Doodziek maar geen temperatuursverhoging/koorts??
donderdag 28 maart 2013 om 08:57
Ik heb nooit wat maar ik voel me sinds maandag hartstikke ziek. Ik ben gevloerd, heb hoofdpijn beetje keelpijn veel spierpijn, ben heel prikkelbaar, beetje angstig en verward (niet heel erg hoor) wil alleen maar slapen, slaap veel overdag en snachts, kan me nergens toe zetten en nergens op concentreren en ik heb het koud.
Voel me helemaal als bij een hele stevige griep. Alleen ik ben dus niet verkouden en mijn temperatuur is normaal. Wat kan dit zijn? het duurt nu al best veel dagen, ik snap er niks van. Dit weekend kort maar hevig ongesteld geworden. (Zal er wel niks mee te maken hebben maar dat is de enige bijzonderheid die ik kan bedenken)
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn
Voel me helemaal als bij een hele stevige griep. Alleen ik ben dus niet verkouden en mijn temperatuur is normaal. Wat kan dit zijn? het duurt nu al best veel dagen, ik snap er niks van. Dit weekend kort maar hevig ongesteld geworden. (Zal er wel niks mee te maken hebben maar dat is de enige bijzonderheid die ik kan bedenken)
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn
donderdag 28 maart 2013 om 09:02

donderdag 28 maart 2013 om 09:11
Ik heb ook vaak geen koorts terwijl ik wel echt ziek ben. Laatst had ik keelontsteking en de huisarts was echt verbaasd dat ik er geen koorts bij had. Ik had ook geen koorts toen ik bronchitis had, niet toen ik middenoorontsteking had. Dus koorts is voor mijzelf totaal geen graadmeter en ik neem mijn temperatuur niet vaak meer op.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

donderdag 28 maart 2013 om 09:24

donderdag 28 maart 2013 om 09:33
donderdag 28 maart 2013 om 09:56

donderdag 28 maart 2013 om 10:22
Ik heb ook nooit koorts. Zelfs toen er door een bloedtest een ontsteking was aangetoond had ik 37 graden lichaamstemperatuur.
Mijn normale temperatuur ligt wel laag (36,5 graden) dus bij ziekte wordt het misschien 37 of 37,5 max. Dus meet je temperatuur eens een paar keer als je je niet ziek voelt, waarschijnlijk heb je ook gewoon een lagere normaaltemperatuur.
Mijn normale temperatuur ligt wel laag (36,5 graden) dus bij ziekte wordt het misschien 37 of 37,5 max. Dus meet je temperatuur eens een paar keer als je je niet ziek voelt, waarschijnlijk heb je ook gewoon een lagere normaaltemperatuur.
donderdag 28 maart 2013 om 10:51
Klinkt echt als de griep! Vooral die keel- en spierpijn. Veel mensen in mijn omgeving zijn ziek met dezelfde symptonen. Lekker je bed in en veel drinken en paracetamol nemen. Helaas is dat het enige wat helpt. Mogelijk komt de koorts nog en misschien ook niet want dat hoeft niet altijd met een virus. Koorts krijg je vaak vooral als het bacterieel is. Beterschap!
Pluk de dag!