Entertainment alle pijlers

Meerdijk; the sequel

10-01-2013 13:12 2310 berichten
Weer een splinternieuw topic over deze hoogstaande soap, waarin we ons bezighouden met de volgende kwesties:

1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?

2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?

3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?

4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?

5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?

6. Komt Bram ooit uit de kast?

7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?

Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
quote:noa schreef op 20 maart 2013 @ 20:41:

Kan jullie wel mededelen dat Sjors tijdelijk gespeeld zal worden door iemand anders. Vanwege haar zwangerschap dus.

Nou, van mij hadden ze zich die moeite mogen besparen.

Laat haar gewoon opkrassen, en pas weer terugkomen als het kind in de puberteit zit ofzo (lees: over een maand of tien).

Wat was Bing trouwens irritant zeg, als dronken lor.

Talking about slecht acteren
quote:Moonlight82 schreef op 19 maart 2013 @ 22:08:

[...]

@degene die echt Benthe in haar hoofd had (sorry kan t ff niet terugzien): Zakte je niet door de grond toen Noud er mee kwam?Nou, ik heb echt in spanning zitten wachten tot die naam eindelijk eens genoemd werd. Gelukkig Bent(h)e en niet dé naam die wij in gedachten hebben. Weet niet of ik er door zou gaan twijfelen, maar geen zin dat mensen de opmerking gaan maken: "Van gtst?"
Alle reacties Link kopieren
quote:Truffelmaffia schreef op 20 maart 2013 @ 22:17:

In GTST kan toch alles? Ze kunnen toch wel iets verzinnen waarom Sjors toch zwanger is?Alsjeblieft niet zeg. Het moet nou maar eens afgelopen zijn met dat stomme beebiegedoe. Alle kasten zitten vol.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
@NYC: Ze kunnen beter die kinderen Jan, Piet, Klaas en Mien noemen. In plaats van de wat minder voorkomende namen te verkrachten.

Vroeger heetten de personages nog Arthur, Daniel, Anita, Laura, Linda, Roos, Rik, Robert.

Nu moet het allemaal Lana, Benthe etc zijn
quote:Soulcats schreef op 20 maart 2013 @ 22:39:

[...]

Alsjeblieft niet zeg. Het moet nou maar eens afgelopen zijn met dat stomme beebiegedoe. Alle kasten zitten vol.Ja straks moet ik nog een keer een half uur naar een nepbevalling kijken...
quote:Moonlight82 schreef op 20 maart 2013 @ 22:45:

Vroeger heetten de personages nog Arthur, Daniel, Anita, Laura, Linda, Roos, Rik, Robert.Daniël was zelfs in het kwadraat.
Ja dat weet ik nog
Als ik een dochter krijg, noem ik haar Rosa.

Ze MOET van mij dan ook naar de huishoudschool.

En ze krijgt een pittig kort kapsel.

Ik mis haar zo, Rosa
[qu,ote]Soulcats schreef op 20 maart 2013 @ 22:39:

Alle kasten zitten vol.

Lees elke dag mee, hilarisch jullie commentaar. Maar om deze opmerking neem ik ff de moeite om te reageren :-)
Irritant he Moonlight.

Nepbuiken, nepweeën, nepecho's, nepmisselijkheid, nepvaders, nepbevallingen, nepbeebies, ik ben het hélemaal zat.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Ja en dan ook nog zo'n Spongebob in haar buik. En nog irritanter is dat ik dat echt niet gezien heb, terwijl ik toch ingespannen heb zitten kijken naar deze spannende bevalling.

En nu konden ze een keer een echte bevalling doen (Sjors) en dan doen ze het niet....
Ik mis Rosa ooho-snik-ook!
Tuttie, kom gezellig meeschrijven! De enige voorwaarde hier is dat je geen serieus commentaar levert
Ieeeuw Aysen slaat Bing in de boeien.... Ik ga maar vast op zoek naar een kotsbak...Wat ik voel het al aankomen dat Bing deze actie wel geul vind en straks op zoek gaat naar sm..... Ik hoop toch zooooo dat ons dat bespaard blijft!!!!!
Vreselijk knullig hoe ze hem in de boeien sloeg trouwens. Echt een aanfluiting!
I am surrounded by morons
Zo'n politievrouwtje dat altijd en overal maar haar 'werk' gaat doen.... ik vind dat meer iets voor een tekenfilm of een slappe comedie.

Gaat toch nergens over?
Mike tegen Lllaura: gefeliciteerd met je achter achter achter áchter kleinzoon
quote:shockingblue schreef op 20 maart 2013 @ 20:19:

[...]

Lijkt erop dat haar haar lichter is geworden.

Bij mij deed het forum ook al raar.Aysen heur haar is toch al eeuwen wat lichter met rode gloed?
Doet Laura trouwens mee aan het Guinness World Record 'Het hoogste haar van Nederland'?

Ik bedoel; Beatrix is er niks bij.
Haha ja Lotte lekker touperen
Elnett vaart er wel bij.
Door jullie commentaar is gtst kijken stukken interessanter

Dank daarvoor

Ik vond prinses vreeeeeeselijk, em tijdens de bevalling helemaal.

Wat ook vrij frappant was, ze hadden het nog aan niemand verteld dat Benthe was geboren, maar prinses dr kamer hing al wel helemaal vol kaartjes
Was dat niet gewoon Bing zijn oude post?
quote:Moonlight82 schreef op 21 maart 2013 @ 13:54:

Was dat niet gewoon Bing zijn oude post?Kan niet, dat wist ook niemand
Ik durf te wedden dat er daadwerkelijk fans in Nederland rondlopen die een kaartje sturen naar gtst voor de geboorte van benthebeeb...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven