TTToT-kluphuis (deel 20)
maandag 11 februari 2013 om 20:17
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
zondag 24 maart 2013 om 20:59
Naja zeg wat een raar programma!
maar 1 uur per dag aan je kinderen proberen te besteden alsof het een hobby is waarvan het niet erg is als je het een dagje vergeet.
Ik vond het vroeger altijd heerlijk dat mijn moeder parttime werkte en daardoor iedere dag om 3 uur (later half 4 of 4 uur) thuis was. Eerst haalde ze me nog op, later mijn broertje en mocht ik zelf naar huis fietsen. Ik was vaak eerder thuis omdat mijn broertje langer op school zat dus ik zette dan alvast thee, soms hadden ik en mijn vriendinnetje de thee al op voordat mijn moeder thuis was...
En om verder nostalgisch te doen, ik baal er echt van dat ik vergeten ben palmpasen-haantjes te kopen. Ik zag ze in het foldertje staan van het stoepje, hoop dat ik dinsdag nog even tijd heb om langs de markt te gaan en dat ze er dan nog zijn...
Apa, mooi schilderij, ik weet niet of ik het gelijk ergens zou ophangen maar het ziet er uit als iets waar je even je ziel en zaligheid in kwijt kon.
Yez,
om je op te vrolijken:
maar 1 uur per dag aan je kinderen proberen te besteden alsof het een hobby is waarvan het niet erg is als je het een dagje vergeet.
Ik vond het vroeger altijd heerlijk dat mijn moeder parttime werkte en daardoor iedere dag om 3 uur (later half 4 of 4 uur) thuis was. Eerst haalde ze me nog op, later mijn broertje en mocht ik zelf naar huis fietsen. Ik was vaak eerder thuis omdat mijn broertje langer op school zat dus ik zette dan alvast thee, soms hadden ik en mijn vriendinnetje de thee al op voordat mijn moeder thuis was...
En om verder nostalgisch te doen, ik baal er echt van dat ik vergeten ben palmpasen-haantjes te kopen. Ik zag ze in het foldertje staan van het stoepje, hoop dat ik dinsdag nog even tijd heb om langs de markt te gaan en dat ze er dan nog zijn...
Apa, mooi schilderij, ik weet niet of ik het gelijk ergens zou ophangen maar het ziet er uit als iets waar je even je ziel en zaligheid in kwijt kon.
Yez,
om je op te vrolijken:
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
maandag 25 maart 2013 om 11:12
http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*hele valse gniffel*
Al doende leert men. Nooit bij de melk weglopen en blijven roeren.
*hele valse gniffel*
Al doende leert men. Nooit bij de melk weglopen en blijven roeren.
Been there, done that, got the T-shirt.
maandag 25 maart 2013 om 13:34
quote:missy_Acy schreef op 25 maart 2013 @ 10:14:
Ik ook. Au
Ok, het heeft 362 dagen geduurd... maar beginnen onze cycli nou toch gelijk te lopen?! Cool.
En ik kom net uit het ziekenhuis en ik heb 15 (!) follikels! Vorige keer 9, dus dit is echt wel hoopvol.
En zondag dus eieren zoeken IN MIJ. (Tijdens de tweede echo).
Ik ook. Au
Ok, het heeft 362 dagen geduurd... maar beginnen onze cycli nou toch gelijk te lopen?! Cool.
En ik kom net uit het ziekenhuis en ik heb 15 (!) follikels! Vorige keer 9, dus dit is echt wel hoopvol.
En zondag dus eieren zoeken IN MIJ. (Tijdens de tweede echo).
maandag 25 maart 2013 om 13:41
maandag 25 maart 2013 om 13:43