Ik zoek een lamp

19-03-2013 15:01 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb ik eindelijk een lamp gevonden die zowel ik als man mooi vind. Kunnen ze deze niet leveren.

Ik heb heel internet afgezocht maar nergens meer te vinden. Nu hoop ik eigenlijk dat ik niet zo handig ben. Is er een google wonder die mij wil helpen?

http://www.lightinthebox. ... um=affiliate&currency=EUR
Waarom kun je hem niet gewoon op die website bestellen? Ik krijg geen 'niet leverbaar' melding.
Dit is het originele model,

http://www.dmlights.be/flos_skygarden_fl_f6410030~00IX7

Dus misschien zoeken op 'fake flos skygarden'?
ik kan hem wel bestellen maar dan krijg ik de melding dat er geen verzendwijze mogelijk is. Ik heb al een vraag gesteld maar nog geen reactie ontvangen.
nephthys, jij bent snel! Blijkbaar ben ik inderdaad niet handig;-)
jouw site is een Chinese site, hou dus rekening met een bedrag aan invoerkosten die bovenop de verzendkosten komen.

Misschien wist je dat al, maar veel mensen hebben dat niet door en balen vervolgens hard dat ze nog 50 of 60 of misschien wel meer euro moeten aftikken bij de aflevermeneer.
hmm, één minpuntje een prijsverschil van 1300 euro...
quote:EVO schreef op 19 maart 2013 @ 15:08:

nephthys, jij bent snel! Blijkbaar ben ik inderdaad niet handig;-)Ik herkende het model toevallig omdat vrienden deze lamp hebben. Dus ik wist dat het een knock-off was van een dure lamp.
@krabpaal, bedankt voor de tip. Ik heb eerder een lamp bij hun besteld. Dit is toen prima bevallen. Binnen drie dagen was de lamp er en ik betaalde enkel bezorgkosten.
Overigens: mooi!
Ik heb het origineel, die is echt veel mooier. Maar daar hangt ook een ander prijskaartje aan. Ik zou niet blij zijn als ik Marcel Wanders was.
Ik zie nu inderdaad de originele lampen, erg mooi! Had ik maar wat budget over...
Beste Evo,

Het is al ff geleden maar heb je de lamp toen via lightinthebox nog besteld? Zo ja is ie mooi??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven