Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Bedankt voor de action tip! Wilde ik morgen toch al heen.

Ik vond de halve liter flesjes te weinig, maar net met 1,5 literpakken sap gewerkt en dat houdt niet echt lekker vast

Net dus dag 3. Het begin liep niet echt lekker, maar uiteindelijk zat ik er weer lekker in.

Ik begon vanmorgen met aardig wat spierpijn, maar heb vandaag veel moeten lopen en zolang ik in beweging bleef ging het wel.
Follow your heart, but take your brain with you....
Even voor de goede orde:

Na het shredden kunnen we nog:

ripped in 30 days

6weeks 6pack

Killer burns & thighs

wat nog meer
quote:miepje1971 schreef op 20 maart 2013 @ 21:59:

Even voor de goede orde:

ripped in 30 days

6weeks 6pack

Killer buns & thighs

wat nog meer

Je kunt nog even vooruit....:

Extreme shed and shred

Banish Fat Boost Metabolism

No More Trouble Zones

Yoga Meltdown

En er is vast meer, maar bovenstaand is wat ik doe (niet dagelijks hoor, ik wissel gewoon graag af)
OMG, als ik dat allemaal heb gedaan, dan ben ik vast wel dun!

Wat is de beste volgorde?
Wat zijn buns?
Buns=billen?

Dan ga ik die doen denk ik. Shred is erg gericht op buik en armen en die vind ik eigenlijk wel best. Billen en achterkant bovenbenen kunnen wel wat onderhoud gebruiken :-)
Toch fijn om die herkenning te lezen 3wieler en miepje (en anderen!) . Morgenochtend dag 2, misschien dat ik ook wel een foto ga maken van 'voor' en 'na', lijkt me een leuke motivator!
Ja dit wordt echt een woest topic. En dan zijn we over een jaar allemaal vrouwen van staal. Dan kunnen we ook foto's maken en worden wij de nieuwe 28 van die link van 3wieler

HIer ook stuk minder spierpijn, voel wel dat ik spieren heb opeens, maar niet zoals toen bij level 1 dat ik kruipend door het leven moest.
een jaar??? in your dreams honey
quote:sabbaticalmeds schreef op 20 maart 2013 @ 23:34:

een jaar??? in your dreams honeyssst wishful thinking
quote:fru1t3lla schreef op 20 maart 2013 @ 23:36:

[...]

ssst wishful thinking

And loving it!

Vriend ligt ook al 3 dagen op de grond te zweten, werkt aanstekelijk
Goodmorning! Ik heb vandaag een rustdag, wie gaat er wel shredden vandaag?
ikke!
Ik begin nu echt last te krijgen van mijn knieen. Ik zit op dag 6 van level 2. Wat kan ik doen om mijn knieen wat te ontlasten tijdens de oefeningen?
Die pláátjes!
Ik ga er ook zo weer voor.

Ben nu trouwens al een dag of 4 a 5 echt heel erg aan het hoesten, misschien toch maar naar dokter? Het is eigenlijk vooral in de nacht als ik lig, gek he.

@Sari, heb je wel een rustdag genomen? Dat kan helpen? En niet de oefeningen (lunges en squats enzo) al te diep doen?

Ga zo een potje shredden en vanavond weer een uur bodypump

Gisteren iets te uitgebreid gedineerd met een vriendin zucht.... De weegschaal strafte me meteen
Hallo allemaal!! Heb net een beetje door het topic zitten bladeren en jullie hebben me enthousiast gekregen voor de 30 day shred. Ga me er ook maar eens aan wagen denk.

Ben 28 jaar, heb 2 kids en van de zwangerschappen nog 10 kilo aan mijn buik en billen hangen. In totaal wil ik graag 13 kilo kwijt. Ik doe al aan gezond eten en hardlopen, maar geloof dat deze workout toch ook voor mij wel heel veelbelovend is. Zeker na het zien van before en after plaatjes op google. Ik wil t ik wil t ik wil t hahaha. Dus kom gezellig met jullie meekletsen en ga vanavond maar vast beginnen met de eerste dag van level 1 (omg ik zie wel al op tegen de spierpijn hahaha)!!
Je bent niet nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen!
Yellow, meestal is hoesten als je ligt erger.

Misschien kun je je hoofdeind iets verhogen?

Balen he, als je voor zo een avondje uit eten meteen "gestraft" wordt? Maar mijn ervaring is wel dat dat soort kilootjes er ook wel weer snel af zijn als je daarna meteen weer netjes eet.

Ik ga morgen uit eten met vriendinnen, dus dat is dan ook meteen mijn rustdag, want die avond heb ik geen tijd.

Vanavond als de kids op bed liggen ga ik dus weer aan de shred, ik denk met John Williams op de achtergond (help mijn man is klusser).

Vanmiddag eerst langs de Action voor de gewichtjes.
wijzigen, niet quoten Addison!
Welkom Phlox! Succes vanavond met je 1e work out! Volgens mij is de algemene tendens hier dat die wel meevalt en dat je ook niet veel spierpijn hebt (dat komt allemaal later pas ) dus wees niet bang!

Addison, ja zal proberen met extra kussens enzo. En ga idd gewoon moedig verder met goed eten en sporten! Goed dat je het zegt van help mijn man is klusser, ik moet na de bodypump dus naar huis racen om op tijd te zijn!! Kan niet Sjon missen natuurlijk.

Is dus niet een action hier in de buurt, daarheen fietsen is zeg maar een work-out op zich. Gut, ik zal dat dan maar doen he. Een dezer dagen. ooit..spoedig....
Ik ga vandaag uit eten, sushi Al you can eet... Morgen maar weer wat gezonds eten.

Mijn work out zit er weer op 4/30. Gelukkig ging het een stuk beter als gisteren. Opdrukken lukt ook telkens wat meer, gister nog meegedaan met het opdrukken van mijn vriend, ik wil het kunnen

Als we gaan meeten doen we 'm zo:

Succes allemaal! En Phlox gewoon beginnen!
Hahaha Tristan ik wil de bovenste zijn hoor!!

Spelbrekert

quote:miepje1971 schreef op 20 maart 2013 @ 21:59:

Even voor de goede orde:

ripped in 30 days

6weeks 6pack

Killer buns & thighs

wat nog meerInsanity
Siepel die kan ik pas als ik al die andere dingen gedaan heb hoor.

Ik heb het ooit geprobeerd, maar ik kon echt niks. Dat sloeg echt nergens op wnat ik kon niets meedoen.

Maar als ik Miepje's schema gedaan heb met alle andere work outs wil ik het proberen hoor met je

Ik wil ook PX90 kunnen, als je die resultaten ziet op youtube! Maar dan moet ik eerst geld hebben voor meer gewichten en een ding om aan op te trekken enzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven