Is Aaf remake Roseanne?
zondag 17 maart 2013 om 01:13
Ik heb het gemist maar je moet er een euro voor betalen om het bij gemist te zien, nou echt niet. Belachelijk dat je voor bijna alles moet betalen. Vroeger was het voor programmas uit het buitenland, dat snap ik nog maar dit soort series, pffffff.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 23 maart 2013 om 20:57
zaterdag 23 maart 2013 om 21:01
Ik ken Roseanne niet echt goed.... maar zo'n serie met zo'n flutverhaal kun je alleen met heel goed acteerwerk leuk maken. Misschien kan het ook gewoon niet in NL hoor, je kunt met de Engelse taal toch meer overdrijven in de uitspraak zonder dat het over the top is.
Die kinderen zijn ook totaal niet grappig. Alleen maar vervelend.
Die kinderen zijn ook totaal niet grappig. Alleen maar vervelend.
zaterdag 23 maart 2013 om 23:40
Roseanne was leuk vanwege Roseanne Barr. De serie werd gemaakt in de tijd dat de tv gezinnen perfect waren. De Cosby show was mateloos populair, mooie mensen, goede banen, perfect beleefde kinderen. En toen kwam Roseanne, dik, futloos bankhangend, arbeidersklasse, brutale kinderen. Een verademing en daarom werd het populair.
Maar in 2013 in Nederland hebben we dit natuurlijk allang gehad met Flodder 1 tot 300
Maar in 2013 in Nederland hebben we dit natuurlijk allang gehad met Flodder 1 tot 300