Dank fur die Dasty!
maandag 11 maart 2013 om 17:30
Mensen, dank voor de Dasty tip die ik hier ooit eens van het forum geplukt heb. Ben er al de hele middag lekker mee bezig!
Tevens zeer geschikt als uitstel-boodschappen-smoes want ik ben toch aan het poetsen en kan niet alles tegelijk.
Gelukkig is m'n grote vriend appie tot 22:00 uur open
Tevens zeer geschikt als uitstel-boodschappen-smoes want ik ben toch aan het poetsen en kan niet alles tegelijk.
Gelukkig is m'n grote vriend appie tot 22:00 uur open
Bij vlagen ben ik geniaal, nu is het windstil.
maandag 25 maart 2013 om 01:45
quote:marcellav schreef op 14 maart 2013 @ 16:59:
Ik heb geverde keukenkastjes, en na het sprayen zie je druipsporen die ik niet meer weggepoetst krijg.Ligt een beetje aan het soort verf of lak dat je op je keukenkastjes hebt. Ik doe de mijne al meer dan 10 jaar met de ontvetter van Dasty en nooit problemen gehad. Alleen bij eerste gebruik altijd even uitproberen op een plekje wat niet al te zichtbaar is, bijv. de binnenkant van je deurtje, om te kijken of het geen kleurverschillen oplevert. Verder spuit ik de ontvetter altijd op een vochtige doek en neem daar de keukenkastjes mee af, krijg je ook geen druipsporen.
Ik heb geverde keukenkastjes, en na het sprayen zie je druipsporen die ik niet meer weggepoetst krijg.Ligt een beetje aan het soort verf of lak dat je op je keukenkastjes hebt. Ik doe de mijne al meer dan 10 jaar met de ontvetter van Dasty en nooit problemen gehad. Alleen bij eerste gebruik altijd even uitproberen op een plekje wat niet al te zichtbaar is, bijv. de binnenkant van je deurtje, om te kijken of het geen kleurverschillen oplevert. Verder spuit ik de ontvetter altijd op een vochtige doek en neem daar de keukenkastjes mee af, krijg je ook geen druipsporen.
maandag 25 maart 2013 om 02:26
Ik zie dat er hier nog wel een paar mensen zijn die zich afvragen welke Dasty voor welke klus te gebruiken of hoe iets in het bijzonder schoon te krijgen. Dan heb ik een tip voor jullie Dasty heeft een eigen website, ook in het nederlands. Zoek onder producten en kijk dan vooral bij de ontvetter want daar staat een lijst met 100 gebruiken!! Ook leuk zijn de wetenswaardigheden, die staan ergens in het menu bovenin geloof ik. Google maar op Dasty Italy dan vind je 'm wel, of kijk anders achter op je Dasty fles, daar staat ook de website op vermeld Of meld ik nu iets wat iedereen allang weet en ook al hier een keer gepost is... nee toch?!