Minnaar deel 19.

maandag 26 november 2012 om 12:53
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
donderdag 21 maart 2013 om 10:37
Gelukkig hoef jij het niet te begrijpen. Schuldgevoel is er en dat is ook het dubbele in het verhaal.
De laatste dagen komen er verwijten dat er alleen maar hossana verhalen zijn en weinig diepgang. Nou sorry hoor. voor diepgaande gesprekken over alles heb ik vriendinnen, man en collega's...alleen dit onderwerp is onbespreekbaar. Mag ik dan op een forum mijn prettige gevoel delen? Ik kan mijn euforische stemming nergens anders kwijt. Natuurlijk lees ik de tips en ervaringen en met een aantal doe ik echt wel wat. Voorlopig vind ik dit een heerlijke ontdekkingstocht.
De laatste dagen komen er verwijten dat er alleen maar hossana verhalen zijn en weinig diepgang. Nou sorry hoor. voor diepgaande gesprekken over alles heb ik vriendinnen, man en collega's...alleen dit onderwerp is onbespreekbaar. Mag ik dan op een forum mijn prettige gevoel delen? Ik kan mijn euforische stemming nergens anders kwijt. Natuurlijk lees ik de tips en ervaringen en met een aantal doe ik echt wel wat. Voorlopig vind ik dit een heerlijke ontdekkingstocht.
donderdag 21 maart 2013 om 10:38
Ik vind het wel eens fijn hier, wat nieuwe (halleluha) verhalen tussen de wat zwaardere discussies.
Het is niet altijd allemaal even geweldig geil en super.
Soms is het echt wel goed om even weer die spiegel voor te krijgen.
Bezint eer ge begint heb ik vorig jaar ook wel gelezen maar goed ben er ook volledig aan voorbij gegaan... geen spijt van maar dat het verdomd moeilijk zal zijn om er mee te stoppen lijkt me absoluut een feit.
het is een soort van verslaving.
@Noa lekker spannend verhaaltje !
Hier kabbelt het rustig verder, hadden geprobeerd een date te plannen deze week maar dat gaat het niet worden, nu wordt het pas na pasen ..... zucht
@ Almost, ja dat is ook een flinke angst van mij.
Ik rijd keurig, auto op cruise control zodat ik het risico op een bekeuring minimaliseer maar goed een ongeluk of een niet startende auto lijkt me een drama.
Minnaar kreeg in januari dus wel een forse bekeuring op de mat toen hij van een date met mij terugreed...
Het is niet altijd allemaal even geweldig geil en super.
Soms is het echt wel goed om even weer die spiegel voor te krijgen.
Bezint eer ge begint heb ik vorig jaar ook wel gelezen maar goed ben er ook volledig aan voorbij gegaan... geen spijt van maar dat het verdomd moeilijk zal zijn om er mee te stoppen lijkt me absoluut een feit.
het is een soort van verslaving.
@Noa lekker spannend verhaaltje !
Hier kabbelt het rustig verder, hadden geprobeerd een date te plannen deze week maar dat gaat het niet worden, nu wordt het pas na pasen ..... zucht
@ Almost, ja dat is ook een flinke angst van mij.
Ik rijd keurig, auto op cruise control zodat ik het risico op een bekeuring minimaliseer maar goed een ongeluk of een niet startende auto lijkt me een drama.
Minnaar kreeg in januari dus wel een forse bekeuring op de mat toen hij van een date met mij terugreed...

donderdag 21 maart 2013 om 14:36
quote:almost schreef op 21 maart 2013 @ 00:31:
Nog even een vraag nav het verhaal van Noa: hebben degenen met een nr1 thuis ook wel eens de gedachte ' wat nou als er onderweg naar hem wat gebeurd?' Geflitst worden met de auto, een aanrijding, je auto wil niet meer starten als je bij hem weg wil rijden? Stel dat ik bij hem (We spreken altijd bij hem af omdat hij single is) van de trap af val, hoe leg ik dat dan thuis uit? Gaan dat soort gedachten bij jullie ook wel eens door het hoofd?
Hopelijk van het weekend weer een date. En misschien morgen een bak koffie samen, zou een fijn extraatje zijn.Dit soort gedachten schieten inderdaad wel eens door mijn hoofd. En dan spreek ik nog meestal af op plekken waar het heel normaal is dat wij ons daar bevinden, en ik lieg ook meestal niet tegen mijn nr. 1 over de locatie waar ik mij bevind, alleen over de activiteiten.
Nog even een vraag nav het verhaal van Noa: hebben degenen met een nr1 thuis ook wel eens de gedachte ' wat nou als er onderweg naar hem wat gebeurd?' Geflitst worden met de auto, een aanrijding, je auto wil niet meer starten als je bij hem weg wil rijden? Stel dat ik bij hem (We spreken altijd bij hem af omdat hij single is) van de trap af val, hoe leg ik dat dan thuis uit? Gaan dat soort gedachten bij jullie ook wel eens door het hoofd?
Hopelijk van het weekend weer een date. En misschien morgen een bak koffie samen, zou een fijn extraatje zijn.Dit soort gedachten schieten inderdaad wel eens door mijn hoofd. En dan spreek ik nog meestal af op plekken waar het heel normaal is dat wij ons daar bevinden, en ik lieg ook meestal niet tegen mijn nr. 1 over de locatie waar ik mij bevind, alleen over de activiteiten.

vrijdag 22 maart 2013 om 15:42
Nou dames ik ben met mijn minnaar gestopt!! Het ging me ineens zo tegen staan!! Het stiekeme, de leugens etc!! Heb hem geblokkeerd op wa. Verteld dat ik er geen zin meer in heb. Ik hoop wel dat ik het ga volhouden, en toch weer niet de kriebels krijg!!Moet zeggen het is wel lekker rustig zo, alle aandacht voor nr 1 weer
zaterdag 23 maart 2013 om 17:41
Tjeetje Mercedes, knap van je. Zou willen dat ik zo sterk was als jij. Heb je je minnaar nog gelegenheid gegeven om te reageren op je besluit, of heb je hem gelijk geblokkeerd? En als hij nog gereageerd heeft, hoe reageerde hij op je besluit?
@ Roos: veel plezier dit weekend!
@ Silver: balen heh, als het zo lang duurt voor je elkaar weer kunt zien. Hier heeft er ook ruim 2 weken tussen gezeten totdat we elkaar weer gezien hebben; frustrerend maar ook wel extra fijn als je dan weer samen bent.
@ Roos: veel plezier dit weekend!
@ Silver: balen heh, als het zo lang duurt voor je elkaar weer kunt zien. Hier heeft er ook ruim 2 weken tussen gezeten totdat we elkaar weer gezien hebben; frustrerend maar ook wel extra fijn als je dan weer samen bent.
zaterdag 23 maart 2013 om 18:13
@almost,, ja ik heb hem wel de kans gegeven om te reageren! Hij vind het niet leuk, begrijpelijk, hij geeft me de tijd om dingen te overdenken. Ik moet eerlijk zeggen, we hebben dan wel afstand genomen, maar toch mis ik hem!!! Ik mis de aandacht die ik kreeg van hem. Word niet goed van mezelf!!!! Want wat wil nu, minnaar of geen minnaar!!!!!
zaterdag 23 maart 2013 om 18:38
Verslavend he, die aandacht. Dat is waar ik ook iedere keer weer tegenaan loop met mijn nr2. En jij en ik zijn vast niet de enige twee die hier 'last' van hebben.
Natuurlijk heb ik makkelijk praten, maar als ik je advies mag geven: probeer het vol te houden! Als je zelf al aangeeft dat de leugens en geheimen voor je nr1 je zo zwaar vallen dan heb je gewoon de juiste keus gemaakt door er een punt achter te zetten. Als je een dipje hebt kan je het hier lekker van je afschrijven; maak daar gebruik van!
Natuurlijk heb ik makkelijk praten, maar als ik je advies mag geven: probeer het vol te houden! Als je zelf al aangeeft dat de leugens en geheimen voor je nr1 je zo zwaar vallen dan heb je gewoon de juiste keus gemaakt door er een punt achter te zetten. Als je een dipje hebt kan je het hier lekker van je afschrijven; maak daar gebruik van!
zaterdag 23 maart 2013 om 18:53
quote:almost schreef op 23 maart 2013 @ 18:38:
Verslavend he, die aandacht. Dat is waar ik ook iedere keer weer tegenaan loop met mijn nr2. En jij en ik zijn vast niet de enige twee die hier 'last' van hebben.
Natuurlijk heb ik makkelijk praten, maar als ik je advies mag geven: probeer het vol te houden! Als je zelf al aangeeft dat de leugens en geheimen voor je nr1 je zo zwaar vallen dan heb je gewoon de juiste keus gemaakt door er een punt achter te zetten. Als je een dipje hebt kan je het hier lekker van je afschrijven; maak daar gebruik van! Ja de aandacht is zeker weten verslavend.De hele dag check ik mijn mobiel!! Of hij toch niet stiekem iets gestuurd heeft.Hoe zit het met jou minnaar??Heb je die nog of niet?
Natuurlijk heb ik makkelijk praten, maar als ik je advies mag geven: probeer het vol te houden! Als je zelf al aangeeft dat de leugens en geheimen voor je nr1 je zo zwaar vallen dan heb je gewoon de juiste keus gemaakt door er een punt achter te zetten. Als je een dipje hebt kan je het hier lekker van je afschrijven; maak daar gebruik van! Ja de aandacht is zeker weten verslavend.De hele dag check ik mijn mobiel!! Of hij toch niet stiekem iets gestuurd heeft.Hoe zit het met jou minnaar??Heb je die nog of niet?
zaterdag 23 maart 2013 om 19:48
Ja, ik heb nog steeds mijn nr2. Dat is ook mijn probleem: verslaafd aan de aandacht. En hij ook aan de mijne, dus we voeden elkaar zeg maar. Denk dat ik er alleen vanaf kan komen door radicaal te stoppen, net als jij, maar ik kan het niet. Ik zit er al te diep in blijkbaar. Na een flirtperiode van een maand of 3 zijn we nu ook 3 maanden minnaars. De aandacht, de gelukkige blik in zijn ogen als we seks hebben, de moeite die hij nog voor me wilt doen; het zijn van die dingen die ik thuis niet heb. En ja, ik zou er een moord voor doen als mijn partner met dezelfde blik naar me keek maar die heb ik al zolang niet in zijn ogen gezien. Dat voedt bij me de drang het contact aan te houden. Daarom vind ik het ook zo goed van je dat je hebt willen stoppen, voor je het weet zit je er ook te ver in.
zaterdag 23 maart 2013 om 19:55
Ben je niet bang om gevoelens te krijgen voor nr 2 almost? Je hebt het over een gelukkige blik in zijn ogen, dat hebt de mijn niet, alleen een geile blik hihi!!! En ik ben ook nog steeds van plan om dit minnaar loze bestaan vol te gaan houden. Maar het voelt als afkicken van sigaretten!!!! Wist niet dat het me zoveel zou doen, we hebben maar 1 keer sex gehad!! Dan zou je zeggen dat ik er zo over heen zou zijn!!! Niet dus!!
zaterdag 23 maart 2013 om 23:21
Mercedes, ik leef al een week of 4 door omstandigheden onder een steen.. Heeft voor mij niet zo heel veel nut om hier te schrijven. Echter lees ik wel mee..
Jouw posts springen er tussen alle andere echt tussenuit, wellicht zou je ze zelf eens terug moeten lezen, je taalgebruik, zins opbouw komt echt over als een verwent kind.. Ik kan er niet goed de vinger op leggen.. maar de 6453 uitroeptekens in elke post, en de ongelooflijke schrijffouten maken het dat je overkomt als een dame die heel stampvoetend rondloopt als ze haar zin niet krijgt..
Ik krijg het idee dat je hier zo ook ingestapt bent, zonder na te denken, en ik vraag me af of je inziet wat je ook aan de kant van je SV (minnaar wil ik het nog niet noemen) veroorzaakt..
Jouw posts springen er tussen alle andere echt tussenuit, wellicht zou je ze zelf eens terug moeten lezen, je taalgebruik, zins opbouw komt echt over als een verwent kind.. Ik kan er niet goed de vinger op leggen.. maar de 6453 uitroeptekens in elke post, en de ongelooflijke schrijffouten maken het dat je overkomt als een dame die heel stampvoetend rondloopt als ze haar zin niet krijgt..
Ik krijg het idee dat je hier zo ook ingestapt bent, zonder na te denken, en ik vraag me af of je inziet wat je ook aan de kant van je SV (minnaar wil ik het nog niet noemen) veroorzaakt..
zondag 24 maart 2013 om 09:24
@ mercedes: nee, geen verliefde gevoelens van mijn kant. Natuurlijk voel ik wel iets, als er geen klik is zou ik sowieso niet met iemand het bed in kunnen duiken. Wel ben ik er al vanaf het begin van overtuigd dat hij wel die gevoelens voor mij heeft. Ik heb het ook al eerder hier aangehaald. ik merk het aan de manier waarop ie naar me kijkt, maar ik heb het hem ook al eens op de man af gevraagd. Toen heeft ie dat toegegeven. Stel dat ik ook teveel gevoel voor hem zal krijgen dan wordt het zeker tijd om te stoppen (dat is het nu eigenlijk ook allang, we hadden er niet eens aan moeten beginnen tenslotte). Nu zoek ik vooral het doorzettingsvermogen om tegen hem te kunnen zeggen 'Ik stop ermee!', maar tot nu toe lukt dat me echter niet.
zondag 24 maart 2013 om 10:03
Mercedes, succes met volhouden. Ik ben benieuwd wanneer je voor de bijl gaat (niet lullig bedoeld, I've been there, done that). Als je eenmaal heb geproefd van de spanning, moet je stevig in je pumps staan wil je het kunnen weerstaan.
Ik ben weer een beetje geland na een perfecte date. Amusement, goed hotel, (teveel) heerlijke rosé, goede gesprekken en lekkere goeie seks. 24 uur optimaal genoten van elkaar. En nu de wel bekende after-date-dip. Tijd om het hoofd leeg te maken!
Ik ben weer een beetje geland na een perfecte date. Amusement, goed hotel, (teveel) heerlijke rosé, goede gesprekken en lekkere goeie seks. 24 uur optimaal genoten van elkaar. En nu de wel bekende after-date-dip. Tijd om het hoofd leeg te maken!