen dames, hier weer een gebroken nacht achter de rug. Gelukkig werk (ja vandaag moet ik echt veel doen) ik vandaag thuis.

Finn werd om 1..40 wakker en toen weer om 4.30. Pff, twee keer schone luier en fles melk. Toen werd hij om 8 uur alweer wakker. Hij heeft heel duidelijk een sprong, vandaag even iets meer te eten geven gedurende dag.

Zal ff kijken of ik zo wat foto's op msn kan plaatsen.

Framboos, hoe gaat het? Gefeliciteerd met jullie 4 jaar bij elkaar. Komt het meisje vandaag meevieren?
Haaai Laar!

Hee, het is stil boven! Hoop met me mee dat ze voorlopig niet hun ochtendslaapje laten vallen!
framboos : gefeliciteerd met jullie vier jaar samen zijn !! Gaan jullie iets leuks doen ? Ik ben ook benieuwd wanneer frambozemeisje komt !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven