Het Grote weggeeftopic

20-02-2013 12:05 1803 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Sluit me aan bij Sallie.

Na kroningsdag kan ook nog.

(wsl pas in het weekend weer op t forum)
Ik heb nog steeds paardenborstels en nu ook een flinke stapel zwangerschapstijdschriften.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:Kokolientje schreef op 28 maart 2013 @ 15:00:

Ik heb nog steeds het grijze tasje van een aantal pagina's terug te geef en een Jip en Janneke windscherm voor voorop de fiets. Past op alle sturen als het goed is.Ik wil graag het windscherm overnemen, maaaar... ik kan de verzendkosten nu even niet missen. De 20ste heb ik weer geld, dan lukt het wel. Zou ik 'm kunnen reserveren? Ik begrijp het uiteraard als je het dan niet direct op wil sturen.
Geen probleem goomba, hij ligt hier nu toch een dikke 5 jaar in de garage dus die paar weken kunnen er ook nog wel bij

Mail me maar tegen die tijd, koko.75atlive.nl

Ik vind het zonde om hem weg te gooien dus als ik je er een plezier mee kan doen graag.
Aangezien niemand reageert op mijn kleding ga ik het gewoon weggeven. Het liefst zoveel mogelijk tegelijk.

Dus lijkt het je wat, volgens mij is het allemaal bij elkaar onder de 10kg en kan ik het zo opsturen.

http://forum.viva.nl/forum/Aangeboden/K ... ges/189240
Kokolientje, ik heb je gemaild over de kleding.
Het zwart-witte topje/grijze vest en roze tuniek zijn weg.
Ik heb even een vraag. Ik heb hier eerder al eens wat weg gegeven en heb nu weer wat dingen te geef. Maar ik mag niet meer plaatjes plakken. Ik lees meer dan dat ik schrijf.

Kan ik hier een marktplaatslink neerzetten?
Ik denk niet dat dit mag imdat het op het prikbord ook niet mag.

Maar je zou kunnen.beschrijven wat je weg te geven hebt en dat mensen je dan kunnen mailen voor foto's als ze intresse hebben.

Zo doe ik het tenminste. Ik mag nl ook nog geen plaatjes plakken.
@kikkerprinses.

Ik zag dat jij lekker in het leven bonnen hebt.

Heb je daarbij toevallig de kortingsbon van de nestle groeie start nog?

Zoja, zou ik die mogen hebben?

Dank alvast.
quote:Monchhichi schreef op 02 april 2013 @ 16:39:

Ik heb even een vraag. Ik heb hier eerder al eens wat weg gegeven en heb nu weer wat dingen te geef. Maar ik mag niet meer plaatjes plakken. Ik lees meer dan dat ik schrijf.

Kan ik hier een marktplaatslink neerzetten?Nee, dat mag niet. Je kunt gewoon een linkje naar je album neerzetten.
Soley, ik wilde je even laten weten dat de dikke billen van dochter in het zwembroekje passen. Donderdag gaan we voor de eerste keer babyzwemmen, dus vandaag maar even gepast. Ze is goed gegroeid de laatste weken en met zwemluier eronder zit ie als gegoten!

Beterschap voor jou en je dochter, ik hoop dat de koorts gezakt is..
Hai allemaal!

Ayla, ik ben ook heel benieuwd naar jullie knutsels, gabysmissie at hotmail punt com

Flower, vervelend voor je dat de stress hoog zit... Nu een paar dagen later al wat verandering?

Slaap lekker straks!
http://www.mijnalbum.nl/Album=PS7GURMZ

Ik hoop dat dit zo werkt.

As jullie nog vragen hebben hoor ik het wel. Alles is gratis af te halen in het noorden van het land.
@Gaby030: Nee, geen positieve verandering tenminste.

Gaat wat op en neer. Maar zoals het nu gaat dan wil ik mijn man hier ook wel aanbieden.

Het enige wat ons bindt nu is ons zoontje, en dat gaat ook gewoon echt prima.
Hé bah Flower. Dit zou de mooiste tijd van je leven moeten zijn met die kleine.

Sterkte.

En stuur die man hier maar naar toe dan gaan mijn man en ik hem wel even leren hoe het moet
@Flower, he wat vervelend ! Sterkte !

Had je trouwens mijn pakketje al wel op de post gedaan of toch nog niet (zo niet, laat het dan gerust even zitten en neem je rust !!), want ik heb nog niets ontvangen.
@ukkie21: Ja, je pakketje is al verstuurd. Is zaterdagochtend gebeurd, nog net op de valreep. Want het dhl punt ging een half uur eerder dicht dan ik kon vinden op internet.
ah, dan zal ie vandaag of morgen wel aankomen.

@makaK, de slaapzak heb ik ook net op de post gedaan, dus hij komt jouw kant op !
Vergeven!

Ik heb ook nog wat kinderschoenen maat 25 te geef.
@ monchichi, leuk die vazen en potjes. Helaas woon ik niet in het Noorden. Maar,ze zijn wel leuk.
Jammer!

Ik zou het best willen verzenden, maar die twee vazen en de rode zijn 70 cm hoog. Dus dat gaat niets worden helaas.
Flower, het eerste jaar vond ik het relatie-technisch heel zwaar. Ineens staat je leven op z'n kop, tenminste zo hebben wij het wel ervaren. Tel daar de vermoeidheid bij op en toch ook nog een deel hormonen, dan is het feest compleet. Natuurlijk wisten we de praktische zaken, maar emotioneel gebeurt er gewoon heel veel. Ik hoop dat jullie elkaar niet kwijtraken.
X
quote:Fabienne13 schreef op 03 april 2013 @ 11:48:

Flower, het eerste jaar vond ik het relatie-technisch heel zwaar. Ineens staat je leven op z'n kop, tenminste zo hebben wij het wel ervaren. Tel daar de vermoeidheid bij op en toch ook nog een deel hormonen, dan is het feest compleet. Natuurlijk wisten we de praktische zaken, maar emotioneel gebeurt er gewoon heel veel. Ik hoop dat jullie elkaar niet kwijtraken.

+1

Ik vond vooral de eerste 4 maanden heel zwaar. Zoon is vandaag 6 maanden en ik vind het nu al een stuk makkelijker gaan dan in het begin, ook samen.

Probeer als dat kan tijd voor elkaar te maken om eens samen wat leuks te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven