Long Island Medium
maandag 25 maart 2013 om 13:37
Ik vind het vreselijk respectloos dat ze mensen haar bevindingen opdringt. Ik geloof absoluut dat ze kan wat ze kan, dat dat niet nep is, maar ik geloof ook in een stukje discretie. De eerste les bij dit soort dingen is toch wel dat mensen zelf om je hulp of informatie moeten vragen, dit mag je nooit zo opdringen!
Zag laatst een stukje dat ze door de drive-in rijdt en , terwijl er zich achter haar een rij vormt, degene achter de balie even een reading geeft zonder te vragen of dit ok is. Als er naar haar getoeterd wordt schreeuwt ze" JA! Ik ben heel spiritueel ingesteld hoor!!" ..
Daar krijg ik echt kippenvel van!!
Zag laatst een stukje dat ze door de drive-in rijdt en , terwijl er zich achter haar een rij vormt, degene achter de balie even een reading geeft zonder te vragen of dit ok is. Als er naar haar getoeterd wordt schreeuwt ze" JA! Ik ben heel spiritueel ingesteld hoor!!" ..
Daar krijg ik echt kippenvel van!!
maandag 25 maart 2013 om 14:22
Ik vind het gewoon een leuk programma. Ik verdiep me niet in echt of niet.
Cold reading of geen cold reading, als zij in vijf seconden weet waar en waarom iemand pijn heeft, vind ik dat heel bijzonder.
De filmpjes die ik op internet zag om haar te ontmaskeren overtuigden me net zo min als dat zij mij overtuigt.
Voor mij is zij de vleesgeworden Carmella Soprano en ze amuseert me.
Cold reading of geen cold reading, als zij in vijf seconden weet waar en waarom iemand pijn heeft, vind ik dat heel bijzonder.
De filmpjes die ik op internet zag om haar te ontmaskeren overtuigden me net zo min als dat zij mij overtuigt.
Voor mij is zij de vleesgeworden Carmella Soprano en ze amuseert me.
dinsdag 16 april 2013 om 23:11
Ik vind haar juist erg leuk en ook geloofwaardig overkomen. Ja, ze is erg spontaan, maar dat is juist het leuke aan haar. En ze is 100 keer beter dan Char of Derk O. Die zitten er juist vaak naast of zijn erg aan het raden. Zij heeft het juist altijd goed. En vaak dingen die alleen de persoon die de reading krijgt weet.
woensdag 17 april 2013 om 09:50
Maar het programma is natnuurlijk wel ge-edit. Misschien is ze wel aan het raden, misschien heeft ze het van de 100 keer 99 keer fout, maar wordt dat niet uitgezonden. Ik geloof er echt helemaal niets van, ik vind haar manier van doen irritant met de ongevraagde readings en haar prive leven is ook best oninteressant. Maar ik kijk het wel