Stomme vraag?

18-03-2013 17:32 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een prangende vraag. Zo een die wekelijks bij me opkomt, maar die ik eigenlijk nooit aan iemand stel, omdat het a) niet echt belangrijk is en b) misschien wel een hele stomme vraag is.

Als ik op zaterdagavond (of een andere avond, de dag is niet van belang) op stap ga, duik ik uiteraard eerst even lekker de douche in. Schoon geboend en wel droog ik me af en daar staan ze dan: de potjes gezichtscreme. Een dagcrème en een nachtcrème. En daar begin mijn dilemma; welke crème ga ik smeren? De dag is voorbij, maar de nacht is nog lang.

Mijn idee is dat een dagcrème echt voor overdag is (met SPF, dus als de zon schijnt) en een nachtcrème echt voor als je gaat slapen. Dus mijn vraag aan jullie...wat smeren jullie? En maakt het uit? En zou er markt voor een avondcreme zijn? (ik zie hier het schip met geld al mee binnen komen...)

Eigenlijk hoort dit topic bij mode& beauty, maar misschien hebben jullie ook nog wel een stomme vraag, stel 'em dan hier!

(volgens mij was er al een soortgelijk topic, maar die kan ik niet meer terug vinden)
Alle reacties Link kopieren
quote:waarbij schreef op 18 maart 2013 @ 19:08:

[...]

La Mér. La Mere is de moeder, zo noemt niemand zijn antirimpel cremes Haha, misschien als je een hele strakke moeder hebt. Of als je de dochter bent van marijke Helwegert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven