Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
schouder nodig Geeltje?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Bromance ik hou ervan.

Ik hoop echt dat ze vrienden voor het leven blijven
Oke, die ontroering bij Chris is dan wel weer mooi
wauw, smooth hoor
Hoei, sexy bodyguard...
Een baan, een huis, een lieve vriendin. Wat een fantastisch einde.
Fijn dat zij zo trots is
Issie nog meer afgevallen? Hij heeft een erg dun nekkie.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:coolpack2 schreef op 17 maart 2013 @ 21:33:

Hoei, sexy bodyguard...Ik zei toch dat hij lekker ging worden
jaaaaaaaaaaaaa op de knietjes
En zij heeft hem ook zo gesteund, ook dat ticket betaald zodat hij naar de uitvaart van zijn zoon kon gaan.

Ik jank gewoon door .
Oooooh..wat een fijn nieuw begin!
Everything you see I owe to spaghetti!
Echt een prachtige aflevering, echt ontroerend. Wat een doorzettingsvermogen,en wat fantastisch om te zien hoeveel steun hij kreeg door het programma van Chris. Jongens ik vond het gezellig met jullie, we hebben veel gehuild maar t was toch leuk.
Heb zeker 13 kg aan vocht verloren. Inspirerend deze man.
Everything you see I owe to spaghetti!
Mooie aflevering.

Tot trash!
Mooie afloop. En ze leefden nog lang en gelukkig.
Vind die chris leuk
Maar waarom was het dit keer geen nederlandse aflevering?

Heeft iemand hier zich teruggetrokken of zo? Of hebben we ze allemaal al gezien.

Die therapie begreep ik niet zo, jeetje als er iemand was die zijn gevoelens niet weggestopte was hij het wel.
Ik zit er klaar voor!
Ik ook!

Heb het eerste seizoen van de amerikaanse Obese gekeken op internet, en ben braaf gestopt bij de aflevering van Tony van vorige week zodat ik nog samen met jullie kon kijken!

Ben benieuwd. In seizoen 1 was er 1 afleveirng was het mislukt. Was het gewoon op een gegeven moment afgelopen omdat kandidaat niet meer meewerkte.
Werd door man er op gewezen dat het programma begint

Gaan ze ook nog eens 'hoe is het nu met' doen? Ben heel benieuwd hoe het dit soort mensen vergaat als ze het zelf moeten doen, zonder al die intensieve begeleiding en camera's.
Ik ben er ook. Het Amerikaanse sausje maakt dat het voor mij eigenlijk net 'too much' is, maar we'll see.

Heb nog een restje B&J-ijs, mjom... Maar goed, voorlopig zit ik toch nog vol van het eten.
Ik kijk ook mee

*

Offtopic:

Zonderstreepje, roggebrood met chocopasta krijg ik echt niet weg hoor, ik ga er 1tje met smeerkaas maken nu :-)

*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven