Toffe mensen in Haarlem
zondag 5 augustus 2012 om 12:53
Hoi Jurks,
Zelf woon ik in Nieuw Vennep en ben ook 24 jaar.
Altijd leuk om kennissen/vriendenkring een beetje uit te breiden!
Je mag me wel een mail sturen.
Beppie_007@hotmail.com
Zelf woon ik in Nieuw Vennep en ben ook 24 jaar.
Altijd leuk om kennissen/vriendenkring een beetje uit te breiden!
Je mag me wel een mail sturen.
Beppie_007@hotmail.com
maandag 6 augustus 2012 om 17:21
Hey Jurks,
Ik woon ook in Haarlem, en wat gezelligheid erbij is altijd welkom! Ik ben alleen wel 18 (bijna 19), maar als dat geen probleem voor je is, kun me mailen.
tess.vaningen@live.nl
Ik woon ook in Haarlem, en wat gezelligheid erbij is altijd welkom! Ik ben alleen wel 18 (bijna 19), maar als dat geen probleem voor je is, kun me mailen.
tess.vaningen@live.nl
vrijdag 14 september 2012 om 13:28
Hai!
Jeetje, ik was dit topic al helemaal vergeten!
Maar jullie mogen mij altijd mailen op Jurks@live.nl
Jeetje, ik was dit topic al helemaal vergeten!
Maar jullie mogen mij altijd mailen op Jurks@live.nl
vrijdag 14 september 2012 om 14:31
Hoi Jurks,
Ik ben 20 (bijna 21) jaar oud en ik woon in Ijmuiden (vlakbij Haarlem). Je kan mij mailen op jirelle@live.nl
Groetjes Jirelle
Ik ben 20 (bijna 21) jaar oud en ik woon in Ijmuiden (vlakbij Haarlem). Je kan mij mailen op jirelle@live.nl
Groetjes Jirelle
vrijdag 28 september 2012 om 15:40
Hoi Jurks!
Ik ben ook op zoek naar toffe mensen, woon al bijna een jaar in Haarlem maar veel verder dan de vrienden van mijn vriend ben ik nog niet gekomen.. wil een eigen vriendenkring opbouwen met leuke meiden!
Ben 22, je kunt me mailen op dinges1990@hotmail.com als er nog belangstelling is
Ik ben ook op zoek naar toffe mensen, woon al bijna een jaar in Haarlem maar veel verder dan de vrienden van mijn vriend ben ik nog niet gekomen.. wil een eigen vriendenkring opbouwen met leuke meiden!
Ben 22, je kunt me mailen op dinges1990@hotmail.com als er nog belangstelling is
maandag 1 april 2013 om 09:35
hai, wij wonen ook net in haarlem.lijkt mij tof om de stad te verkennen. er is veel! muziek-kunst-relaxen-dansen. als je het leuk lijkt let my know. ben gelukkig getrouwd maar mijn vrouw houd niet van fun en ik wel, vandaarrrrrrrrrrrr facebook papie paintings of pablo.klink@hotmail.com. oja ben 36 lentes prettig gestoord en een gezellige gast : ) ciao Pablo