VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Dat heb ik ook eens gedaan ja, baan opzeggen zonder dat ik iets anders had. Was best heel lekker, maar ik had dan ook de luxe van vent met vast maandsalaris waardoor het financieel mogelijk is.

Skatjes, ik ga richting mijn bed. Slaap lekker.
Kom maar hier wonen ja. Ik heb een werkster, kunnen we samen op de bank hangen om de TdF te kijken
Straks begin ik weer te huilen Athena, doe nou niet!
Ik heb het ook een keer gedaan, maar toen kreeg ik toch binnen de kortste keren alweer een andere baan aangeboden waardoor ik nog niet thuis geweest ben.

Ik denk dat ik maar naar bed moet gaan. Harrie heb ik gesproken, die is bij een vriend (en herhaalde nog een keer dat hij 'hier' geen zin in heeft). Ik twijfel nog of ik mijn excuses moet aanbieden, of hij. Misschien kan ik maar het beste gewoon slapen als hij thuiskomt

Pammie, als ik mijn eigen werkster dan meeneem, zitten we echt riant!
Trusten Athena.

Heb ik ook eens gedaan, baan opzeggen zonder dat ik iets anders had. Vond het een kick om zo voor mezelf te kiezen en niet voor allerlei zekerheden.
Strijkt jouw werkster? Dan mag ze meekomen.

Ik had toen ook heel snel weer een nieuwe baan. Maar ik ben wel even lekker thuis geweest, beetje gekookt en gelezen en genikst. En bezwangerd, dat ook. Was niet echt een handige timing als Toos Werkeloos
Ik spaar er nu voor, om het te kunnen doen. Ik durf het niet zonder geld achter de hand omdat Harrie geen vast inkomen heeft. Ik denk dat als het moet, we wel van zijn geld rond zouden kunnen komen. Maar ik zou me schuldig voelen dan. En ik zou me vervelen als ik alle dagen van de week thuiszit en niets kan kopen want geen geld

Ik ga slapen, straks komt Harrie thuis en ben ik nog wakker, dan weet ik niet wat ik moet zeggen
Leuk die sms-jes
Mijn werkster heb ik van de week voor het eerst gevraagd te strijken. Ik moet nog horen of ze het gaat doen, het is voor als we op vakantie zijn namelijk, dan wil ik dat ze de strijk die hier al ligt sinds de winter doet.....
Gewoon zeggen dat je hier ook geen zin in hebt en dat hij maar gewoon moet helpen
Mijn man is niet dom en vervelend, maar hoogsensitief en bijzonder
Ik ga ook. Trusten buufkes.
Die van mij is hoogvervelend en hoognietempatisch
Trusten!
quote:Morrie schreef op 24 mei 2008 @ 23:16:

Maar ik zou me schuldig voelen dan.

Nah, als jij straks een maandlang met Pammie op de bank hangend TdF ligt te kijken terwijl er 2 werksters om jullie heen dwarrelen, hoef je daar in elk geval ab-so-luut geen schuldgevoel over te hebben.

(altijd fout he, tijdens het tandenpoetsen toch nog even op forum kijken. Zat me trouwens ineens ook af te vragen hoe Drop het heeft. Hopelijk leuk, het weer is in elk geval goed).
Slaap lekker allemaal!

hej, ik zie Wind bij wie hier, alles goed meid?
Ik ruil mijn man niet. Daar heb ik 17 jaar lang moeite voor moeten doen om te kneden en te vormen hoe die nu is. Ik denk als ik mijn graf in ga, dat hij dan wel tegen eindresultaat aanhikt. Althans, dat hoop ik maar.

Wel gezellig als Pammie & Morrie met elkaar gaan samenwonen. Vrolijke mutsen!

Op mopperkamer staat iets leuks. Althans, ik vind het leuk. Voordeeltjes mogen altijd.

Vandaag wonder boven wonder een hele leuke dag gehad, maar dat kwam eigenlijk meer door open dag van brandweer die ernaast open was. Daar zijn wij geweest terwijl we op rest wachten en kindjes hebben daar echt lol gehad. Ze mochten in een brandweerauto, politieauto en met de brandslang spuiten etc. Zeer leuk. Vanmorgen gezwommen, vanmiddag dus brandweer en indoor speeltuin en vanavond bij ouders gegeten. Drukke, maar leuke dag. Loeder is zelfs blijven slapen en hebben dus alleen mormel mee naar huis gekregen.

Je neefje klinkt erg lief Athena! Wisten je zus en zwager nou dat het een knul zou worden? Hebben jouw ouders alleen knullen als kleinkinderen? Bijzonder leuk hoor!

Hoe is het met Wind en schoonvader?

Ik ga naar bed, even lekker TV kijken. Niets voor jou Pammie om dingen te downloaden? Ik kijk ook alle CSI, Cold Cases etc, maar zonder reclames en wanneer ik wil. Truste meisjes!
Wind, is alles goed bij jullie? Hoe gaat het met je schoonvader??

Brandweeractie klinkt leuk vrolijk. Altijd leuk als dat soort dingen georganiseerd worden. En relaxed dat Loeder daarna kon blijven logeren, ik vind dat altijd zo stoer als ze dat doen en je dan uitzwaaien zo van: dahag, jij mag naar huis en ik mag lekker hier blijven.

Neefje is net weer even bewonderd; vent wilde hem graag nog even in wat meer rust van dichtbij bekijken en Boefje wilde hem een tekening brengen, dus we zijn net nog heel even langsgeweest. Neefje lag net in bad en was helemaal ontspannen, zodat je goed kon zien hoe lang hij is (53 cm terwijl zus en zwager allebei helemaal niet lang zijn).

Nee, ze wisten niet wat het zou worden. Zus hoopte op een knul, zwager op een meid en die vertelde vlak na de bevalling wel 3x tegen mij dat hij wel even had moeten slikken toen hij zag dat het een jongetje was. Hij komt zelf uit een gezin met 3 jongens en ook zijn moeder had gehoopt op een meid. Sja. Heb maar gezegd dat dat nog wel zou wennen en dat hij zich over een poosje vast niet meer zou kunnen voorstellen dat zijn kind een meisje zou zijn; dan is het gewoon jouw kind, ongeacht geslacht. Wist ook niet goed wat er anders op te zeggen. Hij moet sowieso nog erg wennen aan het kleine. Tijdens een bezoek van ons zie je dat hij onze jongens heel leuk vindt omdat die al ouder zijn en hij daar meer mee kan.

Het zal allemaal wel wennen, 't is nog zo nieuw voor ze.

Zo, ik ga mijn meneren eens uit de tuin plukken en er een boterham in schuiven. Hopelijk gaan ze daarna nog even plat, maar bij Boef begint de middagdut er echt aan te gaan. Zou wel mooi zijn als hij nog even naar bed gaat, mijn berg strijk ligt er nog steeds .
Ik ben ook benieuwd hoe het bij Wind gaat.

En van een andere orde maar ik ben ook benieuwd hoe Dropje het heeft.

Die brandweeractie klinkt heel leuk, dat zou Schorrie nou ook heel leuk vinden!

Ik ga mijn abonnement aanvragen bij de Schouwburg. Ik hoop niet dat ik ook echt alles toegewezen krijg want dan gaat me dat bakken met geld kosten! In eerste instantie zie ik nooit wat in dat boekje, maar als ik het 3 keer doorgekeken heb heb ik mijn naam al bij 10 voorstellingen staan .
Even denken wanneer ik hier voor het laatst ben geweest. Zal vrijdagavond zijn geweest. GW en zijn moeder waren bij schoonvader in het ziekenhuis en om 00.15 uur GW voor het laatst gesproken en gezegd dat ik ging slapen. Om 01.00 uur werd Bries wakker en die heb ik een speen gegeven, om 01.10 uur Bries weer huilen en heb ik heb uit bed getild. Terwijl ik heb beet had moest hij ineens braken en kotste mij en zichzelf helemala onder. Snel naar de badkamer waar hij het ritueel vrolijk herhaalde. Grappig om achteraf te concluderen hoe je eea praktisch op zal gaan lossen. Heb hem in de badkamer in de wastafel gezet en mezelf schoongemaakt en uitgekleed. Vervolgens hem gewassen en stond KW ook naast me en vroeg me wat we aan het doen waren. Gezellig...

Toen we beiden weer schoonwaren tilde ik Bries uit de wasbak en herhaalde het hele ritueel zich nog een keer en moest ik meteen aan een uitspraak van iemand hier denken; een kind kotst nooit 1 keer. Te laat... KW riep vanaf de slapkamer; 'mam, het zit in je haar en het loopt over je rug". Fijn.

Vervolgens besloot KW dat hij ook wel zielig was en deed het in zijn broek (diaree). Nadat we allemaal weer gewassen waren heb ik ze bij me in bed gelegd en zijn we gaan slapen. Bries nog een paar keer laten spugen. Toen GW om 03.00 uur thuis kwam is hij bij ons komen liggen.

GW ook buikgriep en voor het ochtendlicht door de slaapkamer scheen had iedereen of gekotst of gepoept

Schoonvader ligt nog steeds in het ziekenhuis en er worden alleen maar dingen uitgesloeten (hart, long embolie, zenuw klem etc.). Ook fijn om te weten dat het zijn hart niet is, maar wat dan? Ondertusen denken ze aan een bacterie in zijn bloed (Nathje?!?) en hebben ze hem apart op een kamer gelegd. Ook hij is aan de diaree en krijgt via infuus vocht binnen. Ontlasting staat op kweek en verder afwachten dus...

Lekker weekend gehad dus
Ben erg benieuwd hoe Dropje het heeft (gehad)!

Ik kan eigenlijk zeggen dat ik niet echt te klagen heb qua man. Hij doet erg veel en heeft een behoorlijk empatisch vermogen. denk dat ik hem maar hou en niet in de ruil gooi ;)

Leuk de Schouwburg. Waar wil j eallemaal heen?

Wij gaan over een paar weken naar de musical van Dirty Dancing.

Nathje, hoe is het met Japie?

En leuk om te lezen dat een vers neefje zoveel geluk kan meebrengen. De trots straalt van het scherm!
Wat een nacht Wind. Niet normaal. Ik herken het wel dat je dan ineens heel praktisch wordt, zeker als je in je eentje bent!

Wel vaag dat ze niets kunnen vinden bij je schoonvader. Voorlopig ligt hij er dus nog wel even?

Ik heb kaartjes besteld voor:

Floddertje

Peter Rabbit

Ronald Goedemondt

Romeo over Julia

Veldhuis en Kemper

Micha Wertheim

Soul Brothers (e.o.a. muziekvoorstelling die heel swingend schijnt te zijn)

Hold Thight disco mania (nog zo'n muziekvoorstelling)

En dan nog wat voor mijn ouders, wat mij niet trekt....
Wind, dat was ik, van twee keer kotsen .

Vreemd hoor, schoonvader en onduidelijkheden, maar lk ga ervan uit dat ze de allerergste dingen eerst uitsluiten en in de tussentijd wel goed blijven opletten. Vind het wel gek dat hij tussentijds naar huis is gestuurd.

Dirty Dancing ben ik geweest, prima omdat het dansspektakel is, maar niet mijn ding.

Kindjes zitten in bad, wij doen het heel rustig aan vandaag. Vent is al uren aan het plamuren op zolder en ik ben niet zo beweeglijk, dus laat iedereen zijn gang gaan.
He crosssss. Ha Morrie!
He Lien!

Volgens mij is Winds schoonvader niet tussentijd naar huis gestuurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven