Entertainment alle pijlers

Malaika, RTL5

25-03-2013 22:05 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begin nu met kijken, wel een beetje sceptisch

Malaika is de nieuwe Nederlandse soapserie bij RTL 5. Elke werkdag kun je tussen 19:00 uur en 19:30 uur genieten van het wel en wee van de medewerkers van het zorgcentrum Malaika. We volgen het leven van een groep jongeren, die stage lopen. Deze nieuwe soap gaat over hun leven, de liefde, hun problemen en romances. Zij werken samen met ervaren collega’s wiens werk, privélevens en onderlinge relaties ook aan bod komen.

Aldus RTL.

Wat vinden we ervan?
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
Nog niet erg boeiend/verrassend. Ik geef het nog wel een paar afleveringen de kans!
nog niet gezien, wel opgenomen... is het de moeite waard om te kijken?
En is het wat? Niet aan gedacht dat het deze week begint.

Van Divorce dacht ik eerst ook weet niet of het wel leuk is. Maar bij de tweede aflevering werd het alleen maar leuker en zo heb ik uiteindelijk alle afleveringen bekeken.
Ik wilde het graag kijken omdat het is opgenomen in de plaats waar ik ben opgegroeid en zelfs in het bejaardenhuis waar mijn opa en oma hebben gewoond. Maar ik ben halverwege toch maar weggezapt, vond het tenenkrommend.
Ik wilde ook kijken omdat ik erg bekend ben in de plaats waar het is opgenomen, maar pfff wat een slappe soap.

Wél erg leuk om alle bekende gebouwen etc te zien (:
Ik begin er niet eens aan. Stel je voor dat het wel leuk is, moet ik daar dan elke dag! naar gaan kijken? Daar heb ik helemaal geen zin in en geen tijd voor. Of beter: ik wil er geen tijd voor maken.
.
Ik schrijf het niet gelijk af, maar vond het nou niet heel spannend of bijzonder ofzo. Dus ik geef het nog wel even kans, misschien dat het nog komt..
Ik zag dat die jongen van Hoelahoep erin meespeelt. Jammer dat er geen rol is voor dat grote knuffelbeest
Hallo?!
Ik vond de 1ste aflevering ook maar slapjes geef het nog een kans anders stop ik gewoon met kijken.
Nou ja dat ene dokter doet wel dom over een koffie apparaat.
Ik kijk het zo weer terug, moet eerst nog zinniger dingen doen
Ik vind het leuk, maar niet spectaculair.

En als je je beste vriendin steeds 'Zoetje' noemt..
quote:Ninavt schreef op 27 maart 2013 @ 16:18:

Ik vind het leuk, maar niet spectaculair.

En als je je beste vriendin steeds 'Zoetje' noemt.. Vind het nog een beetje saai, en dat Zoetje word er ook moe van ze heet Zoë
Anna had gewoon dat ketting gestolen
quote:Hermans schreef op 26 maart 2013 @ 08:16:

Ik wilde het graag kijken omdat het is opgenomen in de plaats waar ik ben opgegroeid en zelfs in het bejaardenhuis waar mijn opa en oma hebben gewoond. Maar ik ben halverwege toch maar weggezapt, vond het tenenkrommend.Klopt het dat het in het oude M is opgenomen?
quote:bankje schreef op 04 april 2013 @ 17:48:

[...]

Klopt het dat het in het oude M is opgenomen?Het oude M zegt me niets. Bedoel je het verzorgingshuis? Dat heette Adegeest.
Ik kwam wel eens in een verzorgingshuis wat nog een oude locatie heeft en dat lijkt veel op het gebouw uit de serie. . Vorig jaar zag ik dat er een infobijeenkomst was voor mensen die wilde figureren in Malaika
VOORSCHOTEN - Het voormalige zorgcentrum Adegeest aan de Bachlaan in Voorschoten is weer het domein van anti-krakers. De soapsterren van Malaika zijn er definitief vertrokken. Er komt geen tweede seizoen.

Dat heeft brancheorganisatie voor de zorg, ActiZ bekend gemaakt. Het probleem is de financiering. Ruim vijftig zorgorganisaties en Actiz investeerden in de tv-soap. Ze wilden jongeren laten zien hoe aantrekkelijk het werken in de zorg kan zijn. Maar nu is het geld op, zegt woordvoerster Pauline Fuhri. ,,We kunnen niet eindeloos geld in een soap stoppen, terwijl we ook handen aan het bed nodig hebben. Het is heel erg jammer dat we niet voldoende andere investeerders konden vinden.’’ Hoeveel geld in de soap omging, wordt niet bekend gemaakt.

De opnames van Malaika waren in februari, maart en april. De uitzendingen waren vijf dagen in de week tussen 25 maart en 31 mei op RTL5. Centraal in de afleveringen stond zorgcentrum Malaika: het leegstaande Adegeest. Maar ook het Wapen van Voorschoten, oud-seminarie Beresteijn aan de Leidseweg en de Krimwijk kwamen regelmatig in beeld. Veel inwoners van Voorschoten speelden een figurantenrol.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven