Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Nog één keer level 2, dan door naar level 3. Level 2 vond ik stukken leuker dan level 1 dus ik ben benieuwd... Wel eerst sportschoenen kopen (tot nu toe op blote voeten en ja, ik weet dat dat niet goed is ) want ik lees iets over veel gespring.

Ik shred trouwens 5x per week. Is voor mij genoeg om de motivatie erin te houden.
Maxi, het is ook best zwaar voor je polsen, kijk uit dat het niet overbelast hoor!

Spiks, ik bedenk bij mezelf of het reeel is dat ik trek heb of dat ik voor mezelf bedenk dat ik na het sporten wat verdiend heb. Meestal is het dat laatste en dan neem ik meestal niks, of een grote kom thee.

Miepje, die V-raises deed ik er steeds een paar meer mee. Dus eerst 1x wel, 1x niet, dan 2x wel, 1 x niet en op het laatst kon ik bijna alles mee doen (met moeite hoor, maar het lukte!)

Ik ga morgen voor de tweede keer level 3 doen, vandaag geen tijd dus rustdag...
Als ik ´s avonds shred, neem ik daarna vaak een kop (chai) thee, een appel of een gekookt ei.
Hij ziet er weer op! 3/30, al weer op 10% Ik was alleen een beetje halfslachtig bezig Maar wel gedaan, dat is toch ook wat? Succes allemaal!
Zibraffe - Ik begrijp wat je bedoeld ja. Misschien zit het gewoon in mijn hoofd. Omdat ik pas savonds tijd heb, vind ik t lastig bepalen om wat te nemen of niet. Morgen ben ik vrij dus ga ik t doen in de morgen!
Aah vriendinnetje was geweest, maar voelde zich niet lekker, dus toch niet samen geshred. Dan zo zelf maar voor 9/30, ik heb er weer zin in!

Heb ook al wat andere workout programma's gedownload voor erbij/hierna (o.a. 30 Day Ripped, Insanity, P90X en ook 6 Weeks Sick-Pack na het 'aanraden' van Spijk-er).
Ola

Ik heb de hele nacht geblaft in bed (hoesten dus). Stomme winter waarin ik kwaaltjes krijg bah bah bah .

Straks ga ik wel shredden hoor, maar met kromme rug.

Stomme hoest bah

Moet eigenlijk trouwens 1x per week wegen, maar vind het zo moeilijk, wil toch resultaat zien elke dag (wat ik niet zie, want soms kom ik zomaar aan :( )
quote:maxi14 schreef op 20 maart 2013 @ 00:47:

maar het is meer zo dat mijn polsen gaan protesteren na een paar plank-dingen achter elkaar. En ik moet nog 7 dagen...

Ik blijf ook last houden van mijn polsen en doe dit soort workouts inmiddels zeker een jaar of twee, het is duidelijk mijn zwakke plek. Tegenwoordig gebruik ik ook zwaardere gewichten en ook dat merk ik meteen in mijn polsen.

Wat mij helpt bij het planken/pushups, is het yogamatje een paar keer omvouwen. En wat ik ook wel eens doe, is een stel grote dumbells gebruiken als handvat, dus die leg ik op de grond, hou ze vast en plank daarop. Op die manier kan ik mijn polsen rechter houden dan wanneer ik mijn handen plat op de grond zet.
Hier ook nog steeds bezig! Gister dag 6 gedaan, vandaag gewoon zelf sporten. Ben benieuwd naar level 2!

Op Youtube staat level 1 van 6weeksixpack maar de andere 2 levels niet, iemand een idee waar ik deze kan vinden? Zou deze ook graag willen doen!
Even terugzoeken Xtulp, er staat ergens hier een link voor allebei de levels (er zijn er twee, niet drie)
Iedereen lekker geshred dus.

Yellow, vervelend dat gehoest snachts daar wordt je zo moe van.

Gisteren dag 4 level 2 gedaan. Daar hip hip samba met Billy bands, was een beetje saai. Ook nog een andere dance workouts gedaan maar die was ook nogal sloom dus dat was het ook niet.

Moest vanmorgen wegen bij Newfysic en ik was 1,1 kilo minder dan vorige week !! In totaal nu 7,7 kilo eraf. Alleen mijn spieren waren ineens ook minder dan vorige week, toch wel raar met al mijn gesport.

Vanavond dag 5 level 2. Nu met zoon 2 naar de voetbal.
Vraagje :-)

Ik ben klaar met 30 day shred en ben helemaal trots op mezelf. Ik zie resultaat maar nog niet helemaal naar wens (komt ook door mijn snoep gedrag) daarom wil ik nu Ripped 30 gaan doen.

Misschien heb ik er over heen gelezen maar kan het zo snel even niet vinden.

Bij Ripped 30 moet je dan 5 a 6 keer in 1 week level/week 1 doen. Dan in de volgende week 5 a 6 keer level/week 2 enz?

Kortom: hoe vaak doe je level/week 1 en wanneer stap je over naar level/week 2?

Of doe je net als bij Shred 10 keer level 1 enz enz?
Oke dankje, ik ga terugzoeken! Maar moetje met dat sixpack dan 3 weken level 1 en 3 weken level 2? Lijkt me wel saai! Misschien beter om die dan voor tussendoor te gebruiken.

Jammie: Jij shred dus ook! Kenje uit afval topic schrijf ik ook mee! Goed zeg al zoveel kwijt!, hoelang duurde dat? Ik snap nooit hoe dat meten van de spieren werkt! Heb hier thuis zon weegschaal.
Precies zoals je zelf al schreef, Kneusje: 5 a 6 keer in 1 week level/week 1 doen. Dan in de volgende week 5 a 6 keer level/week 2 enz

Dus een week per level. Bij de shred is het 10 dagen.
6w6p doe ik inderdaad als afwisseling, dus niet dagelijks.
Dank je wel Rua-Red!
Tulp, ik ben op 15 januari begonnen dus in twee maanden.
Net de helft van 6 Weeks Six-Pack gedaan, maar man man, wat is dat heftig. Toch wel heel andere koek dan de eerste level van 30 Day Shred. Sommige oefeningen van 6 Weeks vond ik echt een peace of cake, maar andere daarentegen.... Toch wil ik het proberen twee keer in de week erbij te doen.
Bedankt voor de tip Rua-Red!
Zo poeh hee. Superwoman-modus is weer even klaar, geloof ik. Dag 2 level 3 en ik vond m goed zwaar. Maar wel lekker

En wat ik nu ook enorm merk is dat ik makkelijker begin te tillen. Gister een paar grote schuttingpanelen versjouwd, en dan gaan die buikspieren ineens aan, en dat maakt wel verschil ineens.

Morgen weer lekker s ochtends shredden, dat gaat toch beter.
Ja in de ochtend is beter he. Heb nu net geshred.

Ok voor het eerst had ik echt het idee dat ik meer conditie had. Kon de cardio echt goed aan. Planken bljft lastig , en ik probeer gewoon mee te doen en als ik instort een andere oefening uit level 1 te doen om maar in beweging te blijven, maar toch.

Ik voel me best fit. Jammer van het feit dat mijn stoppoging betreffende roken mislukt is..

Keep on shredding

Ja in de ochtend is beter he. Heb nu net geshred.

Ok voor het eerst had ik echt het idee dat ik meer conditie had. Kon de cardio echt goed aan. Planken bljft lastig , en ik probeer gewoon mee te doen en als ik instort een andere oefening uit level 1 te doen om maar in beweging te blijven, maar toch.

Ik voel me best fit. Jammer van het feit dat mijn stoppoging betreffende roken mislukt is..

Keep on shredding

Yellow, hoezo poging mislukt? Je kan toch direct weer opnieuw stoppen? Het is net als met afvallen hoor, als je een keer de mist in gaat is niet erg, je pakt het gewoon weer op...
Jij rook took, Yellow? Nog meer in sync....

Gauw stoppen dus, voordat we een eeneiige tweeling worden!!

Is dat ene plaatje echt Jillian???
Inderdaad Yellow, je kunt op elk moment opnieuw stoppen. Gewoon NU weer oppakken, dan ben je straks hartstikke blij met de supergezonde, nieuwe jij!

Ik heb net level 2 en 3 achter elkaar gedaan, ging nu weer goed, gelukkig (in tegenstelling tot gisteravond). Beter voor dan na het eten en beter als het nog licht is, geldt voor mij. En dan straks als de kinderen in bed liggen een beetje opruimen en dan bankhangen. Dan ben ik blij dat ik al heb geshred

Ben trouwens aan het rondkijken voor een nieuwe bikini, maar dat is nog lastig. Ik denk dat ik maar gewoon voor een simpel triangelmodelletje ga.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven