Centraal Moderatortopic deel 6
woensdag 30 januari 2013 om 21:43
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Dit om het topic overzichtelijk te houden. Off-topic posts zullen dan ook zonder verdere waarschuwing verwijderd worden.
Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Dit om het topic overzichtelijk te houden. Off-topic posts zullen dan ook zonder verdere waarschuwing verwijderd worden.
Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
zondag 17 maart 2013 om 21:15
quote:Eindeloos schreef op 17 maart 2013 @ 20:40:
Hallo, Mods, ik heb een vriendschapsverzoek gestuurd naar een mede forummer, wat is geaccepteerd, echter hoe kan ik nu met haar in contact komen ?
Dank alvast voor de moeite.
Eindeloos, voor zover ik weet, zou je nu via elkaars profiel ook moeten kunnen mailen. Als dat niet lukt, even laten weten, dan kan ik doorspelen naar de technische dienst.
met vriendelijke groet,
Junior
Hallo, Mods, ik heb een vriendschapsverzoek gestuurd naar een mede forummer, wat is geaccepteerd, echter hoe kan ik nu met haar in contact komen ?
Dank alvast voor de moeite.
Eindeloos, voor zover ik weet, zou je nu via elkaars profiel ook moeten kunnen mailen. Als dat niet lukt, even laten weten, dan kan ik doorspelen naar de technische dienst.
met vriendelijke groet,
Junior
zondag 17 maart 2013 om 21:24
zondag 17 maart 2013 om 21:48
quote:JuniorModeratorViva schreef op 17 maart 2013 @ 20:35:
[...]
Ik heb het topic offline gehaald ter beoordeling van de moderators.
met vriendelijke groet,
Junior
Het topic is terug geplaatst op overig. Gelieve on-topic te reageren en de huisregels in acht te nemen. Bij overtreding volgen er maatregelen.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
[...]
Ik heb het topic offline gehaald ter beoordeling van de moderators.
met vriendelijke groet,
Junior
Het topic is terug geplaatst op overig. Gelieve on-topic te reageren en de huisregels in acht te nemen. Bij overtreding volgen er maatregelen.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
zondag 17 maart 2013 om 22:05
quote:ModeratorViva schreef op 17 maart 2013 @ 21:48:
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.Kunnen de scheldpartijen en persoonlijke aanvallen van peecee niet even gefilterd worden uit dat topic? Lijkt me niet nodig, toch?
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.Kunnen de scheldpartijen en persoonlijke aanvallen van peecee niet even gefilterd worden uit dat topic? Lijkt me niet nodig, toch?
maandag 18 maart 2013 om 13:50
Goedemiddag, Mods, Junior en medeforummers.
Ik kom mijn excuus aanbieden voor de grove krachtterm in mijn posting gisteren.
Dit is onbehoorlijk en had niet mogen gebeuren.
Mijn oprechte excuus hiervoor.
Het zal niet meer gebeuren.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 18 maart 2013 om 14:00
quote:SuperGoomba schreef op 18 maart 2013 @ 13:02:
In plaats van mijn reactie te verwijderen, kunnen jullie natuurlijk ook gewoon even TERUGMAILEN! Kleine moeite lijkt me toch.
Er is zojuist een mail naar je gestuurd!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
In plaats van mijn reactie te verwijderen, kunnen jullie natuurlijk ook gewoon even TERUGMAILEN! Kleine moeite lijkt me toch.
Er is zojuist een mail naar je gestuurd!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 18 maart 2013 om 15:06
quote:Eindeloos schreef op 18 maart 2013 @ 13:50:
Excuses aanvaard, kan gebeuren
!
We hopen dat alles nu weer goed is.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Excuses aanvaard, kan gebeuren
We hopen dat alles nu weer goed is.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 18 maart 2013 om 15:09
Beste Mods, klopt het dat Viva een eigen Facebookpagina heeft? zouden jullie dan de statusupdate van deze facebooker kunnen delen?
Haar vader is sinds gisteren vermist en ze probeert uit alle macht zoveel mogelijk ruchtbaarheid te geven aan het feit dat haar vader weg is ( zie topic " ik maak me een beetje zorgen op overig, geplaatst gisterenavond) en met jullie volgersgroep bereiken jullie in een klap veel mensen.
Haar vader is sinds gisteren vermist en ze probeert uit alle macht zoveel mogelijk ruchtbaarheid te geven aan het feit dat haar vader weg is ( zie topic " ik maak me een beetje zorgen op overig, geplaatst gisterenavond) en met jullie volgersgroep bereiken jullie in een klap veel mensen.
maandag 18 maart 2013 om 17:54
Het zal niet meer gebeuren.En dat hoefde je niet te mailen naar het bekende e-mail adres?
Het zal niet meer gebeuren.En dat hoefde je niet te mailen naar het bekende e-mail adres?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 18 maart 2013 om 21:28
maandag 18 maart 2013 om 21:29
Het forum is voor de zoveelste keer volstrekt onbruikbaar.
Ik zou bijna gaan denken, dat er maar twee opties overblijven:
of jullie zijn amateurs, of het kan Sanoma niks schelen dat het forum beroerd functioneert. Maar ik blijf hopen dat beide opties onjuist zijn. Wat is dan de werkelijke reden?
Het kan toch niet zo zijn dat het al weken zo beroerd gaat als jullie hier serieus tijd en moeite insteken? Als ik jullie was zou ik dan eens kritisch naar leveranciers en/of medewerkers gaan kijken.
Ik zou bijna gaan denken, dat er maar twee opties overblijven:
of jullie zijn amateurs, of het kan Sanoma niks schelen dat het forum beroerd functioneert. Maar ik blijf hopen dat beide opties onjuist zijn. Wat is dan de werkelijke reden?
Het kan toch niet zo zijn dat het al weken zo beroerd gaat als jullie hier serieus tijd en moeite insteken? Als ik jullie was zou ik dan eens kritisch naar leveranciers en/of medewerkers gaan kijken.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
maandag 18 maart 2013 om 21:31
quote:waarbij schreef op 18 maart 2013 @ 15:09:
Beste Mods, klopt het dat Viva een eigen Facebookpagina heeft? zouden jullie dan de statusupdate van deze facebooker kunnen delen?
Haar vader is sinds gisteren vermist en ze probeert uit alle macht zoveel mogelijk ruchtbaarheid te geven aan het feit dat haar vader weg is ( zie topic " ik maak me een beetje zorgen op overig, geplaatst gisterenavond) en met jullie volgersgroep bereiken jullie in een klap veel mensen.Ik gooi 'm er nog ff in.
Haar vader is sinds gisteren vermist en ze probeert uit alle macht zoveel mogelijk ruchtbaarheid te geven aan het feit dat haar vader weg is ( zie topic " ik maak me een beetje zorgen op overig, geplaatst gisterenavond) en met jullie volgersgroep bereiken jullie in een klap veel mensen.Ik gooi 'm er nog ff in.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
maandag 18 maart 2013 om 22:33
Het zal niet meer gebeuren.Wow, dat is nou grote stijl! Chapeau, Eindeloos, ik mocht je al graag en dat is er bepaald niet minder op geworden. Respect.
Het zal niet meer gebeuren.Wow, dat is nou grote stijl! Chapeau, Eindeloos, ik mocht je al graag en dat is er bepaald niet minder op geworden. Respect.