Entertainment alle pijlers

Buddy Holly

27-03-2013 07:05 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil van het weekend naar de show van Buddy Holly ( gespeeld door Tim Akkerman).

Ik vind de kaarten nog beste prijzig: ¤35,00



Wie kan mij zeggen of de show leuk en of het geld waard is om er heen te gaan.

Anders hou ik me geld apart en spaar nog even verder voor sister act.
Lijkt me juist niet duur voor zo'n show eerlijk gezegd.
Ik ga 18 april. En ik heb het geld er écht wel voor over.



En is Sister Act nou zoveel goedkoper dan? Het hangt er ook van af welke zitplaats je hebt. Sister Act 5e rang kost 20 euro. 2e rang 45 euro. http://www.musicals.nl/sister-act-toegangsprijzen.asp
een beetje musical, show of concert kost wel meer dan 35 euro. Dit klinkt als een koopje.
Alle reacties Link kopieren
Sister act is stukken duurder als je een beetje goede plaatsen wilt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Buddy Holly als musical 2x gezien. 1e keer in Nederland eind jaren '90/begin 2000 en in 2010 in Duitsland. Ik vond het de eerste keer al een verschrikkelijk saaie show. Zo saai, dat ik in 2010 alweer totaal vergeten was 'm al ooit eerder gezien te hebben... Maar goed, als je een enorme fan bent van Buddy Holly kan ik mij voorstellen dat je wel een heel leuke avond hebt. De mensen om mij heen leken het in ieder geval erg naar hun zin te hebben
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Is Amsterdam dichtbij voor je. Vanavond is de show te zien voor de halve prijs in Carre. Is nu 20,-- voor de 1e rang. Kaartje moet je dan halen in de last minute shop, zit naast CS.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven