Het Grote weggeeftopic
woensdag 20 februari 2013 om 12:05
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 27 maart 2013 om 15:37
donderdag 28 maart 2013 om 04:29
Ellie, serieus?
Ik zweer je dat ie in ieder geval wel echt verstuurd is!
Het gaat redelijk hier. Mannetje heeft beetje moeite met zich op temperatuur houden. Ook houdt ie de voedingen niet steeds volledig binnen. Hij ging gal spugen... : ( laatste 2 flessen bv bleven ineens wel zitten..)
Verder slaapt ie goed, ook op zn eigen kamertje. Langzaamaan begin ik weer wat meer in huis aan t rommelen. Morgen laatste dag met kraamhulp.
Ik zweer je dat ie in ieder geval wel echt verstuurd is!
Het gaat redelijk hier. Mannetje heeft beetje moeite met zich op temperatuur houden. Ook houdt ie de voedingen niet steeds volledig binnen. Hij ging gal spugen... : ( laatste 2 flessen bv bleven ineens wel zitten..)
Verder slaapt ie goed, ook op zn eigen kamertje. Langzaamaan begin ik weer wat meer in huis aan t rommelen. Morgen laatste dag met kraamhulp.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
donderdag 28 maart 2013 om 08:06
Woepsie,
Natuurlijk snap ik dat het verstuurd is!
Ik probeerde vooral uit te leggen waarom ik je nog steeds niet kon zeggen wat ik van het tasje vond, want daar was je benieuwd naar, schreef je. En ik begon het dus een beetje onbeleefd van mezelf te vinden om steeds niets te laten horen.
Wat zielig dat je kindje zo'n moeite heeft met eten! Heel veel sterkte!
Natuurlijk snap ik dat het verstuurd is!
Ik probeerde vooral uit te leggen waarom ik je nog steeds niet kon zeggen wat ik van het tasje vond, want daar was je benieuwd naar, schreef je. En ik begon het dus een beetje onbeleefd van mezelf te vinden om steeds niets te laten horen.
Wat zielig dat je kindje zo'n moeite heeft met eten! Heel veel sterkte!
donderdag 28 maart 2013 om 09:04
quote:_flower_ schreef op 27 maart 2013 @ 10:22:
Ik zal ook maar weer eens een update geven over welke spullen ik nog allemaal weg te geven heb.
Ik denk dat het in meerdere postings handiger is dus dat ga ik dan maar doen.
Ten eerste heb ik nog een paar wii spellen in de aanbieding:
- Wii Sports
- EA sports - Grand Slam Tennis
- EA sports - Fifa 09 All-Play
- CSI Hard Evidence
- 2 keer Wii Fit
- EA sports Active Personal Trainer
Ook heb ik nog een aantal PC Spellen in de aanbieding.
(sommige hadden wel zo'n code zeg maar dus weet niet of ze een tweede keer gebruikt kunnen worden. Maar ik heb ze zelf in ieder geval van mijn computer verwijderd dus dan neem ik aan dat het prima moet zijn).
- Fable - The Lost Chapters
- The Settlers 7 - Paths to a Kingdom Gold Edition
- Age of Empires 3
- Mirror's Edge
- Trains & Trucks Tycoon
- Transport Giant Tycoon
- Sid Meier's Railroads
- Reailroad Tycoon 3
- Forgotten Realms Neverwinter Nights 2
- Civilization 4
- Fahrenheit
- The Elder Scrolls 5 Skyrim
- Test Drive
- Flat Out
- Lara Croft Tomb Raider: Anniversary
- Chris Sawyers Locomotion
Mailen kan naar: viva_flower_ @ live.nl
Ophalen kan in omgeving Zaandam.
Opsturen doe ik ook tegen verzendkosten.
Ik zal ook maar weer eens een update geven over welke spullen ik nog allemaal weg te geven heb.
Ik denk dat het in meerdere postings handiger is dus dat ga ik dan maar doen.
Ten eerste heb ik nog een paar wii spellen in de aanbieding:
- Wii Sports
- EA sports - Grand Slam Tennis
- EA sports - Fifa 09 All-Play
- CSI Hard Evidence
- 2 keer Wii Fit
- EA sports Active Personal Trainer
Ook heb ik nog een aantal PC Spellen in de aanbieding.
(sommige hadden wel zo'n code zeg maar dus weet niet of ze een tweede keer gebruikt kunnen worden. Maar ik heb ze zelf in ieder geval van mijn computer verwijderd dus dan neem ik aan dat het prima moet zijn).
- Fable - The Lost Chapters
- The Settlers 7 - Paths to a Kingdom Gold Edition
- Age of Empires 3
- Mirror's Edge
- Trains & Trucks Tycoon
- Transport Giant Tycoon
- Sid Meier's Railroads
- Reailroad Tycoon 3
- Forgotten Realms Neverwinter Nights 2
- Civilization 4
- Fahrenheit
- The Elder Scrolls 5 Skyrim
- Test Drive
- Flat Out
- Lara Croft Tomb Raider: Anniversary
- Chris Sawyers Locomotion
Mailen kan naar: viva_flower_ @ live.nl
Ophalen kan in omgeving Zaandam.
Opsturen doe ik ook tegen verzendkosten.
donderdag 28 maart 2013 om 13:23
quote:newnick schreef op 20 maart 2013 @ 15:54:
Ik heb weer iets te geef!
Een roze paarse Alpina Girlpower fiets.
24 inch, wat gebruikerssporen, 100% in orde.
Houten blokkenwagen.
Verschillende, kleuren en vormen blokken.
Interesse of foto's?
newnickviva @ gmail . com
Hai NewNick,
mocht je de fiets nog hebben heb ik wel interesse (mits het in de buurt is natuurlijk). Ik heb pas een nieuwe nick maar kom hier al een jaar of 12. Heb in het eerste weggeeftopic ook meerdere spullen weggegeven. Ik hoor graag van je!
Ik heb weer iets te geef!
Een roze paarse Alpina Girlpower fiets.
24 inch, wat gebruikerssporen, 100% in orde.
Houten blokkenwagen.
Verschillende, kleuren en vormen blokken.
Interesse of foto's?
newnickviva @ gmail . com
Hai NewNick,
mocht je de fiets nog hebben heb ik wel interesse (mits het in de buurt is natuurlijk). Ik heb pas een nieuwe nick maar kom hier al een jaar of 12. Heb in het eerste weggeeftopic ook meerdere spullen weggegeven. Ik hoor graag van je!
donderdag 28 maart 2013 om 18:33
Koko jouw envelop is onderweg.
Shenadoah de jouwe gaat morgen weg. Kwam een postzegel te kort haha. Dus heb nu eerst nieuwe postzegels besteld. Wordt dus wel dinsdag voordat je het hebt ( aangezien er maandag niet bezorgd wordt ivm pasen).
Jl1986. Ik kreeg een mail dat ik het pakje op kan.halen. Kan ik mooi morgen doen als ik het jouwe weg breng naar de dhl.
( en nu hoop ik maar dat ik geen nicks door elkaar hebt gewisseld)
Shenadoah de jouwe gaat morgen weg. Kwam een postzegel te kort haha. Dus heb nu eerst nieuwe postzegels besteld. Wordt dus wel dinsdag voordat je het hebt ( aangezien er maandag niet bezorgd wordt ivm pasen).
Jl1986. Ik kreeg een mail dat ik het pakje op kan.halen. Kan ik mooi morgen doen als ik het jouwe weg breng naar de dhl.
( en nu hoop ik maar dat ik geen nicks door elkaar hebt gewisseld)
vrijdag 29 maart 2013 om 07:57
Voor diegene die op een pakketje van mij wachten:
Morgen ochtend zullen, tenzij ziekte of dergelijke, alle pakjes zeker verzonden zijn.
Het DHL punt bij mij in de buurt is niet zo kinderwagenvriendelijk, heeft een klein trapje voor de deur. Dus even kijken of er nog een punt in de buurt is en anders dus morgen want dan is mijn man thuis.
Morgen ochtend zullen, tenzij ziekte of dergelijke, alle pakjes zeker verzonden zijn.
Het DHL punt bij mij in de buurt is niet zo kinderwagenvriendelijk, heeft een klein trapje voor de deur. Dus even kijken of er nog een punt in de buurt is en anders dus morgen want dan is mijn man thuis.
vrijdag 29 maart 2013 om 08:29