Entertainment alle pijlers

Is Aaf remake Roseanne?

16-03-2013 20:03 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit het begin te kijken en vraag me af op welke serie dit is gebaseerd. Roseanne komt als eerste op. Iemand meer info?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
toen ik de promo voor Aaf voor het eerst op tv zag, moest ik ook gelijk aan Roseanne denken. Jammer dat de Nederlandse remakes nooit zo goed lukken.
Diep dieptepunt vd Nederlandse tv.
Hoe is het Annette gelukt om zoveel af te vallen?
Maagverkleining.
Ik heb het gemist maar je moet er een euro voor betalen om het bij gemist te zien, nou echt niet. Belachelijk dat je voor bijna alles moet betalen. Vroeger was het voor programmas uit het buitenland, dat snap ik nog maar dit soort series, pffffff.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Vond het ook tegenvallen. Ben halverwege gaan kijken naar de telefilm op Ned. 2. Dat was een stuk beter!

Doodzonde van Annet Malherbe. Vind haar een dijk van een actrice.
Ja, albert van der linde had er vrijdagavond over maar heb het nog niet gezien.
Ik heb ook gekeken vandaag... Niet één keer gelachen.

Ik zie alleen een podium vol zeurende mensen, meer niet.
Heb zojuist ook even gekeken. Het is echt 1 op 1 Roseanne ja, maar dan heeeeel slecht. Niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft.
Listen very carefully, I shall say this only once.
oh, ik vind het leuk, mijn vriend keek me ook al raar aan, maar ik kan er echt om lachen.
Ik vond het niet zo leuk, beetje flauw. Heb maar een klein stukje gezien. Vond `Willemijn` in Gooische vrouwen wel heel goed acteren. Geweldig hoeveel ze is afgevallen trouwens.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:jet91 schreef op 23 maart 2013 @ 20:54:

oh, ik vind het leuk, mijn vriend keek me ook al raar aan, maar ik kan er echt om lachen.je bent echt de enige van heel nederland
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 maart 2013 @ 20:59:

[...]

je bent echt de enige van heel nederlandBinnenkort krijgt ze een bloemetje van de makers
Listen very carefully, I shall say this only once.
Ik ken Roseanne niet echt goed.... maar zo'n serie met zo'n flutverhaal kun je alleen met heel goed acteerwerk leuk maken. Misschien kan het ook gewoon niet in NL hoor, je kunt met de Engelse taal toch meer overdrijven in de uitspraak zonder dat het over the top is.

Die kinderen zijn ook totaal niet grappig. Alleen maar vervelend.
quote:miloo schreef op 16 maart 2013 @ 20:57:

Roseanne = Roseanne

Raymond = Raymond

Seinfeld = Seinfeld

Blijf er lekker vanaf en zendt het origineel uit.

Tijdloos doch niet te kopiëren.

Amen.Halleluja
Roseanne was leuk vanwege Roseanne Barr. De serie werd gemaakt in de tijd dat de tv gezinnen perfect waren. De Cosby show was mateloos populair, mooie mensen, goede banen, perfect beleefde kinderen. En toen kwam Roseanne, dik, futloos bankhangend, arbeidersklasse, brutale kinderen. Een verademing en daarom werd het populair.

Maar in 2013 in Nederland hebben we dit natuurlijk allang gehad met Flodder 1 tot 300

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven