Gezondheid alle pijlers

Last van nek

16-03-2013 19:54 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen!

Misschien kan iemand me helpen/adviseren! Ik heb namelijk last van mn nek. Het zit aan de rechterkant, het is niet stijf van bijv een verkeerde lig houding want dat heb ik wel eens gehad en dit voelt duidelijk anders. Het zit ook erg hoog in mn nek net onder mn schedel. Mijn hoofd naar rechts draaien lukt wel maar niet helemaal en ik verga dan van een stekende pijn en word dan helemaal niet lekker. Daarbij heb ik ook hoofdpijn. Het is ineens gekomen en niet mee opgestaan.

Herkent iemand dit of een idee wat dit kan zijn?
Al een paracetamol geprobeerd? Als het niet beter wordt, maandag naar de huisarts of fysio gaan. Als je zegt dat je helemaal niet lekker wordt, misschien nu even de HAP bellen om te overleggen? (weet niet hoe erg niet lekker?)
Geen idee, maar kan je wel een advies geven (dat je hier vaker zult horen): ga naar de huisarts! Hij/zij is de enige die kennis van zaken heeft en het kan inschatten. Aan verhalen als "tante truus had dat ook en had een nekhernia" en " de buurvrouw van mijn zus bleek een onsteking aan haar nekspier te hebben" heb je niks. 100 mensen 100 reacties en vergelijkbare situaties en andere aandoeningen.
Paracetamol en diclofenac... Als ik mn hoofd naar rechts draai gewoon duizelig gevoel en beetje misselijk eetlust is sinds dit ook minder door die hoofdpijn. Ik heb wel eens een aanhechting van een nekspier ontstoken maar zo voelde t ook niet... Ben zelf wel verpleegkundige maar kan dit niet plaatsen... En natuurlijk te eigenwijs om gistr niet gelijk naar huisarts/fysio te gaan
Ook eens gehad na een nachtje verkeerd op de kussen te hebben geslapen (denk ik). Ik kreeg van de huisarts het advies om 3x per dag 2 paracetamol met coffeïne te slikken plus daarnaast 3x per dag 2 ibuprofen en voor het slapen gaan nog een extra 2 paracetamol te slikken. De pijn werd minder maar het duurde zeker minstens een week voordat het weg was.
Weleens van een huisarts gehoord?

Hier kan toch niemand jou vertellen wat er aan de hand is,daar is dus een huisarts voor.
Fysiotherapeut bezoeken, of eerst naar de huisarts.
Alles kan ... en alles komt goed...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven