Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Jootje.
quote:Mocy schreef op 27 maart 2013 @ 00:55:

Dat is fijn Myv. En zit die lekker?

Oh hij is geweldig. Alles is verstelbaar, en voetensteun die je ook kan inklappen. Hij zit heerlijk. Dacht dat de lage rug een probleem zou worden (vorige was een hoge rug) maar dat is niet zo, hij is lekkerder dan die ik eerst had.

Moge allemaal.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zwaai zwaai

allemaal

Mv fijn dat de nieuwe stoel zelfs beter is!

Vleer lief plaatje. Jij ook een fijne avond.

Ken je dat gevoel dat je alles wilt veranderen.. en dan wel nu.
http://www.ikwilhet.nu/
Kan iemand mij vertellen hoe ik een nieuwe topic kan maken?

Ooh Mocy, je moet wel gaan hoor! Lijkt me prachtig om dat eens echt te zien, wij gaan het sowieso morgen op tv kijken, en dan 1e paasdag het paasverhaal met de zandtovenaar, das ook zo mooi!

Liesje, je kiest eerst voor jezelf op welke pijler je het topic aan wilt maken, en daar staat dan bovenaan plaats een nieuw onderwerp. Tadaaaa en je hebt een nieuw topic!
Ha Maroon!

Mocy Ik ben het eens met Maroon! Lijkt me ook heel mooi!
dubbel
Ik zag ook de promo bij DWDD, heb helaas geen kloon.

Iemand nog interesse in kruidvatkaartjes? Geldig tot ergens in mei, heb er denk ik iets teveel.... *morgen ff details nakijken*
Ik niet Wat. Maar aardig dat je dat hier aanbied.
Mss heb ik wel interesse Wat, zal er even over nadenken, zou altijd nog eens met Snaak met de trein maar zij mag denk ik nog gewoon met een railrunnerkaartje? Of bestaat dat allang niet meer? (laatste keer dat ik met het ov ging is denk ik wel 15 jaar geleden )
Railrunner bestaat nog, volgens mij nog steeds t/m 11 jaar.

Al 2x willen treinen met die Kruid-dingen, maar kwam wat tussen, morgen eens bedenken waar ze liggen..
quote:maroon5 schreef op 27 maart 2013 @ 21:53:

Ooh Mocy, je moet wel gaan hoor! Lijkt me prachtig om dat eens echt te zien, wij gaan het sowieso morgen op tv kijken, en dan 1e paasdag het paasverhaal met de zandtovenaar, das ook zo mooi!

Mar is dat met zon blad met zand?

Hoe laat en op welk net is dat?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja Mleen, word geloof ik verteld door Charly Luske, heb even de link voor je opgezocht hier
allemaal

Ja, we gaan morgenavond. Dik aankleden en ben zeer benieuwd. Is het niks zitten we zo in de kroeg of zijn we weer thuis.
Maroon, is lekker hoor treinreizen. En kinderen vinden het zeker een avontuur.
quote:Mocy schreef op 27 maart 2013 @ 23:49:

allemaal

Ja, we gaan morgenavond. Dik aankleden en ben zeer benieuwd. Is het niks zitten we zo in de kroeg of zijn we weer thuis.
Hé anske, hoe is het?
Ha Moos, gaat wel aardig weer. Beetje grieperig geweest en vandaag aan de poeperij. Had nergens zin in en zelfs forum was te veul.
Watervrouw, ik wil ook wel een kaartje van je overnemen. Ik wil heel graag een keer naar de kaasstad. Nooit geweest nog
Het heerst. Ik heb hier al een week een zieke ''zeehond'' in huis.
Ja je hoort het overal. Ik heb mezelf niet in acht genomen. Te laat naar bed enzo. Je kent het wel
Ja de kaasstad is leuk! En ze hebben er ook bier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven