Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
quote:PinaColada schreef op 24 maart 2013 @ 20:22:

[...]

Ja ik heb het eerlijk waar geprobeerd . Met pindakaas of appelstroop vind ik het wel heel lekker maar verder alleen met hartig (pesto, smeerkaas, zuivelspread etc).Jammer dat ik je niet de gouden tip kon geven. Ik ben op dieet, dus ik mag het niet meer
Ze doet het uiteindelijk wel, knap hoor.
gezellig Pannenkoekje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja knap dat ze het wel doet (maar het gejank mag best iets minder )
Wow dat is veel, een pond per dag.... is dat wel gezond nog?
Ze had op haar trouwdag al behoorlijk overgewicht.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zo............. hij mag wel bij mij ook inmoven hahaaha
Ik wil dat Chris ook 3 maanden bij mij komt wonen. 1 slaapkamerappartement. Let's do this

Zal d'r vent leuk vinden, ligt er opeens een vreemde kerel in je bed
Het enige dat mij leuk lijkt qua sporten is boksen
quote:CrepeDeFromage schreef op 24 maart 2013 @ 20:28:

Wow dat is veel, een pond per dag.... is dat wel gezond nog?Er zit wel een heel team omheen dat haar helpt met voedsel enzo, dus denk dat het wel goed zit?
Yellow
ik heb ook nog wel een plekkie voor hem hier
Maar serieus, Shawn, beter ga jij meedoen dan?
quote:yellowlove2punt0 schreef op 24 maart 2013 @ 20:29:

Ik wil dat Chris ook 3 maanden bij mij komt wonen. 1 slaapkamerappartement. Let's do this

[afbeelding]

Als je 3 keer per dag flink ..... dan is een pond per dag best te doen denk ik
boksen is heel leuk Pientje! Ook goed om je agressie kwijt te raken
Ik vind 1500 kcal per dag bij dat gewicht en zes dagen per week twee tot vier uur sporten nogal extreem klinken, eerlijk gezegd.
4 a 5 u trainen dat ga je hierna toch nooit volhouden
Heb jij dat weleens gedaan Rosanna? Ik it te denken of ik ga kickboksen. Kan hier in de buurt voor 27,50 voor 3 maanden een cursus, zit erover na te denken
quote:rosanna08 schreef op 24 maart 2013 @ 20:31:

boksen is heel leuk Pientje! Ook goed om je agressie kwijt te raken Ik zit met carpaal tunnel syndroom aan beide polsen en hielspoor aan beide hielen .
Nou dat bedoel ik dus eigenlijk, dat is dan toch niet gezond? Dan kan ze dat toch niet volhouden als het programma klaar is en voor je het weet is ze weer op haar oude gewicht of erger.
ik heb het wel eens gedaan tijdens dagtherapie, bij PMT, tegen een groepslid waar ik erg boos op was op dat moment
quote:Rasa schreef op 24 maart 2013 @ 20:31:

Ik vind 1500 kcal per dag bij dat gewicht en zes dagen per week twee tot vier uur sporten nogal extreem klinken, eerlijk gezegd.

Wel goed voor de kijkcijfers, denk ik....

Ik had meegedaan met gratis sporten bij Health City, die sponsoren de nederlandse Obese, die vrouw vertelde mij dat ze geholpen had met die Tamara, die ging ook in de ochtend anderhalf uur, werken en dan daarna weer anderhalf uur...
Oh, het is een oefening
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:PinaColada schreef op 24 maart 2013 @ 20:32:

[...]

Ik zit met carpaal tunnel syndroom aan beide polsen en hielspoor aan beide hielen . auch, heb het aan 1 pols gehad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven