Domme vragen topic

26-03-2013 21:14 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het domme vragen bestaan niet, maar toch heb ik wel is vragen die ik niet hardop durf te stellen.

Dus bij deze, voor iedereen die zijn domme vragen kwijt wil ( want ik geloof niet dat ik de enigste ben )

de vraag die ik heb ( ik open dit topic natuurlijk niet voor niets):

Is twee uur acher elkaar door sporten even effectief als bijv. een uur op dinsdag en een uur op donderdag?
I always tell the truth, even when I lie
quote:Mies85 schreef op 26 maart 2013 @ 22:26:

Over die soa. Kun je die niet al met de bevalling van je moeder krijgen als die er een zou hebben?Sommige soa's wel
quote:Whympysinger schreef op 26 maart 2013 @ 22:28:

[...]

Haha, zo slim zijn ze nou ook weer niet hoor...Ik hoop het! Mijn woonplaats vind ik eigenlijk al niet kunnen, maar mijn huis?!
.
quote:zilvervlok schreef op 26 maart 2013 @ 22:07:

Is het eigenlijk nog :in: om met een versierde vierkante fietsenmand op je omafiets rond te fietsen?Nee, tenzij je onder de 13 bent en een roze omafiets hebt.
.
Is een zebra zwart met witte strepen of wit met zwarte strepen ?
quote:giraf007 schreef op 26 maart 2013 @ 22:14:

die cookies kennen je browser geschiedenis, en weten zo dus onder andere waar je huis woont.Nou, dan hebben die cookies het niveau van koekiemonster, want bij mij worden er in de reclame van eDarling singles uit Gemert aangeboden, en daar ben ik werkelijk waar nog nooit van mijn leven geweest
Ik spreek toch geen Chinees?!
Die is zwart wit. Dus niet zwart met wit of wit met zwart. Anders zou opgaan als wit in de meerderheid zou zijn dat hij wit met zwart zou zijn. Haha

Wat een leuk topic.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Ik had dit topic 15 jaar geleden willen hebben! Ik heb me tot mijn 14e ofzo afgevraagd of 's Hertogenbosch en Den Bosch twee verschillende steden waren of niet...
Tinkerbell

Nou wordt het pas écht interessant
.
Waarom is het zo moeilijk om na je tiende nog vloeiend een andere taal te leren zonder in het betreffende land te gaan wonen?
Gelukkig hebben ze de boel goed gescheiden gehouden mies, anders was ie grijs geweest
Loop ik voor paal met een spijkerjasje over mijn bloemetjes jurk?
quote:-tinkerbell- schreef o X-D p 26 maart 2013 @ 22:36:

Ik had dit topic 15 jaar geleden willen hebben! Ik heb me tot mijn 14e ofzo afgevraagd of 's Hertogenbosch en Den Bosch twee verschillende steden waren of niet... Hahaha ik had precies hetzelfde XD
I always tell the truth, even when I lie
quote:Soulcats schreef op 26 maart 2013 @ 22:36:

Tinkerbell

Nou wordt het pas écht interessant Haha ja nou dat was niet grappig hoor, was altijd bang dat ik door de mand zou vallen, en op de 1 of andere manier kon ik op internet het antwoord ook niet vinden of was ik te lui om het op te zoeken, dat kan ook haha.
quote:giraf007 schreef op 26 maart 2013 @ 22:39:

[...]

Hahaha ik had precies hetzelfde XDNeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee echt?!
Waarom vertoont mijn kat gedrag van een kind met en bodemloze put syndroom aan aandacht maar wordt een kat niet zo gediagnosticeerd?
quote:demagnumvanellen schreef op 26 maart 2013 @ 22:39:

Loop ik voor paal met een spijkerjasje over mijn bloemetjes jurk?Nee, wroom?
Haha ja.

Ik had het laats over een muildier vriend wist niet dat je een paard en ezel kon mixen.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
waarom zien sommige mensen het niet als ze te vaak onder de zonnebank zijn geweest?
Ik weet toch ook niet alles!
quote:Mies85 schreef op 26 maart 2013 @ 22:27:

Hoezo hoogte vrees? Je bent toch juist bang voor de diepte?Hahaha nouja idd nu je het zegt
Een vriendin van mij vroeg zich ooit hardop af of dat nou niet zonde was: dat het Gelredome altijd maar leeg staat tussen de concerten van Symphonica in Rosso door. Die blík toen ik vertelde dat het een voetbalstadion was, onbetaalbaar!
quote:-tinkerbell- schreef op 26 maart 2013 @ 22:39:

[...]

Haha ja nou dat was niet grappig hoor, was altijd bang dat ik door de mand zou vallen, en op de 1 of andere manier kon ik op internet het antwoord ook niet vinden of was ik te lui om het op te zoeken, dat kan ook haha.Misschien is het een hint dat de liefde van je leven in Gemert rond loopt
.
Whaha nou ik hoop het niet, is nogal uit de richting.
Waarom maken kappers altijd zo'n heisa als er misschien een beetje te veel van je haar is afgeknipt?
quote:eldiabonita schreef op 26 maart 2013 @ 22:40:

Waarom vertoont mijn kat gedrag van een kind met en bodemloze put syndroom aan aandacht maar wordt een kat niet zo gediagnosticeerd?Omdat er geen DSM IV voor katten bestaat.
.
quote:-tinkerbell- schreef op 26 maart 2013 @ 22:45:

Whaha nou ik hoop het niet, is nogal uit de richting.Ach, kom echte liefde kent geen afstand

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven