Gezondheid alle pijlers

Jong en nu al spataderen?

19-06-2008 13:21 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ondanks dat ik nog maar 24 jaar jong ben en nu al last heb van spataders vroeg ik me af of hier nog meer (jonge) vrouwen zijn die hier ook last van hebben?

Bij mij gaat het voornamelijk om 'takjes' rondom de enkels. Ik laat ze vanaf vorig jaar zelfs 2 á 3 x per jaar laseren om het er iets mooier uit te laten zien. Mocht ik zwanger worden dan moet ik zelfs steunkousen dragen

Ik hoor graag een reactie, ben benieuwd!
ik heb ze al vanaf mijn zestiende. heb er aanleg voor want me moeder heeft er ook heel erg last van. Heb toen ik 16 was staand werk gedaan waarbij ik vaak 8 uur stond met in totaal zo'n drie kwartier of minder pauze. Na die twee jaar heb ik me benen een keer goed bekeken en ik schrok ervan hoeveel ik er bij had gekregen.
Ik heb ze al vanaf mijn 9de. Ik heb ze geërfd van mijn vader. Op mijn 10e lijm in laten spuiten, draag al vanaf mijn 12e steunkousen en heb ze op mijn 15e voor het eerst laten weg lazeren. Moet zeggen dat het nu wel erg goed gaat. Maar nu ik ook voor mijn werk erg lang achter elkaar moet staan, merk ik wel dat het langzaam weer wat erger begint te worden...
Hier ook! Wat een ellende he? Een tip die ik nog niet gelezen heb, is om ook goed uit te kijken met ontharen. Bijv harsen en epileren kun je beter laten bij last van / kans op spataderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven