Entertainment alle pijlers

cheat on me , rtl 5

01-03-2013 18:02 1314 berichten
Net voorstukje gezien, maar kan iemand mij uitleggen wat er leuk aan is? En zijn er werkelijk mensen die daar naar kijken?

RTL 5 komt vanaf maandag 4 maart met het nieuwe programma Cheat On Me. In het programma stellen tien tien koppels hun relatie maximaal op de proef. Niemand weet van elkaar wie in het dagelijks leven een echt stel vormt.
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of die move van Stephanie nou heel slim of heel dom was
Some flies are too awesome for the wall
Echt he, duidelijk te zien dat ze niet echt gehuild heeft. Begint nu iets te nep te worden.
Off topic:

Bij de AH is het passie en liefde brood in de bonus 50% korting. Koop het NIET, ik herhaal NIET. Het is zo lekker, dat ik nu gewoon dat hele brood naar binnen wil proppen, daarna naar de AH rennen, en weer een brood kopen. En dit alles 10x herhalen.
quote:femselien schreef op 25 maart 2013 @ 21:03:

Weet niet of die move van Stephanie nou heel slim of heel dom was

Sowieso heeft ze verwarring gezaaid, dus lijkt me wel slim.

Haha en Iris wint weer!
Stephanie en Sylvie vind ik allebei irritant.
Passie en liefde brood past wel bij dit programma.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
als ik jullie reacties lees wil ik het ook nu kunnen zien! grr. Ik ben benieuwd
quote:yellowlove2punt0, 56 seconden geleden

Off topic:

Bij de AH is het passie en liefde brood in de bonus 50% korting. Koop het NIET, ik herhaal NIET. Het is zo lekker, dat ik nu gewoon dat hele brood naar binnen wil proppen, daarna naar de AH rennen, en weer een brood kopen. En dit alles 10x herhalen.
Weet Iris zeker dat ze lesbisch is?
quote:wittelelie143 schreef op 25 maart 2013 @ 21:06:

Weet Iris zeker dat ze lesbisch is?Het is voor beiden de eerste relatie et een vrouw, die misschien zijn ze biseksueel? Of panseksueel
Ok ik mis even iets...

Hoe weet Chantal nou dat Stephanie en Tony bij elkaar horen?
quote:yellowlove2punt0 schreef op 25 maart 2013 @ 21:04:

Off topic:

Bij de AH is het passie en liefde brood in de bonus 50% korting. Koop het NIET, ik herhaal NIET. Het is zo lekker, dat ik nu gewoon dat hele brood naar binnen wil proppen, daarna naar de AH rennen, en weer een brood kopen. En dit alles 10x herhalen.Goeie post!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oh Ik vind Chantal leuk hahaha! En ze heeft nog gelijk ook! En het leuke is zij gaat hem gekkk maken want Tony wil toch wel!
Volgens mij waren ze beiden pas net 'echt' lesbisch, voor elkaar hadden ze ook met mannen.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Wacht even.. PANseksueel?

Wow, tekeergaan tegen je vriend is strategie
quote:femselien schreef op 25 maart 2013 @ 21:09:

Wacht even.. PANseksueel?

Panseksualiteit of omniseksualiteit is de seksuele, romantische of emotionele aantrekking of het verlangen naar personen van alle genderidentiteiten en biologische geslachten. Panseksualiteit omvat bijgevolg alle soorten seksualiteit: heteroseksualiteit, homoseksualiteit, biseksualiteit, transseksualiteit en transgenderisme.

Voor panseksuelen bepaalt gender of sekse dus niet of zij zich tot iemand aangetrokken zullen voelen. In die zin zijn panseksuelen "genderblind". Het concept panseksualiteit verwerpt bovendien bewust de seksebinariteit. Daarin verschilt panseksualiteit van biseksualiteit: terwijl biseksualiteit de aantrekking is tot zowel mannen als vrouwen, negeren panseksuelen die tweedeling en voelen zij zich ook aangetrokken tot interseksuelen en mensen die buiten de binaire opdeling vallen.

jaja het is seksuele voorlichting met Yellow.
Maar Tony hoort bij Stef toch? Dus nou doet Chantal alsof ze denkt dat Stef bij José hoort? Maar eigenlijk 'hoort' Chantal bij José

Toch?
Jaaa Chantal is leuk! Ik hoop dat het waar is en ze inderdaad niet (meer) met Jose is
quote:Ster_ schreef op 25 maart 2013 @ 21:11:

Maar Tony hoort bij Stef toch? Dus nou doet Chantal alsof ze denkt dat Stef bij José hoort? Maar eigenlijk 'hoort' Chantal bij José

Toch?Ja en Chantal weet van Tony en Stef, maar Tony weet niet van Chantal en Jose
Dus stomme Tony en debiele Stefanie gaan lekker naar huisssss!
Ik wil gewoon dat Jose eruit gaat. Sorry als ik zijn hoofd alleen al zie dan word ik al agressief.

quote:Ster_ schreef op 25 maart 2013 @ 21:12:

Dus stomme Tony en debiele Stefanie gaan lekker naar huisssss!Nja als Chantal slim is houdt ze ze nog even er in, want Jose en Stef worden nog steeds verdacht
quote:AnAppleADay schreef op 25 maart 2013 @ 21:11:

Jaaa Chantal is leuk! Ik hoop dat het waar is en ze inderdaad niet (meer) met Jose isChantal was ook al veels te leuk voor Jose!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mijn wereld is weer een stukkie groter, bedankt yellow.

Stephanie lijkt me ook buiten het spel een manipulatief naar mens. Tony lijkt me veel te leuk voor haar.
Ik lach me dood om Stefanie. Ze snapt er niks van en vertrouwt José nu gewoon

Ohja, heeft die Jamie z'n haar geblondeerd???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven