Wachten, wachten, wachten

19-12-2012 16:15 1786 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ga ik echt een topic openen op zwanger, ik kan het bijna niet geloven maar ik doe het toch.

Nee ik ben niet zwanger.

Ik heb gezocht of er nog een lopend topic is met mensen is die al wel een kinderwens hebben, maar nog moeten/willen wachten met proberen om zwanger te worden. Ik kon er geen vinden waar de schrijfster niet al lang er breed bevallen zijn, dus ik dacht dat het wel tijd werd voor een nieuw topic.

Ik hoop dat we hier een plek vinden waar we in een fijne open sfeer realistisch over onze kinderwens kunnen praten.

Iedereen is van harte welkom aan te haken.

Dit topic is speciaal bedoeld voor mensen die op zijn vroegst in 2014 gaan beginnen.

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer beginnen?Waarom wachten?BijzonderhedenPompedom2828Winter 2014/2015Eerst promoverenWoont in WenenSorcha_22292016 Sealight2429Zomer 2014 Tara823031augustus 2014Baan vriend/trouwenGestopt met de pil Orzoo23292014/15Studie/reizen Chantilly2124252016?Huis bouwen en trouwen Paddle22262014?Woning/Werk Snoeptomaat22282014/2015bedrijf/huis dwergje882427ebegin 2014Bedrijf vriend Wijnkonijn2225voorjaar/ zomer 2014Afstuderen Ukkie2131312014Promoveren/

samen wonen Inspiratieloos2525begin 2016? j222830??sparen, trouwen
@ Sealight: Geniet lekker van je 4 vrije dagen. Ik merkte vanmorgen in de trein dat heel veel mensen vrij zijn. Helaas behoor ik daar niet toe. Maar maandag wel lekker vrij. Jammer dat je even rust moet houden van het haken. Ik kreeg een beetje kramp in mijn hand, maar met wat oefening gaat het haken vast steeds soepeler. Alleen is het nog een beetje saai met 1 kleur. Misschien morgen even langs de zeeman, hema of wibra voor wat leuke kleurjes.
Dank je! komt helemaal goed:) Jij ook de komende drie dagen!

Moest vandaag ook nog werken hoor, maar ben dinsdag nog vrij waarschijnlijk.

Dacht dat veel mensen toch nog moesten werken vandaag, bel ik de salarisadministratie van onze organisatie. Zitten ze dicht:S

Ja het haken gaat vanzelf steeds makkelijker en een beetje kleur is ook leuk! Ff een beetje shoppen voor meer bolletjes wol:) Ik krijg ook weer zin om te beginnen!
Officieel ben ik vandaag ook vrij, maar vandaag toch aan het werk voor mn promotie. Wel lekker een beetje rustig aan hoor. Plan is om vanmiddag ook nog even de hardloopschoenen aan te trekken en een rondje te rennen..

En ik heb net een afwijzing binnen voor een sollicitatie voor een vakantiebaan. Ze vonden me toch 'te zakelijk'.. Ik had erop gesolliciteerd omdat het me leuk leek om even totaal iets anders te doen, aangezien ik dus een beetje vast zit met de promotie.., maar nu wordt het waarschijnlijk dus gewoon proefschrift schrijven en solliciteren naar een echte nieuwe baan..

@huishouden: vriend en ik zijn denk ik ongeveer vergelijkbaar: allebei niet supernetjes of culinair aangelegd, maar we kunnen allebei wel wat lekkers (niet al te ingewikkeld) op tafel toveren.
Goed bezig ukkie!
Oohhhh ik ben helemaal weggesmolten vanochtend.

Ik moest naar de dokter. Terwijl ik aan het wachten was, kwam er een moeder met een baby'tje van 6 weken. Hele tijd met dr gekletst, en wat een schatje was het !! Ik zag mezelf al helemaal zitten met mijn eigen baby haha
Ukkie wat goed van je! En dat op je vrije dag:)

Snoeptomaat, hoe ging het bij de dokter? Schattig hè? Die kleine baby's.. Om bij weg te smelten! En dan gaat het ook weer flink rammelen!
quote:Sealight schreef op 29 maart 2013 @ 14:13:

Ukkie wat goed van je! En dat op je vrije dag:)

Nou, ik moet er wel bij zeggen dat mn vriend vanochtend ook gewoon naar zijn werk ging, dat maakt het makkelijker. En ehm.. ik heb stiekem ook eerst een hoop zitten internetten voor ik echt aan de slag kwam ;)

@snoep_tomaat, wat schattig!
@ukkie je moet ook eerst goed wakker worden met internetten, anders maak je wellicht wel fouten met je werk;)

@sealight Ging goed, ik wilde graag de nuvarnig uitproberen. Ik slik al de microcynon 20 sinds mijn 15e, dus tijd voor een nieuwe.
@ Snoeptomaatje: Dat zijn echt van die smelt momenten. Vriend en ik hadden samen z'n momentje toen we laatst op kraamvisite waren. We keken naar de baby en toen naar elkaar. Helaas waren we weer snel terug bij de realiteit :( .

Dinsdag heb ik vlak bij mijn broer een werkafspraak, dus ik heb hem al gemailt of het uitkomt dat ik daarna langs kom. Dan kan ik weer even weg smelten.

@ Ukkie: Het gaat er om dat je het wel doet. Wat je er voor hebt gedaan maakt niet uit.
Hoi, ik ben Sophine, 26 jaar en dankzij orzoo weet ik dat dit topic bestaat, thanks!

Ik wil een kindje, heel graag, maar ik studeer nog en ben over een jaartje klaar.

Ik wil sowieso deze opleiding afmaken (tot nu toe vlieg ik er doorheen, sta gemiddeld een 8,5) en dat gaat tot nu toe ook lukken maar heb nogal last van hormonen..

ik zie overal baby's en zwangere vrouwen, koop speentjes en rompers.. het helpt ook niet echt dat mijn vriend dolenthousiast is en met namen en boeken thuiskomt.. we zijn er klaar voor, maar toch, die opleiding.. het is beter om te wachten maar als ik mijn gevoel volg was gisteravond de laatste pil..

moeilijk..
Be the change you want to see in the world
@ Sophine: Welkom! Gezellig dat je met ons mee komt rammelen. Het is zeker moeilijk om zwangere vrouwen en baby's te zien, maar onze tijd komt wel.
@ Ukkie, haha ja dat is dan weer het nadeel van thuiswerken. Maar een beetje internetten mag wel op je 'vrije' dag toch;)

@snoeptomaat, mooi zo! Ook alles goed met je rug?

Welkom Sophine!
Het helpt wel om je te bedenken dat veel van die zwangeren en moeders een tijd terug ook gewoon moesten wachten, wachten, wachten...
Ik zwaai even vanuit dikke stapels dozen, wat is uitpakken een werk!
@Vriend en huishouden, mijn vriend doet 80% van het huishouden... omdat ik zoveel in de trein zit.

Vandaag heeft vriend een nieuwe auto gekocht, morgen ophalen! Is het erg als ik nadenk of de nieuwe auto geschikt is voor kinderen? Dat is hij namelijk totaal niet!!
quote:Sorcha_ schreef op 29 maart 2013 @ 21:59:

@Vriend en huishouden, mijn vriend doet 80% van het huishouden... omdat ik zoveel in de trein zit.

Vandaag heeft vriend een nieuwe auto gekocht, morgen ophalen! Is het erg als ik nadenk of de nieuwe auto geschikt is voor kinderen? Dat is hij namelijk totaal niet!!Sorcha dat is helemaal niet raar. Ik wil dit jaar ook een auto aanschaffen en het moet er zowiezo een worden met een achterbank en genoeg ruimte voor een kinderwagen. Liefst 5-deurs maar 3 deurs is ook wel ok. Dan maar een beetje acrobatisch doen.
quote:Orzoo schreef op 29 maart 2013 @ 22:06:

[...]

Sorcha dat is helemaal niet raar. Ik wil dit jaar ook een auto aanschaffen en het moet er zowiezo een worden met een achterbank en genoeg ruimte voor een kinderwagen. Liefst 5-deurs maar 3 deurs is ook wel ok. Dan maar een beetje acrobatisch doen.Vriend heeft nu een ... 3 deurs Nissan die ouder is dan hijzelf!! Hij is zo oud dat hij klassieke auto verzekering nodig heeft . Ik heb een zogenaamde 3-deurs truttenschudder die ook niet superruim is, maar waar wel een kinderwagen inpast en een ruime achterbank heeft. Oh, en zo'n isofix systeem.
Oh maar dat valt nog wel mee toch? Ik denk hij heeft een sportwagen zonder achterbank gekocht of een oude eend ofzo
Ik ga denk ik voor een renault clio, ford focus, seat leon of vw polo. Voorkeur gaat op dit moment uit naar een focus.
@pompedom: veel succes met alle dozen!

haha, en ja, ik snap het helemaal dat je bij het kopen van een auto meteen aan de kinderwagen in de kofferbak denkt! Zou ik zelf ook hebben.. Zelf heb ik geen auto, maar de leaseauto van vriend is groot genoeg !
quote:Orzoo schreef op 29 maart 2013 @ 22:13:

Oh maar dat valt nog wel mee toch? Ik denk hij heeft een sportwagen zonder achterbank gekocht of een oude eend ofzo

Haha gelukkig niet zeg :-) . Ik vind het zelf een ontzettend gave auto maar een beetje ... onpraktisch. En oud. En hij heeft wissers voor de koplamen! Echt heel vaag.

Ik heb zelf een Clio, kan ik wel aanraden, geen noemenswaardige problemen mee gehad. Ze zijn ruimer dan ze er van buiten uit zien! Mijn broertje van 1,90 paste zonder problemen op de achterbank. En je kan de achterbank bijna helemaal plat vouwen zodat hij op dezelfde hoogte als de kattebak zit.
Ik zou zo mijn schoonma's clio kunnen overnemen (best nieuw, weinig km's, goed onderhouden) maar dat is een automaat en dat wil ik niet.
Ik heb een tijdje in een automaat rondgereden, was wel chill. Maar ik vind schakelen helemaal niet erg. En ik woon in zeer heuvelachtig gebied waar de hellingproef dagelijkse kost is .
Ik haaaaaaaaat automaten
quote:Orzoo schreef op 29 maart 2013 @ 22:41:

Ik haaaaaaaaat automaten De 'mijne' (was eigenlijk van mijn tante hoor) was een oude Nissan Micra. Net een kartautootje .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven