Decoratie badkamer

25-03-2013 21:01 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien ik al een keer eerder super geholpen ben, vraag ik opnieuw om jullie hulp:

Ik ben bezig met wat subtiele kleurveranderingen in de badkamer. Dat wil ik in eerste instantie doen met wat nieuwe decoraties. Onze badkamer heeft hoofdzakelijk grijstinten en ons badkamermeubel heeft een wat donkere notenkleur. Mijn idee is een combinatie van turquoise en natuurlijk hout. Dit soort stronken vind ik prachtig, maar ik realiseer me wel dat ik die, of moet behandelen, of iets moet vinden van teakhout. Ik heb laatst zoiets als deze vis op de kop getikt (maar dan in turquoise, kan er nog geen plaatje van vinden) en vraag me af of jullie leuke ideeën hebben om dit te combineren.
Ik heb zo'n soort stronk in mijn slaapkamer staan. Ik hoef hem niet te onderhouden hoor. Misschien wel als hij in een vochtige ruimte zou staan.
Op zoek naar mooie turquoise handdoeken, badmat of gordijnen?

Of een muur verven

En wat vindt je vriend er van?? Mijn vriend zou echt geen turquoise of stronken in de badkamer willen....
Handdoeken

Flesjes met blauwe zeep

Blauw zeeppompje

Blauw douchemat

Blauw douchegordijn etc etc
wow die vis!

waar heb je die gekocht?
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Hoe moet de sfeer verder zijn? Strak, badhuis, spa?
Mooi Paprikaatje, dat zou perfect op de wastafel staan.

Misschien is Spa wel de meest passende omschrijving. Ik hou erg van natuurlijk materiaal, zoals die stronk. Maar ook wel van een knipoog.

Jamadi, die heb ik vorige week op een woonbeurs gekocht, het was een stand van Roech Wonen of Inhuys. Ik weet het niet meer precies, ze zitten beide in Friesland zag ik.

Spectraal, tja wat man er van vindt, soms laat ie m'n gang gaan en als hij het echt niks vindt, gaat ie er flink tegenin. Maar die stronk is, is die dan perse zo vrouwelijk dan? Dat turquoise kan ik nog wel inkomen, maar ik heb gelukkig nog geen klachten gehad
Hoi nepthys (of iemand anders),

Waar kan ik terecht voor de turquoise zeeppompje, tandenborstelbeker, vloer mat, prullenbak etc.?

Zie namelijk nergens een website of adresgegevens. Hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt!

Groeten alex

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven