Echte mannen in de penarie
vrijdag 1 maart 2013 om 16:37
Het is al maanden koud. Een gure wind waait over de vlakte en de ijzige grond is spekglad. De vlakte is volledig verlaten. Volledig? In de verte brandt licht. In een oud vervallen hutje klinken stemmen. Wie zouden dat zijn? Misschien de overgebleven echte mannen en hun makkers de echte vrouwen? Laten we eens op de deur kloppen...
vrijdag 29 maart 2013 om 17:57
vrijdag 29 maart 2013 om 18:01
quote:pimpelmeesje67 schreef op 29 maart 2013 @ 16:59:
Ik onthou me van commentaar.
Mijlpaaltje te melden: ik heb vanmiddag voor het eerst sinds november een redelijk serieuze shopsessie gehouden, met de kinderen.
Ben nu kapot, maar wel blij!
Jeej! Wat fijn pimp! Nu uithijgen bij het haardvuur terwijl de sneeuw buiten welig naar beneden dwarrelt! Ik denk dat ik de kerstboom ga opzetten...
Oh en leuk lijstje missy
Ik onthou me van commentaar.
Mijlpaaltje te melden: ik heb vanmiddag voor het eerst sinds november een redelijk serieuze shopsessie gehouden, met de kinderen.
Ben nu kapot, maar wel blij!
Jeej! Wat fijn pimp! Nu uithijgen bij het haardvuur terwijl de sneeuw buiten welig naar beneden dwarrelt! Ik denk dat ik de kerstboom ga opzetten...
Oh en leuk lijstje missy
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
maandag 1 april 2013 om 19:35
zaterdag 6 april 2013 om 20:08
hoe is het hier?
Het wordt ein-de-lijk een beetje warmer gelukkig
Ik durfde vandaag eindelijk eens mn leren jack aan te doen ipv dikke winterjas... kon net!
Verder allemaal leuke dingen hier, met varen en aanrommelen daaromheen... Kom maar op met die zomer!
Hoe is het met jullie? Pimp al weer over t virus heen?
Het wordt ein-de-lijk een beetje warmer gelukkig
Ik durfde vandaag eindelijk eens mn leren jack aan te doen ipv dikke winterjas... kon net!
Verder allemaal leuke dingen hier, met varen en aanrommelen daaromheen... Kom maar op met die zomer!
Hoe is het met jullie? Pimp al weer over t virus heen?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."