Meerdijk; the sequel
donderdag 10 januari 2013 om 13:12
Weer een splinternieuw topic over deze hoogstaande soap, waarin we ons bezighouden met de volgende kwesties:
1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?
2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?
3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?
4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?
5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?
6. Komt Bram ooit uit de kast?
7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?
Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?
2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?
3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?
4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?
5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?
6. Komt Bram ooit uit de kast?
7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?
Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
woensdag 20 maart 2013 om 22:36
quote:noa schreef op 20 maart 2013 @ 20:41:
Kan jullie wel mededelen dat Sjors tijdelijk gespeeld zal worden door iemand anders. Vanwege haar zwangerschap dus.
Nou, van mij hadden ze zich die moeite mogen besparen.
Laat haar gewoon opkrassen, en pas weer terugkomen als het kind in de puberteit zit ofzo (lees: over een maand of tien).
Wat was Bing trouwens irritant zeg, als dronken lor.
Talking about slecht acteren
Kan jullie wel mededelen dat Sjors tijdelijk gespeeld zal worden door iemand anders. Vanwege haar zwangerschap dus.
Nou, van mij hadden ze zich die moeite mogen besparen.
Laat haar gewoon opkrassen, en pas weer terugkomen als het kind in de puberteit zit ofzo (lees: over een maand of tien).
Wat was Bing trouwens irritant zeg, als dronken lor.
Talking about slecht acteren
woensdag 20 maart 2013 om 22:36
quote:Moonlight82 schreef op 19 maart 2013 @ 22:08:
[...]
@degene die echt Benthe in haar hoofd had (sorry kan t ff niet terugzien): Zakte je niet door de grond toen Noud er mee kwam?Nou, ik heb echt in spanning zitten wachten tot die naam eindelijk eens genoemd werd. Gelukkig Bent(h)e en niet dé naam die wij in gedachten hebben. Weet niet of ik er door zou gaan twijfelen, maar geen zin dat mensen de opmerking gaan maken: "Van gtst?"
[...]
@degene die echt Benthe in haar hoofd had (sorry kan t ff niet terugzien): Zakte je niet door de grond toen Noud er mee kwam?Nou, ik heb echt in spanning zitten wachten tot die naam eindelijk eens genoemd werd. Gelukkig Bent(h)e en niet dé naam die wij in gedachten hebben. Weet niet of ik er door zou gaan twijfelen, maar geen zin dat mensen de opmerking gaan maken: "Van gtst?"
woensdag 20 maart 2013 om 22:39
quote:Truffelmaffia schreef op 20 maart 2013 @ 22:17:
In GTST kan toch alles? Ze kunnen toch wel iets verzinnen waarom Sjors toch zwanger is?Alsjeblieft niet zeg. Het moet nou maar eens afgelopen zijn met dat stomme beebiegedoe. Alle kasten zitten vol.
In GTST kan toch alles? Ze kunnen toch wel iets verzinnen waarom Sjors toch zwanger is?Alsjeblieft niet zeg. Het moet nou maar eens afgelopen zijn met dat stomme beebiegedoe. Alle kasten zitten vol.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
donderdag 21 maart 2013 om 12:11