Gezondheid alle pijlers

Pijnlijke mond.

30-03-2013 18:20 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoii,

Nu me blaasontsteking over is, heb ik weer iets anders.

Ik heb een beugel, en ook vrij droge lippen & bijt ook wel eens perongeluk op me wangen / lippen.

Nu heb ik sinds gister pijn aan de bovenkant van me lippen.

Er zit een rood randje dat wat dikker is en doet echt pijn.

Kan ik hier iets aan doen? Waarschijnlijk heb ik gewoon daar op gebeten en moet ik wachten tot het over is. Maar als ik eet of drink, brand het. =( Hoe kan ik het verminderen? Of zorgen dat het sneller weg gaat. Bedankt!
Uierzalf erop

(en het is mijn ipv me)
Oh, ik heb het een beetje verkeerd uitgelegd. =$

Het is de binnenkant van me lip. en dan het onderste stukje van me bovenlip binnenkant. Hopelijk is het zo wat duidelijker.
Je hebt in ieder geval een goeie nick dat telt toch voor iets?
Kan je niets aan doen. De binnenkant van je mond herstelt wel snel, dus waarschijnlijk voelt het morgen alweer rustiger aan.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Je hebt bij de ortho een soort wax wat je op de blokjes kunt doen. (iig die kreeg ik van mijn ortho) dan schuurt je lip niet steeds over je beugel. En je kunt bij de apotheek of drogist voor iets verdovends vragen.
Als je er niet mee kunt eten en drinken kun je misschien wat lidocaine gel krijgen. Dat heb ik laatst gekregen voor een aft die ervoor zorgde dat ik niet meer kon eten.
pyralvex erop. Verdoofd de pijn en werkt ontsmettend.
Ja en?
quote:Biebeliee schreef op 30 maart 2013 @ 18:24:

(en het is mijn ipv me)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven