Foundation van MAC
donderdag 31 mei 2012 om 18:58
Ik wil graag eens de foundation gaan kopen van MAC.
Omdat ik al zoveel foundations heb geprobeerd maar nog steeds niet de juiste heb gevonden, wil ik toch MAC gaan proberen.
Omdat bij mij in de buurt geen parfumerie zit die dit merk verkoopt wil ik via internet gaan kopen.
Ik heb een lichte huid met wat sproetjes.
Ik begrijp dat ze nw (not warm) en nc (not cool) hebben.
Wat raden jullie mij aan, wat gebruiken jullie?
Ben benieuwd!
Iris
Omdat ik al zoveel foundations heb geprobeerd maar nog steeds niet de juiste heb gevonden, wil ik toch MAC gaan proberen.
Omdat bij mij in de buurt geen parfumerie zit die dit merk verkoopt wil ik via internet gaan kopen.
Ik heb een lichte huid met wat sproetjes.
Ik begrijp dat ze nw (not warm) en nc (not cool) hebben.
Wat raden jullie mij aan, wat gebruiken jullie?
Ben benieuwd!
Iris
donderdag 31 mei 2012 om 19:25
Ik heb al veel soorten foundation gehad van MAC, en de studio fix fluid is by far de fijnste vloeibare foundation, het enige wat je moet weten is dat deze wel flink oxideert, dus na het opbrengen veranderd de kleur nog iets. Vraag daarom altijd een proefje mee als je je kleur gevonden denkt te hebben, ik heb de mijne toen 3x geruild!!
De mineralize loose is een geweldige poeder foundation op basis van mineralen.
Shopze!
De mineralize loose is een geweldige poeder foundation op basis van mineralen.
Shopze!
donderdag 31 mei 2012 om 19:27
Iris, je kunt niet op afstand shoppen. Ze hebben niet alleen NC en NW, maar ook héél veel verschillende tinten, ze hebben licht dekkend, medium dekkend, met glow of zonder, blablabla.
Gewoon op de gok kopen is vragen om teleurstelling.
Maak er een leuk dagje shoppen van en ga naar een MAC, als je eenmaal je perfecte tint gevonden hebt, kun je online bestellen.
Gewoon op de gok kopen is vragen om teleurstelling.
Maak er een leuk dagje shoppen van en ga naar een MAC, als je eenmaal je perfecte tint gevonden hebt, kun je online bestellen.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
donderdag 31 mei 2012 om 19:28
Als je het echt per sé online wil proberen, gebruik dan de foundation finder:
http://www.maccosmetics.n ... ndation-Finder/index.tmpl
Heb je tenminste nog enige kans dat je de goede koopt.
Maar echt, ga eerst eens langs.
http://www.maccosmetics.n ... ndation-Finder/index.tmpl
Heb je tenminste nog enige kans dat je de goede koopt.
Maar echt, ga eerst eens langs.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
donderdag 31 mei 2012 om 19:51
Ster: als ze hem had willen mengen met een dagcreme had ze een getinte moisterizer moeten kopen.
Een product moet gewoon functioneren zonder er allemaal handelingen mee uit te voeren.
Maar Clinique heeft inderdaad fijne foundations, al vind ik de kleuren vaak erg roze.
Estee Lauder is qua foundations ook een aanrader.
Een product moet gewoon functioneren zonder er allemaal handelingen mee uit te voeren.
Maar Clinique heeft inderdaad fijne foundations, al vind ik de kleuren vaak erg roze.
Estee Lauder is qua foundations ook een aanrader.
donderdag 31 mei 2012 om 23:00
donderdag 31 mei 2012 om 23:23
Dat maakt denk ik wel iets uit. Ik kan hier op het forum ook van alles roepen maar zonder bron of verdere uitleg is het voor m'n medeforummers wel lastig om te bepalen of mijn boodschap geloofwaardig is.
Offtopic
Overigens denk ik dat zo iets vaker voorkomt dan wij denken, met name bij voedingsmiddelen. Producten die in dezelfde fabriek worden gemaakt, al komt het dan wel vaak voor dat het 'dure' product net wat andere (betere) ingrediënten heeft en dus niet exact hetzelfde is (aldus de Keuringsdienst van Waarde).