Blijvend cadeau

16-03-2013 14:03 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Binnenkort studeer ik af en dat moet beloond worden Maar aangezien dit wel een bijzondere gebeurtenis in mijn leven is, willen mijn ouders me hier een blijvend cadeau voor geven.

Ik vind het lastig. Qua sieraden heb ik alles wat ik wil hebben en kan gebruiken, dus dat valt af. Ikzelf dacht aan een paar mooie pumps (dat doe ik mezelf niet zo snel cadeau). Maar heel veel verder kwam ik niet

Hebben jullie nog goede ideeën? Of ervaringen, cadeaus die je heel bijzonder vond om te krijgen?

Thanks!

Nina
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
Een goede fotocamera?
Ga in therapie!
Pumps lijken me niet zo lang blijvend.

Mij lijkt dat je dan beter een tas kunt doen.

Ik las tenminste tijdje geleden hier op het forum dat bepaalde merktassen eeuwigheidswaarde hebben.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Idd een mooie tas.

Toen ik mijn middelbare school diploma haalde heb ik een leren jas gekregen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Een mooie reis.

De herinnering blijft langer goed dan tassen of schoenen.

Of 'n mooi meubelstuk voor in je huis.

Zou geen apparatuur vragen, dat is meestal binnen 'n paar jaar al weer rijp voor vervanging.
Ik wou het net schrijven, maar denk dat een reis misschien wat duur is?
Ga in therapie!
Tas, camera, bril, schilderij, fotoshoot.
Ik spreek toch geen Chinees?!
een mooi fotoboek van je studietijd? Een mooie werktas voor als je straks aan het werk gaat (is ook symbolisch). Iets moois voor aan de muur, bijvoorbeeld iets dat je herinnert aan je studentenstad wanneer je in een andere stad gaat wonen om te werken.

Ik zou in ieder geval voor iets kiezen dat je herinnert aan je afstuderen of studententijd. Schoenen vind ik niet iets blijvends, dus daar zou ik niet voor gaan.
Een kunstwerk? Hoeft helemaal niet duur te zijn en is wel heel blijvend. Van mijn ouders heb ik een beeld gekregen toen ik promoveerde en dat doet me daar nog regelmatig aan denken.
Een tattoeage?
Mooi servies?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Een mooie werktas.
moeilijk, moeilijk; wat blijft? En is dat blijvende ook leuk?
it's a big club and you ain't in it
Aandelen Heineken of bavaria. Bier blijft
mijn ouders zijn van het praktische soort.. Wij kregen samen voor ons afstuderen een goede oven/magnetron combi. Heb er wekelijks een paar keer plezier van!
een stedentrip of leuke reis..
Wat is het budget?
Een tatoeage, blijft voor altijd op je en bij je. Spullen gaan kapot he
Ik kreeg leren paardrijlaarzen, op maat gemaakt. Maar die zijn uiteraard allang uit de tijd. Gelukkig hecht ik niet zoveel waarde aan mijn afstuderen en heb ik veel blijvendere kadootjes van mijn ouders gehad, waarvan enkele reizen die qua herinnering altijd boven materieele kado's uit zullen blijven stijgen.
Toen mijn dochter afgestudeerd was, zijn we samen 5 dagen naar Parijs geweest. Was echt heel leuk en een hele fijne herinnering.
Een mooie horloge?

Heb ik gekregen van mijn ouders bij havo diploma en draag ik nu 12 jaar later nog.

Na HBO heb ik een vliegticket gekregen voor een ver weg vakantie. Niet materieel blijvend, maar wel een blijvende herinnering.
Bedankt voor jullie ideeën!

Het hoeft inderdaad niet per se iets materieel blijvends te zijn, het kan ook iets zijn wat een mooie, blijvende herinnering oplevert. Er zitten zeker dingen bij waar ik iets mee kan, fotoshoot vind ik een leuk idee, evenals een mooie tas. Van de tattoo's ben ik niet zo En een horloge is dus ook niet aan de orde, had wel een mooi idee kunnen zijn.

Suggesties zijn nog steeds welkom
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
Broer heeft van mijn ouders een gegraveerde gouden pen gehad met datum afstuderen.Hij tekent er alles wat belangrijk is mee (aangifte eerste kind,koopakte eerste huis en zelfs zijn handtekening in trouwboekje)
Dubbel
Ipad of laptop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven