30 day shred
dinsdag 15 januari 2013 om 18:01
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
zaterdag 16 maart 2013 om 16:20
De plankoefeningen doe ik op beginnersniveau dus geen gespring bij het planken voor mij. Het lukt me dan niet om goed mijn houding vast te houden en dan krijg ik spanning in mijn nek.
Spierpijn heb ik eigenlijk niet meer gehad na de eerste paar dagen level 1. Hebben jullie dat nog wel? Vind een beetje pijn en strak gevoel in mijn spieren eigenlijk wel 'fijn', het voelt dan effectiever Wel vind level 2 moeilijker vol te houden.
Heeft iemand yoga meltdown al eens geprobeerd? Ik ben niet bepaald flexibel, dus zal het best moeilijk voor me zijn. Maar daarom misschien juist ook wel goed. Als ik straks weer meer ga hardlopen als de temperaturen wat prettiger zijn, lijkt me dat wel een mooie combinatie.
Spierpijn heb ik eigenlijk niet meer gehad na de eerste paar dagen level 1. Hebben jullie dat nog wel? Vind een beetje pijn en strak gevoel in mijn spieren eigenlijk wel 'fijn', het voelt dan effectiever Wel vind level 2 moeilijker vol te houden.
Heeft iemand yoga meltdown al eens geprobeerd? Ik ben niet bepaald flexibel, dus zal het best moeilijk voor me zijn. Maar daarom misschien juist ook wel goed. Als ik straks weer meer ga hardlopen als de temperaturen wat prettiger zijn, lijkt me dat wel een mooie combinatie.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
zaterdag 16 maart 2013 om 17:00
Dit sloeg echt nergens op.
Ik zag licht aan het einde van een tunnel.
Misschien ben ik gewoon echt te dik hiervoor ofzo, level 1 vond ik zwaar en ik had spierpijn maar ik kon debasisbeweging wel. Dat planken, ik weet niet ik probeer die 95 kg schoon aan de haak te planken maar het gaat niet echt. Ik hoop dat het beter gaat. Cardio ging ook slechter dan ooit
I heb yoga meltdown gedownload toen ik er hier over las. Ik keek een stukje en ik heb het verborgen ver weg in een mapje waar ik nooit inkijk, zegt dat genoeg van mijn kant
Misschien ben ik gewoon echt te dik hiervoor ofzo, level 1 vond ik zwaar en ik had spierpijn maar ik kon debasisbeweging wel. Dat planken, ik weet niet ik probeer die 95 kg schoon aan de haak te planken maar het gaat niet echt. Ik hoop dat het beter gaat. Cardio ging ook slechter dan ooit
I heb yoga meltdown gedownload toen ik er hier over las. Ik keek een stukje en ik heb het verborgen ver weg in een mapje waar ik nooit inkijk, zegt dat genoeg van mijn kant
zaterdag 16 maart 2013 om 17:01
quote:yellowlove2punt0 schreef op 16 maart 2013 @ 16:12:
Ik moet nog beginnen MIep!
Ik ging net opeens opruimen..
Echt ontwijkend gedrag!
moest wel een beetje kleding ruimen om genoeg ruimte te creeren, maar dat is nu genoeg. Ik ga het zo doen, binnen nu en tien minuten. DENK AAN ME DAMES
Ik heb net de cm er weer bij gepakt en dacht ik ga straks een blaadje ophangen in ijn huis dat ik 1x per week zelfde moment weeg, foto maak en meet
Kom op Yellow, je kunt het!!!!!
Ik hou ook mijn weegmomenten bij. Dat doe ik op het voedingscentrum. En de calorieën natuurlijk.
Ik moet nog beginnen MIep!
Ik ging net opeens opruimen..
Echt ontwijkend gedrag!
moest wel een beetje kleding ruimen om genoeg ruimte te creeren, maar dat is nu genoeg. Ik ga het zo doen, binnen nu en tien minuten. DENK AAN ME DAMES
Ik heb net de cm er weer bij gepakt en dacht ik ga straks een blaadje ophangen in ijn huis dat ik 1x per week zelfde moment weeg, foto maak en meet
Kom op Yellow, je kunt het!!!!!
Ik hou ook mijn weegmomenten bij. Dat doe ik op het voedingscentrum. En de calorieën natuurlijk.
zaterdag 16 maart 2013 om 17:03
quote:yellowlove2punt0 schreef op 16 maart 2013 @ 17:00:
Zullen we samen huilen?
Zullen we samen huilen?
zaterdag 16 maart 2013 om 17:08
Aaah lief, ik ga ook moedig door hoor. Maar als ik dan bij de helft gewoon ter aarde stort vraag ik me af of het wel nuttiger is dan level 1 waar ik iig continu in beweging was. Ik ga door! Als ik me ook goed aan de lijn houd wordt het ook makkelijker omdat ik minder gewicht hoef te planken denk ik dan maar
WE KUNNEN HET ALLEMAAL
WE KUNNEN HET ALLEMAAL
zaterdag 16 maart 2013 om 17:12
Yellow, op dag 1 had ook heel veel momenten dat ik stopte omdat ik gewoon niet meer kon. Dit was vandaag al een heel klein beetje minder. Ook heb ik mijn dumbells van 1 kg weer ingeruild voor de flesjes. Die pak ik er over 2 of 3 dagen er wel weer bij. En die oefeningen waar je eerst naar voren moet stappen en dan naar achteren, daarbij heb ik de armbewegingen achterwege gelaten. Dat trek ik motorisch niet. Dan raak ik in de war. Misschien dat het later wel lukt.
En misschien doe ik het niet 10 dagen, maar bijv 12 tot ik het redelijk kan. (zou dat ooit lukken?)
En misschien doe ik het niet 10 dagen, maar bijv 12 tot ik het redelijk kan. (zou dat ooit lukken?)
zaterdag 16 maart 2013 om 17:25
zaterdag 16 maart 2013 om 18:04
hahaha miepje
Ik ga gado gado maken . Ik voer alles in een app die heet calorie teller (met een spatie om onduidelijke redenen) en volgens mij app mocht ik nog wel een satesausje. Ga toch even naar de winkel rennen voor wat peper, als ik dan toch lekker mag smikkelen wil ik the whole deal
Zijn jullie eigenlijk ook aan de lijn, of is het voor jullie allemaal alleen fitheid?
Ik ga gado gado maken . Ik voer alles in een app die heet calorie teller (met een spatie om onduidelijke redenen) en volgens mij app mocht ik nog wel een satesausje. Ga toch even naar de winkel rennen voor wat peper, als ik dan toch lekker mag smikkelen wil ik the whole deal
Zijn jullie eigenlijk ook aan de lijn, of is het voor jullie allemaal alleen fitheid?
zaterdag 16 maart 2013 om 18:16
Ik heb alle drie de levels achter de rug en ben nu voor 5 dagen bezig aan level 1,2 en 3 met zwaardere gewichten om te voor te bereiden op ripped. Maar mensen ik kan jullie vertellen|: level 1 dacht ik ook dood te gaan. level 2 ging ik dood en level 3 was ik een zombie. Maar toch, je kan meer dan je denkt. Hou vol! Jullie kunnen het allemaal, jij ook Yellow.
zaterdag 16 maart 2013 om 19:25
yellow plank je op je ellebogen? of op je handen?
een tussenvariant is op je ellebogen en wel in de plankstand, maar je knieen af en toe even neerzetten (niet al het gewicht erop) en hou je buikspieren aangespannen. Planken is vooral buikspieren en niet kracht in je armen. Als je je buikspieren niet aanspant heb je niet genoeg kracht om te planken. Het is echt techniek ook als je 95 kilo weegt.
een tussenvariant is op je ellebogen en wel in de plankstand, maar je knieen af en toe even neerzetten (niet al het gewicht erop) en hou je buikspieren aangespannen. Planken is vooral buikspieren en niet kracht in je armen. Als je je buikspieren niet aanspant heb je niet genoeg kracht om te planken. Het is echt techniek ook als je 95 kilo weegt.
zaterdag 16 maart 2013 om 19:36
@Meds Op mijn handen, en ik probeer wel mijn buikspieren (die ergens verstopt zitten) aan te spannen. Maar ik doe het misschien niet goed want ik krijg last van mijn armen juist (en dat moet kennelijk juist niet oeps). Ik zak zeg maar zo door mijn armen heen. En ik glij eigenlijk ook beetje weg met mijn voeten (had vandaag wel mijn sportschoenen aangedaan). Kan ik dit niet wel met blote voeten doen anders? Ik ga morgen proberen op mijn ellebogen
@jetfreggel Je kunt het!! Bij welke level zit jij ondertussen
@jetfreggel Je kunt het!! Bij welke level zit jij ondertussen
zaterdag 16 maart 2013 om 19:58
@Miepje ben je echt te zwaar of gaat het voor jou om een paar kilootjes?
Vraag me af of er nog mede-dikkerds zijn hier
@ Aquaa ja maar ik heb zeil op de grond, dat is superglad en door de schoenen glijd ik juist weg (zijn ook glad, indoorschoenen). Ik probeer het gewoon een keer zonder en anders plank ik wel gewoon en soms val ik om ofzo
Vraag me af of er nog mede-dikkerds zijn hier
@ Aquaa ja maar ik heb zeil op de grond, dat is superglad en door de schoenen glijd ik juist weg (zijn ook glad, indoorschoenen). Ik probeer het gewoon een keer zonder en anders plank ik wel gewoon en soms val ik om ofzo