TTToT-kluphuis (deel 20)
maandag 11 februari 2013 om 20:17
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
zondag 24 maart 2013 om 13:02
Hoppakkee, gewoon 3x peacy!
Gestreken kleding is de kast is natuurlijk wel errug lekker!
Alle was kan gewoon op 30 graden Peacy. Tenzij het erg vuil is.
Maar dan kun je beter ook gelijk voorwassen. Op hoge temperaturen "brand" je de vlekken er vaak in.
Vaak wassen we kleding omdat ze niet meer fris ruiken.
Soms is uithangen buiten, of bij een open raam prima.
Of wassen op "koud" 30 graden.
Ik strijk nooit kleding. Omdat ik ze altijd gelijk uit hang na het wassen. Gewoon op kleerhaken, broeken hang ik aan de pijpen op.
Goed uitkloppen en beetje uittrekken. Dat is wel heel belangrijk.
En wasmachine niet te vol. Dan kreukt het enorm.
Er zijn ook mensen die kleding in de droger doen. Dat doe ik alleen maar met handdoeken, sokken en ondergoed.
Omdat we allebei vollere vrouwen zijn, kunnen we ons vaak niet veroorloven dat het krimpt.
Dus hang ik het altijd op en "rek" het een beetje uit...
Gestreken kleding is de kast is natuurlijk wel errug lekker!
Alle was kan gewoon op 30 graden Peacy. Tenzij het erg vuil is.
Maar dan kun je beter ook gelijk voorwassen. Op hoge temperaturen "brand" je de vlekken er vaak in.
Vaak wassen we kleding omdat ze niet meer fris ruiken.
Soms is uithangen buiten, of bij een open raam prima.
Of wassen op "koud" 30 graden.
Ik strijk nooit kleding. Omdat ik ze altijd gelijk uit hang na het wassen. Gewoon op kleerhaken, broeken hang ik aan de pijpen op.
Goed uitkloppen en beetje uittrekken. Dat is wel heel belangrijk.
En wasmachine niet te vol. Dan kreukt het enorm.
Er zijn ook mensen die kleding in de droger doen. Dat doe ik alleen maar met handdoeken, sokken en ondergoed.
Omdat we allebei vollere vrouwen zijn, kunnen we ons vaak niet veroorloven dat het krimpt.
Dus hang ik het altijd op en "rek" het een beetje uit...
zondag 24 maart 2013 om 14:45
*^%$#*$#%$#@^$( Daar ging mijn fijne ontspannen ochtend over in een kut middag.
Ik kwam net thuis met mn yogabroek nog aan en met een trui er op en mn warme laarzen er onder. Nee dat staat voor geen meter Boeiend! Maar Lief moest er weer zonodig zich druk over maken. Dat staat niet. zo kan je er niet bij lopen. ga maar snel naar binnen. enz enz.
Nu ben ik raar dat ik het normaal vind dat je er niet altijd picobello bij hoeft te lopen en dat je je voor zo'n outfit niet hoeft te schamen. Hij maakt zich boos over het feit dat ik er zo bij liep in het openbaar. Idioot. Bah Weg fijne middag.
Ik kwam net thuis met mn yogabroek nog aan en met een trui er op en mn warme laarzen er onder. Nee dat staat voor geen meter Boeiend! Maar Lief moest er weer zonodig zich druk over maken. Dat staat niet. zo kan je er niet bij lopen. ga maar snel naar binnen. enz enz.
Nu ben ik raar dat ik het normaal vind dat je er niet altijd picobello bij hoeft te lopen en dat je je voor zo'n outfit niet hoeft te schamen. Hij maakt zich boos over het feit dat ik er zo bij liep in het openbaar. Idioot. Bah Weg fijne middag.
Been there, done that, got the T-shirt.
zondag 24 maart 2013 om 14:48
zondag 24 maart 2013 om 14:54
Hij brengt het zo dat ik het ook een probleem moet gaan vinden en dat ik het in het vervolg niet meer moet doen. de zeikerd.
Echt ik kwam met een goed gevoel uit de workchop en meteen de eerste opmerking: waarom loop je er zo bij? Nee je hoeft de post niet uit te halen (ging naar de kofferbak om mn schilderij te pakken) ga maar snel naar binnen. En dan zo'n verontrustende blik naar de overburen.
Ik zeg net dat hij sorry kan zeggen dat hij zo deed.
zegt hij: je kan ook sorry zeggen voor het feit dat je laarzen aan had en beter je sportschoenen onder je sportbroek aan kan doen.
Bah
Echt ik kwam met een goed gevoel uit de workchop en meteen de eerste opmerking: waarom loop je er zo bij? Nee je hoeft de post niet uit te halen (ging naar de kofferbak om mn schilderij te pakken) ga maar snel naar binnen. En dan zo'n verontrustende blik naar de overburen.
Ik zeg net dat hij sorry kan zeggen dat hij zo deed.
zegt hij: je kan ook sorry zeggen voor het feit dat je laarzen aan had en beter je sportschoenen onder je sportbroek aan kan doen.
Bah
zondag 24 maart 2013 om 14:56
Mijn reactie: dacht het niet.Ik wil geen verf op m'n sportschoenen.
Zijn reactie: oké sorry dat ik zo deed.
Zucht het wordt nog een heeeeeeeele lange weg.
Maar sorry is sorry dus ik ga weer proberen te ontspannen en kijken of deze middag nog wel wat kan worden.
Zijn reactie: oké sorry dat ik zo deed.
Zucht het wordt nog een heeeeeeeele lange weg.
Maar sorry is sorry dus ik ga weer proberen te ontspannen en kijken of deze middag nog wel wat kan worden.