Het wakkere kletstopic!
zondag 17 maart 2013 om 01:59
Ik kijk het bijna altijd als het lukt, of ik kijk de herhaling. Maar op vrijdag wordt het niet herhaald en terugkijken op gemist kan niet omdat Net 5 geen uitzendrechten heeft in Belgie. En ik heb geen interactieve televisie omdat ik via de schotel kijk.
Help me uit de brand, wie heeft er afgelopen week gewonnen?
Toch niet die hysterische Titia hoop ik.
Toch niet die hysterische Titia hoop ik.
zondag 17 maart 2013 om 02:00
zondag 17 maart 2013 om 02:02
Nee het schilderij is nu bij oom en tante want hun waren met de auto en ik met de fiets. Geeft niet ik vermoed dat ze wel snel even langs zullen komen om het te brengen en eventueel gelijk op te hangen. Weet al precies waar ik hem hebben wil!
Zo begin wat rustiger te worden wat zijn die pillen toch briljant
Ja MV, ik heb het getroffen met zulke lieve familie.
Zo begin wat rustiger te worden wat zijn die pillen toch briljant
Ja MV, ik heb het getroffen met zulke lieve familie.
zondag 17 maart 2013 om 02:02
quote:prada schreef op 17 maart 2013 @ 01:59:
Ik kijk het bijna altijd als het lukt, of ik kijk de herhaling. Maar op vrijdag wordt het niet herhaald en terugkijken op gemist kan niet omdat Net 5 geen uitzendrechten heeft in Belgie. En ik heb geen interactieve televisie omdat ik via de schotel kijk.
Toch niet die hysterische Titia hoop ik.Morgenochtend kijk ik even voor je op Gemist wie er gewonnen heeft, ok?
Toch niet die hysterische Titia hoop ik.Morgenochtend kijk ik even voor je op Gemist wie er gewonnen heeft, ok?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 17 maart 2013 om 02:05
zondag 17 maart 2013 om 02:12
Waarom zit ik Dexter te kijken terwijl ik daar niet van kan slapen? En waarom zend 13estreet de delen niet op volgorde uit? Nu zit ik een aflevering te kijken en weet dat er nog een aflevering voor zat.
Lig nu met een bonzend hart in bed, dat wordt lekker niet op tijd slapen vrees ik.
Lig nu met een bonzend hart in bed, dat wordt lekker niet op tijd slapen vrees ik.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 17 maart 2013 om 02:14
Ah jammer Ieb, die heb ik hier niet.
Vandaag ging ik helemaal naar de Kringloop omdat ik daar iets heb gezien wat ik nodig heb voor mijn Paasblog, is die dicht. Baal als een stekker, mis nog 2 dingen die ik nodig heb.
Vandaag ging ik helemaal naar de Kringloop omdat ik daar iets heb gezien wat ik nodig heb voor mijn Paasblog, is die dicht. Baal als een stekker, mis nog 2 dingen die ik nodig heb.
zondag 17 maart 2013 om 02:20
quote:Mocy schreef op 17 maart 2013 @ 02:17:
Ik heb sinds kort een Action hier in de buurt
Wat een heerlijke winkel he!!!
Hij heeft alleen niet wat ik nu nodig heb. Maar als ik meer geld had dan zou ik er echt wekelijks gaan snuffelen.
Ik heb sinds kort een Action hier in de buurt
Wat een heerlijke winkel he!!!
Hij heeft alleen niet wat ik nu nodig heb. Maar als ik meer geld had dan zou ik er echt wekelijks gaan snuffelen.
zondag 17 maart 2013 om 02:21
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 17 maart 2013 @ 02:19:
Gewoon niet kijken dan rond deze tijd MV als je daar gevoelig voor bent.
Meiden het was leuk ff weer maar nu begin ik echt moe te worden dus ik ga slapen. Truste voor straks iedereen.Truste Ieb. Geniet binnenkort van je schilderij en je andere leuke uitjes.
Gewoon niet kijken dan rond deze tijd MV als je daar gevoelig voor bent.
Meiden het was leuk ff weer maar nu begin ik echt moe te worden dus ik ga slapen. Truste voor straks iedereen.Truste Ieb. Geniet binnenkort van je schilderij en je andere leuke uitjes.