Entertainment alle pijlers

zuster Charlie

12-03-2013 09:06 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie gisteren de eerste aflevering gezien? Hier met plezier gekeken,. Een onconventionele "ziekenhuisserie" met een flinke scheut zwarte humor. Ik denk voor de mensen die in de gezondheidszorg werken soms heel herkenbaar.

Wat vonden jullie?
quote:LouisaVuitton schreef op 13 maart 2013 @ 15:54:

[...]

Oh echt waar? En dat ziekenhuis was recent nog in gebruik? Grappig....ik keek, nadat ik mijn reactie had geschreven, naar het interview met Halina in DWDD. Daar had ze het erover dat ze juist een beetje een duister sfeertje wilden creëeren (Von Trier achtig). Dat is dan iig goed gelukt.Ik had dat interview ook gezien. Wat deed ze daar raar, heel overdreven, beetjeteveel hyper.
quote:Eleonora schreef op 12 maart 2013 @ 12:26:

[...]

Het is een remake van Nurse Jackie. Ik zie er niks Lars von Trierderigs in. En Nurse Jackie is een beproefde succesformule.

Inderdaad!

En Halina mag Lars von Trier wel eens google-en, want die heeft geen drol te maken met remakes van goede series.
quote:newkitten schreef op 12 maart 2013 @ 09:26:

Ik heb alleen de voorstukjes gezien en vond het een hele duidelijke kopie van Nurse Jackie.

Slap aftreksel van Nurse Jackie inderdaad. Die serie vind ik onwijs goed, dit was een beetje mwah.
De vpro gaat een serie maken over Johan Cruijff. Ben benieuwd. Cruijff heeft een bijzonder leven achter zich, maar er zijn maar weinig schandalen.

Al jaren met dezelfde vrouw, keurig gezin. Geen doping of omkoping. Hij heeft jong zijn vader verloren, is bijna failliet geweest door een slechte investering, heeft een hartaanval overleefd en maakte met veel mensen ruzie. Dat is het wel zo'n beetje. Zal dus vooral over voetbal moeten gaan.

Ben benieuwd wie de hoofdrol gaat spelen. Ken geen acteurs die er ook maar een beetje op lijken. Nou ja, met zo'n onderwerp is publiciteit verzekerd. Vind het wel raar dat die omroep zo met beroemde mensen in de weer is.

Hoop dat ze het netjes houden, want Cruijff leeft nog. Heb met kromme tenen naar 'Beatrix' zitten kijken. Wat een flutscenario was dat.
Cruijff.....dat wordt vast Viggo Waas.
quote:Eleonora schreef op 14 maart 2013 @ 11:44:

Cruijff.....dat wordt vast Viggo Waas.Nee, Reinout Scholten van Aschat (jonge Cruijff) en Ian Bok (oudere Cruijff).
Acteur Reinout Scholten van Aschat krijgt de hoofdrol in de nieuwe dramaserie van de VPRO over het leven van Johan Cruijff.

De 23-jarige acteur won vorig jaar een Gouden Kalf voor zijn rol als crimineel in de film De Heinekenontvoering. In de miniserie van de VPRO speelt hij Johan Cruijff op jonge leeftijd. Acteur Ian Bok speelt de oudere Cruijff. Bracha van Doesburgh kruipt in de huid van echtgenote Danny.

De VPRO zendt de vierdelige serie in het voorjaar van 2014 uit. De regie is in handen van Pim van Hoeve. Marc en Roeland Linssen schreven het scenario.

Mythe

'De serie over de legendarische voetballer laat niet alleen de hoogte- en dieptepunten van zijn voetbalcarrière zien, maar duikt ook in zijn persoonlijke leven en geeft zo een menselijk gezicht aan de mythe', kondigt de omroep aan.

Acteur Mike Weerts (Voetbalvrouwen) zal ook in de serie te zien zijn, bevestigde hij afgelopen week aan RTL Boulevard.

Reinout

Ian

Reinout lijkt me een goede keuze. Had ik niet aan gedacht. Bracha en Ian zijn niet bepaald mijn favoriete acteurs. Te kille uitstraling allebei. Als de mannen maar niet Cruijffs accent proberen te imiteren, dan wordt het kolderiek.
quote:LouisaVuitton schreef op 14 maart 2013 @ 12:30:

[...]

Nee, Reinout Scholten van Aschat (jonge Cruijff) en Ian Bok (oudere Cruijff).Wat leuk voor Ian Bok. Ben benieuwd wat hij van de oudere Cruijff maakt.
Ik up maar even,

Heb gisteren naar Charlie gekeken, en ben nog steeds enthousiast.

Echter wie het karakter van arts, aan Katja S. heeft gegeven,

zo ongeloofwaardig, bovendien Niet te verstaan.

Halina is nog steeds top...................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
En ohh, een eigen serie van Riek en Arie

* tekent in *
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik vond het verhaal rond het gebruik van oxazepam erg ongeloofwaardig. Alsof het een soort xtc effect heeft, terwijl je er juist minder actief/attent door wordt. Jammer...
Wenne, ik logde idd ook daarvoor in op dit topic.

Het is een kalmeringsmiddel, een downer. Weet wel dat een enkeling er een beetje raar van wordt in het hoofd, maar voor zover ik weet is dat puur in de kop, niet in gedrag.

Wat een onzin van die vrouw die er helemaal wappie van werd. Had dan een niet bestaande medicijnnaam genomen. Als ik het nog nooit gehad had en het na die aflevering voorgeschreven zou krijgen, zou ik het heel eng spul vinden.
Vind er echt geen bal aan.

En dat terwijl ik geneeskundestudent ben en graag naar allerlei series van dit genre kijk.
Waarschijnlijk de medisch-technisch gezien iets betere series?
Vind het tot nu toe best leuk om te kijken, vooral omdat Halina het zo goed doet denk ik.

Maareh, wat vinden jullie van het haar van Katja zo?

Ik vind dit haar veel beter staan dan krullen, haar gezicht komt veel beter uit zo.
t Is anders, vind het ook wel eens leuk zo.

Sowieso heb ik wel eens gehoord dat katja's haar één en al extensions is. Ik weet het niet, of dat waar is.
quote:Moonlight82 schreef op 23 maart 2013 @ 21:29:

Sowieso heb ik wel eens gehoord dat katja's haar één en al extensions is. Ik weet het niet, of dat waar is.Volgens mij hebben bijna alle bekende vrouwen op tv extensions in hun haar...
ik vond het best leuk.

Maar zit nu de afleveringen van Nurse Jackie te kijken, en die zijn tóch wel beter.
Ik heb het net nog es gekeken, vind het echt greysanatomyisafgelopenenikwilnogblijvenzittentv. Maar deze aflevering vond ik wel aardig. Ik kan Katja altijd prima verstaaan eigk. Dit haar vind ik juist heel nep staan, vooral door die kleur.

Als dokter vind ik 'r wel een leuke rol hebben, beetje zoals Thom Hoffman in eh...de co-assistent.

Als ze extension heeft zou het me enerzijds niet verbazen, vond het vroeger ook al apart dat ze stijle lokken door de krullen had. Maar als het nep is heeft ze dat wel altijd al gehad, dat kan ik ook moeilijk voorstellen.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Volgens mij draagt Katja in deze serie een pruik? Extensions kun je niet ontkrulllen dacht ik....
@eleonora, ik zie helemaal geen joke Tjalsma, of heb ik zitten slapen? Welke rol speelt ze?
quote:Eleonora schreef op dinsdag 12 maart 2013 19:43 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Eindeloos in "zuster Charlie"" class="messagelink">Eindeloos schreef op 12 maart 2013 @ 16:13</a>:</b>

Ik heb er wel van genoten, het was weer eens wat anders, plus dat ik Halina erg graag mag zien.

Katja als actrice vind ik echt verschrikkelijk.

Die had na Interview echt een . achter haar acteer carriere moeten zetten.

Leo, je schrijft over Joke Tjalsma, ik heb haar niet gezien , nee, heb niks ingeschonken, en ben ook niet naar het toilet geweest.

Aaf ga ik ook niet kijken, Golden Girls, Iedereen houdt van Jack, Kinderen geen bezwaar, het heeft nog nooit mijn mondhoeken doen krullen.

Daarentegen heb ik alle dvd's van het Schaep, daar kun je mij voor wakker maken, Heerlijk..................</div></blockquote>Joke T. was deze aflevering maar heel even in beeld, als de directrice of zo, van het ziekenhuis. Ik zie nu pas deze reactie maar de directrice wordt niet gespeeld door joke Tjalsma hoor, maar Ellis Vd Brink ( ben altijd wel dol op joke Tjalsma zat al vol enthousiasme op haar te wachten!)
Klopt, ik had me vergist.

Ellis vind ik niet erg indrukwekkend.

Ben ook geen JT fan trouwens. Op toneel wel, op tv of in film niet.
quote:Moonlight82 schreef op 23 maart 2013 @ 21:29:

Sowieso heb ik wel eens gehoord dat katja's haar één en al extensions is. Ik weet het niet, of dat waar is.Dat is niet waar hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven