Foundation van MAC
donderdag 31 mei 2012 om 18:58
Ik wil graag eens de foundation gaan kopen van MAC.
Omdat ik al zoveel foundations heb geprobeerd maar nog steeds niet de juiste heb gevonden, wil ik toch MAC gaan proberen.
Omdat bij mij in de buurt geen parfumerie zit die dit merk verkoopt wil ik via internet gaan kopen.
Ik heb een lichte huid met wat sproetjes.
Ik begrijp dat ze nw (not warm) en nc (not cool) hebben.
Wat raden jullie mij aan, wat gebruiken jullie?
Ben benieuwd!
Iris
Omdat ik al zoveel foundations heb geprobeerd maar nog steeds niet de juiste heb gevonden, wil ik toch MAC gaan proberen.
Omdat bij mij in de buurt geen parfumerie zit die dit merk verkoopt wil ik via internet gaan kopen.
Ik heb een lichte huid met wat sproetjes.
Ik begrijp dat ze nw (not warm) en nc (not cool) hebben.
Wat raden jullie mij aan, wat gebruiken jullie?
Ben benieuwd!
Iris
vrijdag 1 juni 2012 om 13:26
Hoor je mij zeggen dat ik overal een verklaring voor nodig heb, en jou niet geloof? Nee. Maar het valt me wel op dat jij vaker dingen roept zonder enige uitleg of verwijzing naar een bron. Niet meteen op je teentjes getrapt zijn als iemand je daar mee confronteert. Overigens is het hier vrij gebruikelijk om te vragen hoe iemand aan bepaalde informatie komt, dus zo gek is dat niet.
vrijdag 1 juni 2012 om 19:46
vrijdag 1 juni 2012 om 19:53
Late reactie, maar als hè niet tevreden bent over een product, dan mag je ruilen. Dat is hun klanten policy. Tuurlijk is dat hartstikke Amerikaans, maar ik heb al vaker oogschaduws die afschuwelijk bleken in de praktijk en foundations die niet lang genoeg blijven zitten terug gebracht. Jammer dan. Ik lever hun genoeg geld op.
Hetzelfde bij de etos, dat is ook de reden dat ik al mijn makeup daar koop. Als het niet bevalt, breng ik het terug.
Hetzelfde bij de etos, dat is ook de reden dat ik al mijn makeup daar koop. Als het niet bevalt, breng ik het terug.
vrijdag 1 juni 2012 om 20:08
Helemaal mee eens.
Doe zo nu en dan nog wel eens de visagie voor fotoshoots en heb in het begin MAC gebruikt, kreeg er veel negatieve reacties op en ook mijn huid reageerde slecht.
Zweer nu bij de foundations van make-up studio of lancome.
Vind overigens de overige producten van MAC wel fijn (oogschaduw, mascara, lipgloss en losse poeders)
vrijdag 1 juni 2012 om 20:18
maar kan me voorstellen dat 3 x erg veel is (als ze het onthouden) koos je de kleur dan zelf uit zonder hun advies? Zullen ze ook als reden kunnen gebruiken. Maar fijn dat het zo makkelijk gaat.
Bij de Etos hebben ze wel een speciale regeling, maar wist niet voor make-up perse. Ik heb wel eens een pincet terug gebracht, waar ik niks mee kon. Kreeg direct mijn centen terug.
vrijdag 1 juni 2012 om 22:11
Ik heb even boven gekeken en noem even mijn vier meest-gebruikte. Ben over alle 4 even tevreden, maar heb ze in verschillende tinten en pak naar de een als ik wat bleker ben en naar de ander als ik in de zon heb gezeten;
- Sephora (een aanrader!) fond de teint couvrant perfecteur, mooi dekkend, stralend,
- Body Shop extra virgin minerals (natural vanilla, beetje porselein achtig tintje, niet heel dekkend, wel fris en neutraliserend.
- Goedkoop en toch goed; Maybelline dream satin liquid, gewoon steengoede prijs kwaliteit verhouding
- Gisteren aangeschaft; doosje Chanel Vitalumiere Aqua (met sponsje), voor de zomer, licht en fris en sjiek.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
vrijdag 29 maart 2013 om 17:33
Ik gebruik al jaren de double wear van Estee Lauder, ben er erg tevreden mee en wilde deze gisteren kopen, bleek dat de kleuren gewijzigd zijn en mijn kleur pale almonde 2c1 02 er uitgehaald is.
Er was een lichte kleur die volgens de verkoopster in de buurt kwam maar die is te geel en de rest was te donker.
Ik zou nu ook wel over willen op de MAC foundation, wie kan mij adviseren welke vergelijkbaar is met de double wear heb dus een koele huidskleur met rode vlekken.
Er was een lichte kleur die volgens de verkoopster in de buurt kwam maar die is te geel en de rest was te donker.
Ik zou nu ook wel over willen op de MAC foundation, wie kan mij adviseren welke vergelijkbaar is met de double wear heb dus een koele huidskleur met rode vlekken.
vrijdag 29 maart 2013 om 23:26
zaterdag 30 maart 2013 om 15:03