School, 'Second Opinion'?
woensdag 27 maart 2013 om 20:20
Sorry maar het lijkt me sterk dat jij met je 5 havo een werkstuk hebt geschreven op universitair niveau. Daar geloof ik gewoon helemaal niks van. Dat het havo niveau zal zijn zal best, maar je hebt toch nooit maar 1 docent voor een vak op je hele school? Vraag het aan een andere docent die jou geen les geeft, maar wel hetzelfde vak geeft.
woensdag 27 maart 2013 om 20:25
Je zou natuurlijk ook even kunnen afwachten hoe het loopt.
Men lijdt vaak het meeste door het lijden dat men vreest...
Bovendien denk ik dat je jezelf iets te belangrijk maakt.
Zoals je het beschrijft zou je wel heel belangrijk zijn voor deze docent, dat hij zoveel moeite doet om jou dwars te zitten.
Dat is logisch dat dat zo lijkt, want je staat natuurlijk centraal in je eigen leven, maar in het echt ben je gewoon een van de tig leerlingen van deze docent. Waarvan het hem geen drol uitmaakt of die nou slaagt of niet.
Zoals je het beschrijft zou je wel heel belangrijk zijn voor deze docent, dat hij zoveel moeite doet om jou dwars te zitten.
Dat is logisch dat dat zo lijkt, want je staat natuurlijk centraal in je eigen leven, maar in het echt ben je gewoon een van de tig leerlingen van deze docent. Waarvan het hem geen drol uitmaakt of die nou slaagt of niet.
woensdag 27 maart 2013 om 20:29
Ik ben 20 jaar. Het is via een particuliere school. Ik heb verder geen enkel contact met andere leraren, want ik heb zelf nooit op deze school les gehad.
Verder oogappeltje, bedankt voor je mening.
Ik wil graag weten of ik op een andere school, door een totaal andere leraar beoordeeld kan worden, zonder weer opnieuw hiervoor te moeten betalen. Het heeft me namelijk een aardige duit gekost en ik zou graag willen dat het eerlijk beoordeeld wordt.
Verder oogappeltje, bedankt voor je mening.
Ik wil graag weten of ik op een andere school, door een totaal andere leraar beoordeeld kan worden, zonder weer opnieuw hiervoor te moeten betalen. Het heeft me namelijk een aardige duit gekost en ik zou graag willen dat het eerlijk beoordeeld wordt.
woensdag 27 maart 2013 om 20:31
woensdag 27 maart 2013 om 20:31
quote:ldp schreef op 27 maart 2013 @ 20:25:
Precies.
Bovendien als ik begeleider van TO zou zijn en een hekel aan TO zou hebben dan ben ik je liever kwijt dan rijk. Dus zou ik jou gewoon het cijfer geven dat je hebt verdiend.
Precies.
Bovendien als ik begeleider van TO zou zijn en een hekel aan TO zou hebben dan ben ik je liever kwijt dan rijk. Dus zou ik jou gewoon het cijfer geven dat je hebt verdiend.
woensdag 27 maart 2013 om 20:44
Voor mijn profielwerkstuk stond 80 werkuren en mijn ervaring op vwo is dat je niet snel een onvoldoende haalt als je deze uren gewoon invult. Dat zal met havo dan ook heus wel te doen zijn neem ik aan. Als je gewoon geen spelfouten maakt enzo en opmaak en alles er goed uitziet en er geen onwaarheden instaan kan het toch wel een voldoende zijn. Of heb je niet genoeg aan een voldoende?
Zou je bijvoorbeeld eigenlijk een 7 moeten halen om te slagen? Want als je wel een voldoende hebt maar gewoon niet hoog genoeg kan ik me wel voorstellen dat hij het misschien niet goed genoeg vindt.
Zou je bijvoorbeeld eigenlijk een 7 moeten halen om te slagen? Want als je wel een voldoende hebt maar gewoon niet hoog genoeg kan ik me wel voorstellen dat hij het misschien niet goed genoeg vindt.
woensdag 27 maart 2013 om 20:51