Hassnae Bouazza weet van geen ophouden

20-03-2013 13:39 454 berichten
De studente Natalja Laurey is onlangs slachtoffer geworden van een nep account op Twitter. Met het nep account werden anti-islamitische uitspraken getweet wat voor de nodige ophef zorgde.

Ondertussen is er door het OM een onderzoek in werking gesteld om uit te zoeken wie er daadwerkelijk achter deze tweets zit en hopelijk wordt de dader snel gepakt en hiervoor gestraft.

hier het relaas

Maar alsof het al niet erg genoeg is dat je naam wordt gebruikt voor een nep account waarmee nare/stuitende berichten worden verzonden, dook er ook nog de feeks Hassnae B. bovenop met allerlei ver gaande hatelijkheden.

Hassnae B. wil het idee van een nep account niet loslaten

[...]
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft 5 kinderen hè? Hoor je nooit iets over. Ik vraag me af of hij die nog ziet.
quote:Twinkle1001 schreef op 23 maart 2013 @ 12:58:

Hij heeft 5 kinderen hè? Hoor je nooit iets over. Ik vraag me af of hij die nog ziet. vraag ik me ook af.
quote:Twinkle1001 schreef op 23 maart 2013 @ 12:58:

Hij heeft 5 kinderen hè? Hoor je nooit iets over. Ik vraag me af of hij die nog ziet.4 en ja. Hij gaat er ook mee op vakantie altijd.
Geen bijzonderheden
Daar heeft hij geen tijd voor! Hij is druk met om zich heen trappen.
En dan valt gewoon te lezen op FN dus maak geen inbreuk op zijn privacy. Ik heb hem vanaf dag 1 gevolgd op FN toen ie hier wegging.
Geen bijzonderheden
quote:Julus schreef op 23 maart 2013 @ 13:09:

Daar heeft hij geen tijd voor! Hij is druk met om zich heen trappen.Nee dus. Zijn kids ziet ie wel, 4 stuks.
Geen bijzonderheden
Dat valt dan weer mee.
quote:yasmijn schreef op 23 maart 2013 @ 13:11:

[...]

Nee dus. Zijn kids ziet ie wel, 4 stuks.Gelukkig toch nog iets positiefs.
ik voorzie hierdoor nog een comeback komen van de veel besproken ex forummer ;-)
Zat ik ook al te denken, benieuwd of dat zo is! Of Hassnae komt mee schrijven (onder haar eigen naam, zo is ze dan wel).
Dan valt ze onder het forummers recht en kan dit topic meteen worden opgedoekt aangezien je geen topic mag openen over een medeforummer.

Wordt dan een korte forumcarriere voor haar zo
quote:camomille schreef op 23 maart 2013 @ 09:22:

[...]

Feit is dat dit niet 'ons werk' is. Wij komen niet in talkshows om onze mening hysterisch te verkondigen voor heel nederland. Al je hier zegt tegen een forummer 'dat ze alles zou neuken en zelfs Hitler in zijn adelaarsnest' dan heb je een permaban aan je broek hangen. Kortom er zit nogal wat verschil in wat wij hier zeggen en het vreselijk goedkope gescheld van deze 'jut en jul' wat als 'opinie' verkocht wordt.

Ja nou, vind je dat verbazingwekkend? Ik snap dat geklaag nooit zo over die onwelgevallige 'meningen' die hier weggemodereerd worden.

Dat je het vervelend vindt dat Islamonvriendelijke/niet-policormeningen weggehaald worden snap ik nog ergens. Maar dat jullie het zo verbazingwekkend schijnen te vinden, dat snap ik niet.

Viva is geen vrijplaats. Het is een forum, gewoon een commercieel forum. Ik zie ook wel in dat politiek-correct beleid in het algemeen niet goed is.

Maar ik zie het hier als vergelijkbaar met een tatoeage op een erg zichtbare plek nemen. Dat je werkgever het niet zitten lijkt me logisch, en dan gaan janken over 'mijn mening die wordt onderdrukt' is onzinnig en kinderachtig.
Ze zal het er niet bij laten zitten, want zij moet en zal gehoord worden. Vindt zij.
quote:Diztel schreef op 23 maart 2013 @ 13:19:

ik voorzie hierdoor nog een comeback komen van de veel besproken ex forummer ;-)
Geen bijzonderheden
quote:Julus schreef op 23 maart 2013 @ 13:28:

Ze zal het er niet bij laten zitten, want zij moet en zal gehoord worden. Vindt zij.

Nou, op het moment zijn ze nogal lamgeslagen als je die laatste blog leest.

En zijn kinderen zijn ook al eens bedreigd meen ik me te herinneren en dat kan en mag natuurlijk nooit, dat is ongehoord.
Geen bijzonderheden
quote:Diztel schreef op 23 maart 2013 @ 13:22:

Dan valt ze onder het forummers recht en kan dit topic meteen worden opgedoekt aangezien je geen topic mag openen over een medeforummer.

Wordt dan een korte forumcarriere voor haar zo Of wij worden geband dat we over een medeforummer praten als ze er niet bij is en dat mag niet
Geen bijzonderheden
Ach eens moet de eerste keer zijn. Ben nog nooit geband, ik snak naar verandering
Nee dat zijn kinderen worden bedreigd gaat natuurlijk veel te ver.
quote:yasmijn schreef op 23 maart 2013 @ 13:31:

[...]

Of wij worden geband dat we over een medeforummer praten als ze er niet bij is en dat mag niet O dan mag ik wel uitkijken want ik heb er pas een 48 uurs ban opzitten voor trolroepen en mijn volgende ban is een permaban
quote:Julus schreef op 23 maart 2013 @ 13:35:

Nee dat zijn kinderen worden bedreigd gaat natuurlijk veel te ver.Absoluut dat kan gewoon echt niet.!
quote:yasmijn schreef op 23 maart 2013 @ 13:31:

[...]

Of wij worden geband dat we over een medeforummer praten als ze er niet bij is en dat mag niet

en ik was nog wel eerder met het vragen voor een levensgrote ban op haar alleen dat is uit de OP geruimd!

Maar als wij, lieve en voortreffelijke, forumsters worden geband neemt zij onze lege plekken in om vanalles politiek incorrect te overschreeuwen en dat vind ik zo zielig voor, de van het yesforum, nieuwe spul hier.

De moderators zullen niet meer aan te slepen zijn.

Viva weest gewaarschuwd, vanaf vandaag eerst een screening en IP check eer er nieuwe forumsters worden aangenomen.
quote:gypsygirl-1 schreef op 23 maart 2013 @ 12:48:

[...]

die kan ik me niet meer herinneren..

Ik wel.

Had er ook gereageerd.

Dat ik het sneu vond dat hij zo over zijn vriendin sprak. Lekker aardig en zo van zijn kant, not.

En volgens mij is dat inderdaad al wel een jaar of tien geleden dat hij hier binnen kwam vallen en stof deed opwaaien.

Wat uiteraard ook zijn bedoeling was.

De viva huisvrouwtjes even opruien.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Wij arme schapen, die de kudde volgen. Kuch.

Hij had de pik op mij, en ik op hem. Op al zijn alter ego's.
quote:Julus schreef op 23 maart 2013 @ 13:35:

Ach eens moet de eerste keer zijn. Ben nog nooit geband, ik snak naar verandering

Ook nog nooit een officiële waarschuwing gehad?

(Die 'eer' heb ik dan nog wel gehad, samen met vele anderen in dezelfde beurt van een iets te overijverige angel, maar die waarschuwing is inmiddels allang weer van mijn blazoen.)
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Ja 1 keer volgens mij. Vanwege hetzelfde. Maar als ik ergens achter sta heb ik dat er graag voor over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven