TTToT-kluphuis (deel 20)
maandag 11 februari 2013 om 20:17
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
dinsdag 26 maart 2013 om 15:04
quote:missy_Acy schreef op 26 maart 2013 @ 07:55:
Omdat artsen arrogant zijn. En ik kan t weten met mijn artsen familie.
Niet allemaal hoor! Ik was vanochtend in het ziekenhuis en mijn internist is echt heel sociaal en vriendelijk
Vanochtend hebben ze me lek geprikt Ik zei nog:"probeer het op mijn hand", maar mevrouw was eigenwijs. Toch in mijn arm en dat lukte niet. Toen heeft collega in mijn andere arm een vat gevonden. Daarna een injectie in mijn linkse hand en na een half uur wachten nog eens bloedprikken op mijn rechtse hand. Toen had ik het wel gehad, moest ook nog nuchter blijven. Ik was blij toen ik thuis in bed kon kruipen.
Omdat artsen arrogant zijn. En ik kan t weten met mijn artsen familie.
Niet allemaal hoor! Ik was vanochtend in het ziekenhuis en mijn internist is echt heel sociaal en vriendelijk
Vanochtend hebben ze me lek geprikt Ik zei nog:"probeer het op mijn hand", maar mevrouw was eigenwijs. Toch in mijn arm en dat lukte niet. Toen heeft collega in mijn andere arm een vat gevonden. Daarna een injectie in mijn linkse hand en na een half uur wachten nog eens bloedprikken op mijn rechtse hand. Toen had ik het wel gehad, moest ook nog nuchter blijven. Ik was blij toen ik thuis in bed kon kruipen.
dinsdag 26 maart 2013 om 15:48
quote:Yezka schreef op 26 maart 2013 @ 11:55:
En gaat het wel, Eve? Wat doen die artsen allemaal?
Moeten we weer eens met z'n allen langskomen?
Het gaat, ik probeer een procedure te bekijken in verschillende ziekenhuizen heb er nu al 4 gehad dus nog 1 te gaan. Alleen deze afspraak loopt een beetje stroef omdat ik af en toe mailtjes krijg met kan je vanmiddag/morgenochtend? Terwijl het voor mij wel 2 à 3 uur reizen is...
Hier ook een zonnetje, jammer van die ijzige wind...
En gaat het wel, Eve? Wat doen die artsen allemaal?
Moeten we weer eens met z'n allen langskomen?
Het gaat, ik probeer een procedure te bekijken in verschillende ziekenhuizen heb er nu al 4 gehad dus nog 1 te gaan. Alleen deze afspraak loopt een beetje stroef omdat ik af en toe mailtjes krijg met kan je vanmiddag/morgenochtend? Terwijl het voor mij wel 2 à 3 uur reizen is...
Hier ook een zonnetje, jammer van die ijzige wind...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
dinsdag 26 maart 2013 om 15:54
dinsdag 26 maart 2013 om 17:04
quote:ccbloom schreef op 26 maart 2013 @ 16:08:
Even ego: vandaag 20weken echo gehad, ook weer gehad! Alles was goed en we krijgen een jongen Nu weer aan de studie want ik doe al de hele dag niks....Wow! CC, wat een goed nieuws dat alles in orde is! En een jongen, gefeliciteerd! Dus nu kun je gericht shoppen.
Even ego: vandaag 20weken echo gehad, ook weer gehad! Alles was goed en we krijgen een jongen Nu weer aan de studie want ik doe al de hele dag niks....Wow! CC, wat een goed nieuws dat alles in orde is! En een jongen, gefeliciteerd! Dus nu kun je gericht shoppen.