Mode & Beauty alle pijlers

Borstvergroting

31-03-2013 00:30 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er dames hier die dat hebben gedaan?En hoe zijn de meningen hierover.

Zou je dan nog een normale relatie kunnen leiden?

Ik bedoel dus,dat dat niet in de weg zit.

Of dat een man anders over je gaat denken...
"If you put you mind to it you can accomplish everything"
Waarom wil je je meisjes laten vergroten?
Normale relatie leiden? Natuurlijk kan dat lijkt me niet iets om je zorgen over te maken zou me eerder zorgen maken over de risico's. veel mensen weten dit niet.

https://sites.google.com/site/klachtensiliconen/
Ja, ik denk dat dikke tieten net zo goed een relatie kunnen leiden als kleine borstjes...
Of het in de weg zit? Dat hangt van de cupmaat af, lijkt me zo.
Ga in therapie!
WAT U MOET WETEN

Siliconen borstimplantaten zijn niet veilig !

Ook de cohesieve/compacte en de zoutwaterimplantaten.

Ze hebben allemaal een siliconen buitenkant.

Ze lekken / zweten altijd door

Ze kunnen scheuren

Siliconendeeltjes kunnen migreren door het hele lichaam, ze kunnen niet meer verwijderd worden en elke functie kan erdoor verstoord raken

Je kunt er (autoimmuun) ziekten door krijgen

Door mammografie kunnen implantaten stuk gaan

Borstimplantaten laten geen röntgenstralen door

Ze zijn nooit ontwikkeld voor het menselijk lichaam

Er zitten 39 giftige stoffen in; Xyleen en Benzeen zijn kankerverwekkend, platina veroorzaak neurologische ziekten.

Geen nieuwe siliconen implantaten bij klachten

Zorg dat je weet wélke implantaten je hebt

Vraag je dossier op.

Waar PIP gebruikt?

WAT IS ER MIS

Na 20 jr praten over registratie is die er nog steeds niet

Samenstelling implantaten blijft geheim.

Er is onduidelijkheid over controle op kwaliteit en CE is geen keurmerk.

Inspectie houdt zich niet aan Europese richtlijnen

Er is geen voorlichting door plastisch chirurgen en ze maken vrouwen nog steeds wijs dat ze een leven lang meegaan.

De grote ontkenning blijft ondanks wetenschappelijk bewijs

Geen lange-termijn studies gedaan, ziekten ontstaan pas na langere tijd.

Basisartsen mogen borstvergrotingen uitvoeren en complicaties behandelen. Dat zijn geen plastisch chirurgen.

Onderzoek, gefinancierd door fabrikanten en uitgevoerd door artsen die rijk worden van borstvergrotingen is geen onafhankelijk onderzoek.

Waarom geldt dit niet voor medische hulpmiddelen?

Borstoperaties onder plaatselijke verdoving.

Macrolane -zgn alternatief voor borstvergroting - in Frankrijk en Engeland al verboden, maar waarom niet in Nederland?

Niet-artsen geven advies over plastisch chirurgie via advies en bemiddelingsbureau's.

Klinieken schrijven zich niet in in het zorgregister terwijl ze dat sinds mei 2010 verplicht zijn
En elke 10 jaar moet je ze vervangen... Wie weet heb je dan het geld niet, is nogal een kostenpost.
Door die site heb ik het niet aangedurfd. Had al een afspraak staan voor een operatie, maar heb hem afgezegd. Zoveel risico's...zou het gevoel hebben met tijdbommetjes rond te lopen, wanneer gaat het mis?! Vrouwen kunnen ook na jaren pas last krijgen.
Ik heb het in 2010 laten doen.

1 van de beste beslissingen ooit!

Ben er ontzettend blij mee en nee het zit me niet in de weg qua relatie, ik ben net een 'normaal' mens!

Weet niet wie het zei over elke 10 jaar vervangen (forum mobiel) maar dat is onzin dat hoeft tegenwoordig niet meer.

Mijn implantaten kunnen niet lekken, als je ze door zou snijden blijven ze in hun vorm (net als een geleipudding zeg maar)

Tuurlijk zitten er risico's aan het blijft een operatie.

Maak gewoon eens wat afspraken voor een consult bij verschillende chirurgen en kijk waar jij je het meest op je gemak voelt!
Ik heb al jaaaaaaaaaaren implantaten en laar ze binnenkort verwijderen. Daarvoor in de plaats wil ik een kleiner cupje en er komt een dekentje overheen van eigen vet. Dat slurpt de chirurg weg uit het buikgebied. Omdat ik niet veel vet heb,zei hij:ga maar even wat vet kweken,hoe meer hoe beter.

Maar dat gaat niet lukken,want ik sport graag en daar ga ik niet mee stoppen. Hij zal het met dat randje buikvet moeten doen.

Schijnt een vrij nieuwe methode te zijn.
Oh, interessant Kerriebredsjo. Hoe heet dat en waar laat je dat doen? Ik heb altijd begrepen dat dat niet werkt omdat je lichaam dat ingebrachte vet toch weer afbreekt. Want het hoort er niet.
Het wordt tegenwoordig al vaak toegepast en het vet wegzuigen is eigenlijk gewoon liposuctie. De eerste 6 weken na de operatie moet ik wel een buikband dragen en een speciale bh. Ze hebben er zeer veel mooie resultaten mee bereikt. Door het vetlaagje voelt het heel natuurlijk aan. Helaas werkt het niet met andermans vet. Een vriendin bood genereus haar buikvet aan,maar dat zal mijn lichaam afstoten.

De behandeling laat ik in een kliniek in Roosendaal doen. Dat is vlak bij mijn zusje,daar mag ik bijkomen v alles.
Blond09 (Hey, dat is mijn nick!) Denk dat je echt verkeerd bent voorgelicht over het moeten vervangen. Toen ik mijn borsten wilde laten vergroten ben ik wezen shoppen bij klinieken. Ben er bij 4 geweest, en alleen bij de meest onbetrouwbare (en goedkoopste) kliniek werd er beweerd dat het niet nodig zou zijn. Heb de kliniek nagetrokken en die chirurg stond nou niet bepaald goed aangeschreven... Veel slechte verhalen op het borstenforum ook.

Alle andere klinieken zeiden dat het wel moest. De protese kan niet kapot (al is de enveloppe eromheen wel aan slijtage onderhevig) maar op den duur krijg je hoe dan ook kapselvorming waardoor het vervangen moet worden. En dat elke 10-15 jaar...
Ideaal als ze mijn vet zouden gebruiken voor mijn borsten haha, kan wel iets van mijn benen af en naar mijn borsten toe..

Ik heb een paar jaar terug serieus overwogen voor een borstvergroting en ik was ook al begonnen met sparen. Ik heb een rubens vrouw lichaam, maar ik moet het doen met een net cupje A. Het past gewoon niet bij mijn lichaam..

Bh's kopen is rampzalig, ik word er ontzettend chagerijnig door..

Ik probeer het nu maar te accepteren..
Blond009 (hahaha toevallig!)

Dit hangt helemaal af van je implantaten en hoe dat je lichaam hierop reageerd, dat je kapselvorming kunt krijgen ben ik ook helemaal met je eens, maar dit hoeft niet het geval te zijn en dan is vervanging ook niet nodig.

Ik ben ook bij behoorlijk wat klinieken geweest voor ik in mijn lichaam liet snijden en ook het vorstendommen van voor naar achter gelezen!
27 juni 2011

Nieuwe generatie borstimplantaten veiliger en beter

Controle ja, vervanging alleen bij complicaties

De Nederlandse Vereniging voor Plastische Chirurgie (NVPC) waarschuwt voor onnodige onrust rond de veiligheid van borstprotheses. Het bericht dat vrouwen met siliconen borstimplantaten waarschijnlijk tien jaar na hun operatie opnieuw onder het mes moeten om te voorkomen dat de implantaten scheuren, is voorbarig en onterecht. Wel wordt altijd aanbevolen de borst met een implantaat regelmatig te (laten) controleren met name bij veranderingen in of aan de borst of indien er klachten zijn. In dat geval kan er sprake zijn van complicaties als kapselvorming. Dit is ? naast goede voorlichting ? ook opgenomen in de richtlijnen van de vereniging.

Aanleiding voor de reactie van de NVPC is een bericht in de media waarin beweerd wordt dat vrouwen met borstimplantaten deze om de tien jaar moeten laten vervangen. Aanleiding is een onderzoek van de Amerikaanse FDA, die de kwaliteit van onder meer medicijnen bewaakt. Het onderzoek van de FDA spreekt echter van een risico van 20% dat een vrouw met borstimplantaten deze binnen 10 jaar moet laten vervangen vanwege problemen.

Siliconen prothesen zijn tot op dit moment onmisbaar voor borstreconstructie na borstamputatie (bijvoorbeeld na borstkanker) en voor de behandeling van onderontwikkeling van de borst. Het gebruik van siliconen prothesen voor deze toepassingen is verantwoord en absoluut veilig op grond van de gegevens van wetenschappelijk onderzoek. Zo onderschrijft ook de Amerikaanse FDA.

Vervanging van de implantaten is niet routinematig nodig. Wel is uit onderzoek bekend, dat bij de zogeheten tweede generatie siliconenprotheses (van voor 2004) de kans op scheuring van de prothese na 10 jaar toeneemt. Op grond daarvan adviseert de NVPC deze tweede generatie protheses na 10 jaar te vervangen, indien er klachten zijn

(kapselvorming, scheur in wand aantoonbaar d.m.v. beeldvorming etc.). De kans op scheuring bij de huidige generatie siliconen protheses met een dikkere envelop is vrijwel nihil. Controle is nodig, maar vervanging alleen bij klachten die ontstaan als gevolg van complicaties in en rond de borst.

NVPC, 27 juni 2011
ik heb ook nep meisjes en het was het ook 1 van m,n beste beslissingen.

ik heb het wel in die goedkoopste kliniek laten doen in G,gedaan door een hollandse dokter,die dokter die er een zooitje van maakte is daar al jaren weg.

laat je niet bang maken het is veilig,ze zitten alleen de eerst paar maanden in de weg,daarna komen ze mooi in vorm.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Ik heb er nooit spijt v gehad. Het was wel noodgedwongen,maar door die operatie had ik een mooiere voorgevel gekregen dan Moeder Natuur mij toebedeeld had.

Ik had bv een lelijk tepelhof vond ik zelf. En ik mocht

bij de chirurg zelf mn nieuwe tepels uitzoeken. Doet u maar formaat kwartje en in chocoladebruin aub.

Alsof ik in de knopendoos van mijn moeder zat te graaien!
Oke deze meningen zijn mij duidelijk.Ik hoop dat ik die stap kan zetten.Ik heb er een soort van obsessie over.Omdat mijn ex mij beledigde dat ik geen borsten had.Maar ik heb van mezelf wel een mooie achterkant .Maar je begrijpt natuurlijk dat ik dan een soort van onzekerheid krijg als iemand zoiets zegt.Ik ben al van mezelf onzeker gevoelig..Waar ik toch bang voor ben is dat als ik het straks toch doe en ik in een relatie kom te zitten dat een man mij daarover afwijst,dat is wat mij het meeste dwars zit.

Hoe gaan jullie daar mee om.En hoe gaat het tijdens het vrijen?
Je doet het dus vanwege je ex die je gedumpt heeft omdat je borsten te klein waren? Serieus? Seksuele aantrekkelijkheid zit hem veel meer in goed in je vel zitten dan precies de goeie afmetingen hebben. Niets is zo'n turnoff als onzeker zijn en jezelf niet mooi vinden. Je weet wat er mooi is aan je. Richt de aandacht dan daarop en wees trots op je lijf!
Ga in therapie!
quote:vivara schreef op 31 maart 2013 @ 15:30:

Oke deze meningen zijn mij duidelijk.Ik hoop dat ik die stap kan zetten.Ik heb er een soort van obsessie over.Omdat mijn ex mij beledigde dat ik geen borsten had.Maar ik heb van mezelf wel een mooie achterkant .Maar je begrijpt natuurlijk dat ik dan een soort van onzekerheid krijg als iemand zoiets zegt.Ik ben al van mezelf onzeker gevoelig..Waar ik toch bang voor ben is dat als ik het straks toch doe en ik in een relatie kom te zitten dat een man mij daarover afwijst,dat is wat mij het meeste dwars zit.

Hoe gaan jullie daar mee om.En hoe gaat het tijdens het vrijen?

Wil je die borstvergroting alleen door de opmerking van je ex of is het iets wat je al heel lang wilt. Het schijnt een grote ingreep te zijn en zoiets moet je ook alleen voor jezelf doen. Niet vanwege je ex of toekomstige vriend.

Je hebt trouwens van die BH's waar je borsten 2 cups groter lijken. Daarmee kun je kijken of je grotere borsten wat vindt.
Nee door de opmerkingen van mijn ex ben ik onzeker geworden en vandaar uit groeide ook het idee om mijn borsten te laten vergroten.

Maar mijn ex was de reden die mij nog meer onzeker worden of mijn borsten dan ik al was.

Was al onzeker daarover,maar had vroeger nooit zoiets overwogen om zoiets misschien te doen.

M
Heb je al geprobeerd iets aan die onzekerheid te doen? Een operatie is een ingrijpende "oplossing", voor zover je onzekerheid daarmee verdwijnt. Wat als een toekomstige vriend iets anders aan je lichaam niet mooi vindt of bv. vindt dat je een vervelende stem hebt? Zou het niet veel fijner zijn als je jezelf accepteert zoals je bent, met al je plussen en minnen, en iemand vindt die van jou houdt zoals je bent?

Dat is dus niet zo iemand als je ex. Zo'n man moet je ook niet willen.
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 31 maart 2013 @ 16:49:

Heb je al geprobeerd iets aan die onzekerheid te doen? Een operatie is een ingrijpende "oplossing", voor zover je onzekerheid daarmee verdwijnt. Wat als een toekomstige vriend iets anders aan je lichaam niet mooi vindt of bv. vindt dat je een vervelende stem hebt? Zou het niet veel fijner zijn als je jezelf accepteert zoals je bent, met al je plussen en minnen, en iemand vindt die van jou houdt zoals je bent?

Dat is dus niet zo iemand als je ex. Zo'n man moet je ook niet willen.

Amen.

Zoals jij het schetst TO, doe je het 'for all the wrong reasons'. Leer eerst eens van jezelf te houden om wie jij bent. En niet om wie je zou willen zijn, of om wat je aan je lijf laat versleutelen. Siliconen implantaten zijn geen quick fix om gelukkig te worden!

Draai het eens om: stel dat je een superleuke jongen tegenkomt, die het een tegenvaller vindt dat jij je borsten hebt laten vergroten. Die mannen zijn er namelijk ook, en veel!
Ik weet niet hoe oud je bent to waarschijnlijk nog erg jong, stelt het je gerust als ik zeg dat bij vrijwel alle meiden die ik ken, hun kleine borsten na hun 25e/30e ongeveer, nog minstens 1 maar soms wel 3 cupmaten gegroeid Zijn? En dievan jou dus ook nog weleens flink zouden kunnen veranderen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven