Ik zit er even flink doorheen!

23-03-2008 14:32 608 berichten
Alle reacties Link kopieren
..............
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
En een dikke voor jou Claire, wat ben je toch een lieverd .
Lieve meiden, niets wat jullie zeggen is te hard, want het komt vanuit je hart. Nee, ik wil ook geen medicatie, eigenlijk ben ik ook veel te blij dát ik weer voel, want ik heb heel erg lang als een 'zombie' geleefd en dat is waardeloos.

Nee, ik wil niets meer wegstoppen. Het moet eruit. Het is alleen soms heel veel tegelijk. Het is zwaar nu met nieuw werk, examen, en dan nog die dingen m.b.t. de kinderen (de Mijn Geheim met mijn verhaal is uit, btw, het is mooi geworden), al die verhalen van de mensen in de taxi, het is gewoon heel veel.

Weer verklaringen zie ik.. mezelf rechtvaardigen. Claire en Feliciaatje, jullie hebben zo gelijk.

Kan even niets meer schrijven. Ik ben net pas thuis, moet nog eten, en dan me nog wat voorbereiden op het praktijkexamen morgenvroeg. Geen pc meer dus vandaag.

Ik ben blij met jullie reacties, dat wil ik nog wel even zeggen!
Heel veel suc6 morgen!!!
Lieve Veer

Heel veel succes morgen, ik zal voor je duimen
Succes! Zal voor je duimen .
Ik duim mee voor je Veer! Ik heb eerder een heel verhaal getypt maar helaas was het weg, dus een ander keertje weer!

liefs,

dubio
Ga in therapie!
En en en??
Geen idee hoe laat je je examen hebt, maar ik heb een kaarsje branden

(Overigens word ik enorm vervelend als ik me zenuwachtig maak voor bijvoorbeeld een examen, zoals morgen mijn mondeling. IK huil overal om, niks is goed, alles is verkeerd en mijn man moet het ontgelden. Leuk joh, examens )
Gezakt en ik huil om nog heel veel meer wat er vandaag gebeurde. Probeer straks terug te komen om erover te schrijven. Ik ben echt over mijn toeren en niet alleen om dat stomme examen!!
Elm toch. Hoop dat je gewoon op herkansing mag -zal toch wel?-
Ach meissie, wat een tegenvaller Even een knuffel voor jou. Wel fijn dat er zo veel mensen voor je geduimd hebben, toch?

liefs,

dubio
Ga in therapie!
Ja, dat is hartverwarmend, echt!

Dat waardeer ik ook heel erg.

En Mamz, ja, ik mag het wel overdoen. Maar of ik nog durf...?
Wat was het, zenuwen, onzekerheid, te zelfverzekerd, stomme fouten? Iets waar je op kan oefenen?

Meid, jij kan toch gewoon rijden, dat komt heus wel goed hoor!

Ga in therapie!
Tuurlijk durf je het. Zo zonde als het hierop af zou knallen..
Ach Elmer, wat klote...

En tuurlijk ga je voor de herkaning. Maar vandaag hoef je daar nog even niet over na te denken. Vandaag is gewoon zwaar klote en balen. Meissie toch. Dikke kus.
Jammer

Hoop dat je straks weer iets rustiger bent...
Laat ik maar zeggen dat het een opeenstapeling van triggers en missers is geweest.

(Aangepast vanwege angst voor herkenning.)
Sorry voor het heeeeeeele lange stuk

(Mijn man kwam trouwens net thuis met een hele lieve zachte beer als troost )
Ik heb je een privéberichtje gestuurd.

Wat lief, van je man..
Hallo Elmer,

ik heb net je hele relaas gelezen, en kan me je gevoelens heel goed voorstellen. Wel fijn, zoals je baas, en je man gereageerd hebben; ik hoop dat het helpt te relativeren.

Zoals jij je gevoelens omschrijft...heel goed! Zelf heb ik die gevoelens ook, maar ik krop nog steeds alles op; denk dat het veel beter is, zoals jij ermee omgaat; is toch al een stuk verder.

Heel veel succes voor de volgende keer, want die komt er toch heus wel!

Groetjes,

Nicole
(Bovenstaande tekst verwijderd vanwege angst voor herkenning.)

Vanmorgen een heel lang tel.gesprek gehad met mijn reïntegratiecoach en dat helpt me ook om het wat te relativeren en in juiste proporties te zien. Vóór het volgende examen maken we een afspraak en doet hij een rollenspel met mij als lastige klant, om te oefenen.

Straks weer aan 't werk..

Blij met zulke mensen, als mijn man, mijn baas, deze coach.
quote:mamzelle schreef op 22 mei 2008 @ 21:02:

Ik heb je een privéberichtje gestuurd.

Wat lief, van je man..Oké.. straks kijken op die plek (niet hier hé, denk ik?), nu geen tijd meer, moet gaan werken zo.
Elmer, geen idee wat het verhaal was, maar fijn dat je man je heeft opgevangen. Fijn dat hij er nu vor je is. *KUS*
Lief van je, Roque, dank je wel.

Behalve met hem heb ik ook nog met wat collega's gepraat (over het examen dus) en met mijn reïntegratiecoach. Dat heeft me ook echt geholpen om e.e.a. weer wat te relativeren.

Want het gevoel van falen was zo overheersend, oude pijn enzovoort, daar moet ik niet in blijven hangen.
Naar de documentaire 'Gestolen kinderen' (via uitzending gemist) gekeken.

Vandaag is het de internationale dag van de vermiste kinderen en dit past voor mij op deze dag, juist nu.

Aangrijpend, maar ook herkenbaar wat ik zie en hoor....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven